چگونه برای یک سفر بهاری لباس مناسب همراه خود ببریم؟ انتخاب لباس مناسب برای سفر در بهار


			
		چگونه برای یک سفر بهاری لباس مناسب همراه خود ببریم؟
		انتخاب لباس مناسب برای سفر در بهار
0
لباس برای سفرهای بهاری   سفر در هر فصلی زیبایی خودش را دارد؛ ولی در فصل بهار ک&...



لباس برای سفرهای بهاری

 

سفر در هر فصلی زیبایی خودش را دارد؛ ولی در فصل بهار که خداوند نقاشی روی بومش را تکمیل کرده است چیز دیگری است. شکوفه‌های درختان بهاری و گل‌های رنگارنگ در فضای کوچه و خیابان زیبایی وصف‌ناپذیری دارد. اما فصل بهار با تمام زیبایی‌هایش، دارای آب و هوای ناپایداری می‌باشد. پس برای لذت‌بردن از سفر لازم است وسایل و لباس‌های مناسب این فصل را همراه خود ببریم. در این مطلب از بیتوته می‌خواهیم شما را با انتخاب لباس مناسب برای سفر در بهار آشنا کنیم.

مسئله مهم در هنگام سفر، انتخاب بهترین و مناسب‌ترین  لباس برای سفر است به‌خصوص اگر این سفر در فصل بهار باشد. وقتی در آب‌وهوای بهاری به سفر می‌روید از احتمال ناگهانی  تغییر آب‌وهوا غافل نشوید. به‌خاطر همین در این فصل باید همه نوع لباس همراه خود داشته باشید. 

 

کیف جادار و یا چمدان 

بسته به استایل شخصیتان شما می‌توانید از یک کیف جادار و اسپرت و یا یک چمدان با چرخ‌های مناسب و سایز مناسب، بسته به مدت مسافرت و مقصد سفرتان استفاده کنید. لباس‌هایی که برای این فصل لازم دارید زیاد ضخیم و جاگیر نیستند پس در یک چمدان کوچک هم می‌توانید همه وسایلتان را جمع نمایید.

 

لباس برای سفر در بهار, لباس برای سفر در فصل بهار, استایل مناسب سفر در فصل بهار

انتخاب چمدان مناسب برای سفر

 

روسری مناسب و شال نازک و پهن

شال‌های نازک و پهن بسیار کاربردی هستند و یکی از ضروری‌ترین گزینه‌ها برای خانم‌ها در سفرهای فصل بهار می‌باشد؛ زیرا می‌تواند هنگام روز سر و صورت خود را در برابر اشعه‌های خورشید بهاری محافظت کنید و در صورتی که هوا دگرگون شد و رو به خنکی رفت با دولا کردن آن برای گرم نگه‌داشتن سر و صورتتان از آن استفاده کنید و یا اگر به گل‌ها و گرده‌های بهاری  آلرژی دارید می‌توانید با استفاده از این شال، بینی و دهان خود را بپوشانید.

 

ما برای استفاده از روسری در مسافرت‌های بهاری جنس نخی، حریر و یا ابریشمی را پیشنهاد می‌کنیم. زیرا شال‌های نخی هم خنک هستند و هم از حساسیت‌های پوستی جلوگیری می‌کنند. 

 

سویشرت و یا هودی‌های اسپرت

سویشرت و هودی‌ها لباس‌هایی هستند که مناسب استفاده برای خانم‌ها و آقایان می‌باشند.  این لباس‌ها علاوه بر اینکه در چمدان و یا ساک‌های مسافرتی فضای کمی نسبت به پالتو اشغال می‌کنند  در هنگام قدم‌زدن در طبیعت، ورزش‌کردن و همین‌طور شب‌های بهاری که هوا خنک‌تر می‌شود و یا روزهایی که ناگهان هوا دگرگون می‌شوند می‌تواند بدن شما را گرم نگه دارد.

 

همچنین از جیب‌های سویشرت و هودی‌ها برای گرم‌کردن دست‌هایتان و حمل وسایل کم جا مانند تلفن همراه و کلید و کیف پول و کارت‌های اعتباری نیز می‌توانید استفاده کنید. کلاه هودی هنگام بارش نم‌نم باران می‌تواند از خیس شدن سر و موهایتان جلوگیری کند.

