درباره راهنمای ست کردن جواهر:

درباره راهنمای ست کردن جواهر:
0
از قوانین ست جواهر چه می دانید ؟ آشنایی با قوانین ست کردن جواهر   ست کردن ج ...

از قوانین ست جواهر چه می دانید ؟


آشنایی با قوانین ست کردن جواهر

 

ست کردن جواهر یکی از روش‌های برجسته برای تکمیل لباس و افزودن جذابیت به ظاهر شماست. اما، برای این که بتوانید به راحتی جواهرات خود را با هم ست کنید، باید به چند نکته توجه کنید. در این مقاله بیتوته، به بررسی راهنمای ست کردن جواهر می‌پردازیم.
آشنایی با قوانین ست جواهر :1- رعایت سبک لباس :

در ست کردن جواهر، باید به سبک لباسی که پوشیده‌اید توجه کنید. برای لباس‌های رسمی، جواهرات ساده و ظریف با الماس‌های کوچک مناسب‌اند، در حالی که برای لباس‌های کج‌تنه، جواهرات بزرگتر و جریانی با رنگ‌های شاد و زنده مانند جواهرات سنگین و زرد، مناسب‌اند.

 

2- هماهنگی رنگ :

روش دیگری برای ست کردن جواهر، هماهنگی رنگ‌ها است. بهتر است جواهرات خود را با رنگ لباس یا با رنگ‌های موجود در لباس هماهنگ کنید.

 

3- اندازه جواهر :

اندازه جواهرات نیز باید با هم هماهنگ باشند. اگر گوشواره ها بزرگ باشند، نباید گردنبند نازکی را به همراه داشته باشید. بهتر است یک گردنبند بلند با گوشواره های ساده و کوچک را با هم ست کنید.

 

آشنایی با قوانین ست کردن جواهر

نکته هایی برای ست کردن جواهر

 

4- هماهنگی طرح جواهر :

طرح جواهرات نیز باید با هم هماهنگ باشد. اگر جواهرات شما یک طرح خاص دارند، بهتر است تلاش کنید جواهرات دیگری را با طرح مشابه پیدا کنید.

 

5- تعداد جواهرات :

تعداد جواهرات نیز مهم است. در اینجا نباید خیلی زیاد باشند. اگر دو گوشواره و یک گردنبند دارید، بهتر است از دیگر جواهرات صرف نظر کنید.

 

6- توجه به محل کار :

برای محل کار، جواهرات ساده و کوچک مناسب‌اند. اما، اگر می‌خواهید به یک مهمانی بروید، می‌توانید از جواهرات بزرگتر و جذاب‌تر استفاده کنید.

 

نکاتی برای ست جواهر

قوانین ست جواهر

 

7- ظاهر کلی :

همچنین، باید به ظاهر کلی خود توجه کنید. اگر می‌خواهید جواهرات خود را برای یک مهمانی استفاده، بهتر است که لباس و موی خود را باجواهرات هماهنگ کنید. در حالی که برای کاری که ممکن است به دلیل ایمنی و بهداشت، بهتر است جواهرات خود را کمتر کنید یا بهتر است از جواهرات ساده و کوچک استفاده کنید.

 

8- تناسب جسمی :

تناسب جسمی نیز باید در نظر گرفته شود. اگر شما قد بلند و باریکی دارید، جواهرات بلند و ریز مناسب‌تر هستند، در حالی که اگر شما قد کوتاه و جسمی پرپشت دارید، جواهرات بزرگتر و جریانی با رنگ‌های شاد و زنده مناسب‌تر هستند.

 

9- توجه به جنس جواهر :

جنس جواهر نیز مهم است. برای مثال، اگر با لباس‌های رسمی به یک مهمانی می‌روید، جواهرات الماسی بسیار مناسب هستند، در حالی که با لباس‌های کج‌تنه بهتر است از جواهرات فلزی با رنگ‌های مختلف استفاده کنید.

 

10- توجه به محل قرارگیری جواهر :

محل قرارگیری جواهرات نیز باید در نظر گرفته شود. برای مثال، اگر گوشواره ها بلند هستند، بهتر است از گردنبندی که در این منطقه قرار می‌گیرد، صرف نظر کنید. همچنین، اگر قرار است گوشواره‌ها را بپوشید، بهتر است از گردنبندی که با آن همخوانی دارد، استفاده کنید.

 

ست کردن جواهرات

قانون های ست کردن جواهر

 

آیا برای جواهرات فلزی، رنگ طلایی یا نقره ای مهم است ؟

بله، رنگ فلزی جواهرات نقره ای یا طلایی مهم است و باید با دیگر جواهرات و لباس ها هماهنگ باشد. به طور کلی، جواهرات نقره ای برای لباس های روزمره و کج‌تنه مناسب هستند، در حالی که جواهرات طلا برای لباس های رسمی و شبانه مناسب‌تر هستند. همچنین، رنگ پوست شما و پوشیدن دیگر جواهرات نیز باید در نظر گرفته شود.

 

برای مثال، اگر پوست شما سرد است (با رنگ براق)، بهتر است از جواهرات نقره‌ای که در برابر پوست سرد بسیار جذاب هستند، استفاده کنید. در مقابل، اگر پوست شما گرم است (با رنگ زرد یا زرد آبی)، جواهرات طلا بسیار جذاب خواهند بود. به هر حال، انتخاب به شما بستگی دارد و باید با سلیقه و نیازهای شما هماهنگ شود.

 

آیا می‌توانم جواهرات نقره‌ای را با لباس‌های رسمی هماهنگ کنم؟

بله، می‌توانید جواهرات نقره‌ای را با لباس‌های رسمی هماهنگ کنید، اما باید به چند نکته توجه کنید. اولاً، برای لباس‌های رسمی، جواهرات ساده و ظریف با الماس‌های کوچک مناسب‌تر هستند، در حالی که جواهرات نقره‌ای بیشتر برای لباس‌های کج‌تنه و روزمره مناسب هستند.

 

دوماً، باید به هماهنگی جواهرات با رنگ لباس توجه کنید. برای لباس‌های رسمی، جواهرات نقره‌ای با رنگ‌های سرد مانند نقره‌ای، آبی یا سبز سیر و برای لباس‌های کج‌تنه با رنگ‌های گرم مانند قهوه‌ای و قرمز هماهنگی دارند.

 

سوماً، باید جواهرات نقره‌ای خود را با سایر جواهرات و لباس‌های خود ترکیب کنید. برای مثال، اگر گردنبند نقره‌ای با الماس‌های کوچک دارید، می‌توانید آن را با گوشواره‌های نقره‌ای ساده و کوچک و انگشتر نقره‌ای با الماس ترکیب کنید.

 

در کل، با رعایت این نکات، می‌توانید جواهرات نقره‌ای خود را با لباس‌های رسمی هماهنگ کنید و ظاهری شیک و جذاب داشته باشید.

 

سخن پایانی :

در کل، ست کردن جواهرات به سلیقه شما بستگی دارد. اما، به رعایت این نکات بالا، می‌توانید به راحتی جواهرات خود را با هم ست کنید و ظاهری جذاب و شیک داشته باشید.

 

گردآوری: بخش مد بیتوته

 

رای خود درباره این پست انتخاب کنید
  • icon
  • icon
    نظرات
      arrow