 

پیراهن مردانه مناسب برای سفرهای بهاری, انتخاب لباس مناسب برای سفر در بهار, لباس مناسب برای بهار

سویشرت مناسب برای سفرهای بهاری

 

تیشرت آستین‌بلند

برداشتن تیشرت آستین بلند هوشمندانه‌ترین انتخاب برای مسافرت‌های فصل بهار است. تیشرت‌های آستین بلند بدن شما را در برابر نیش حشرات و همچنین خنکی هوای شبانه بهاری محافظت می‌کند. این لباس برای خانم‌ها و آقایان کاربردی است. 

 

پیراهن بلند زنانه نخی با رنگ‌های شاد

اگر قصد مسافرت به ساحل رودخانه  و دریا را دارید با پوشیدن یک پیراهن بلند نخی به‌راحتی می‌توانید کنار ساحل دریا قدم بزنید و پاهای خود را خنک کنید. همچنین اگر به میهمانی دوستانه و دورهمی دعوت شده‌اید می‌توانید با پوشیدن یک پیراهن با رنگ‌های شاد جذابیت خودتان را صدچندان کنید. 

 

لباس‌های رنگ روشن همچنین از جذب نور خورشید جلوگیری کرده و موجب خنک ماندن بدن شما می‌شوند. شما می‌توانید از لباس‌هایی  به رنگ سفید استفاده کنید تا با تمام لباس‌هایتان به‌راحتی ست شود.

 

اگر قصد شما از سفر طبیعت‌گردی باشد پوشیدن لباس‌های طرح‌دار و گل‌دار یکی از آیتم‌های مناسب و جذاب برای عکس‌گرفتن در دل طبیعت است. از مزایای دیگر لباس‌های نخی این است که به‌راحتی شسته شده و سریع خشک می‌شوند. 

 

تونیک خنک آستین‌بلند

تونیک لباسی است که برای خانم‌ها می‌تواند کاربرد زیادی داشته باشد؛ مثلاً می‌توانید با پوشیدن یک تیشرت زیر آن یک استایل جذاب داشته باشید و همچنین می‌توانید با بستن دکمه‌های تونیک در زمان‌هایی که هوا رو به خنکی می‌رود بدنتان را گرم نگه دارید و یا از آن  به‌عنوان شومیز استفاده کنید.

 

انتخاب لباس در سفرهای بهاری, لباس مناسب برای سفر به شمال در بهار, لباس برای سفر در بهار

تونیک بلند لباسی مناسب برای سفرهای بهاری

 

زیرپوش آستین‌کوتاه 

پوشیدن زیرپوش آستین‌کوتاه برای خانم‌ها و آقایان در فصل بهار بسیار مهم است. این زیرپوش‌ها به دلیل پنبه‌ای بودن بسیار نرم و لطیف هستند و مانع حساسیت بدن شما در برابر عرق‌کردن می‌شوند. همچنین این زیرپوش‌ها پهلوهای شما را در برابر هوای خنک بهاری گرم نگه می‌دارند و مانع از سرماخوردن پهلوهای شما می‌شوند.

 

شلوارهای مناسب فصل بهار 

پارچه بکار رفته شده در تهیه شلوارها ضخامت کمی دارد به‌خاطر همین این شلوارها سبک و راحت می‌باشند. شلوارهای بگ با یک شومیز و یا تیشرت اورسایز می‌تواند استایل شما را جذاب نماید. دامن‌شلواری‌ها نیز با داشتن پارچه‌های نخی و سبک، یکی از راحت‌ترین گزینه‌ها برای سفرهای بهاری بخصوص سفرهای ساحلی می‌باشد. عکس گرفته شده با دامن‌شلواری در کنار ساحل بسیار زیبا می‌شود.

شلوارهای پایین کش یا گت دار نخی، سبک بوده و برای فصل بهار و مسافرت گزینه بسیار راحت و عالی است. این شلوارها را با لباس‌های نخی به‌راحتی می‌توان ست کرد. 

 

استایل مناسب سفر در فصل بهار, پیراهن مردانه مناسب برای سفرهای بهاری

دامن شلواری مناسب فصل بهار

 

بارانی کلاه‌دار

به همراه داشتن بارانی کلاه‌دار در فصل بهار برای خانم‌ها و آقایان ضروری می‌باشد؛ زیرا در هوای بهاری که ناگهان بارش باران شروع می‌شود و بادهای تندی شروع به وزیدن می‌کنند، همراه‌داشتن یک بارانی کلاه‌دار که آب را به خود جذب نمی‌کند گزینه مناسبی برای خیس نشدن است. شما با پوشیدن آن می‌تواند از باریدن باران و قدم‌زدن در زیر باران لذت برد.

 

کفش‌های مناسب با خود همراه داشته باشید

به دلیل اینکه هوای بهار را نمی‌توان پیش‌بینی کرد به‌همراه‌داشتن صندل‌های لژ دار، نیم‌بوت سبک و یک کتانی راحت ضروری می‌باشد تا در آب و هوای مختلف بهاری بتوانید به‌راحتی یکی از آنها را انتخاب کنید و از سفرتان لذت ببرید. به همراه داشتن صندل‌های لژدار در سفرهای بهاری در هنگام بارندگی بسیار کاربردی است؛ زیرا دیگر نگران لیزخوردن و خیس شدن پاهایتان نخواهید بود.

 

اگر مقصد سفرتان به مناطق پرباران است نیم‌بوت می‌تواند هم مانع خیس شدن پاهای شما شود و هم از گلی شدن شلوارتان محافظت کند. البته سعی کنید از نیم‌بوت بدون پاشنه استفاده نمایید تا به‌راحتی بتوانید پیاده‌روی کنید. کفش اسپرت نیز گزینه خوبی برای قدم‌زدن در جنگل‌ها و پیاده‌روی‌های طولانی‌مدت است.

 

پیراهن مردانه آستین‌بلند

به‌همراه‌داشتن دو یا چند پیراهن مردانه آستین‌بلند برای آقایان ضروری است. آقایان می‌توانند از این لباس‌ها در هر مکان و هرزمانی استفاده کنند. مثلاً پوشیدن این پیراهن‌ها با کت‌ها، یک تیپ رسمی را برای شما فراهم می‌کند. اگر از پیراهن‌های آستین‌بلند در چمدانتان استفاده می‌کند حتماً اتوی مسافرتی همراه خود ببرید؛ زیرا پوشیدن لباس‌های چروک برای تیپ‌های رسمی نامناسب است. 

 

لباس برای سفر در فصل بهار, استایل مناسب سفر در فصل بهار, پیراهن مردانه مناسب برای سفرهای بهاری

پیراهن مردانه مناسب برای سفرهای بهاری

 

تیشرت 

تیشرت‌های آستین‌کوتاه از جنس پنبه و کشمیر گزینه مناسبی برای سفرهای بهاری است. با پوشیدن این‌گونه تیشرت‌ها که مناسب خانم‌ها و آقایان است استایلی متفاوت را در مسافرت تجربه می‌کنید. سعی کنید از تیشرت‌های رنگ روشن استفاده کنید. همچنین همراه‌داشتن تیشرت‌هایی با رنگ‌های خنثی  برای ست‌کردن با بقیه لباس‌ها گزینه خوبی است.

 

شلوارهای جین و کوتاه 

استفاده از شلوار جین در هر فصل و هر مکانی مناسب است. باتوجه‌به جنس این شلوارها اصلاً نگران چروک شدن آنها در مسافرت نباشید همچنین این شلوارها را می‌توانید با هر لباسی ست کنید. پوشیدن شلوارهای کوتاه با صندل و کفش‌های اسپرت استایل زیبایی را می‌توانید برای شما بسازد.

 

لایه‌لایه پوشیدن لباس

قانون لایه‌لایه پوشیدن را برای سفر در بهار را فراموش نکنید شما با پوشیدن لایه‌لایه لباس هم می‌توانید استایل زیبایی برای خودتان ایجاد کنید و هم در مقابل هوای بهاری غافل‌گیر نشوید.

 

لباس برای سفر در بهار, لباس برای سفر در فصل بهار, استایل مناسب سفر در فصل بهار

لایه لایه پوشیدن لباس در فصل بهار

 

پوشیدن لباس‌های گشاد و خنک 

در فصل بهار از پوشیدن لباس‌های تنگ خودداری کنید؛ زیرا احساس آزادی و راحتی را از شما می‌گیرد. پوشیدن لباس‌های گشاد و خنک با رنگ‌های شاد می‌تواند گزینه مناسبی برای فصل بهار باشد. همچنین لباس‌های گشاد در ساعات گرم روز شما را کلافه نمی‌کنند.

 

مانتو

برای مسافرت در بهار سعی کنید از مانتوهایی استفاده کنید که دارای رنگ‌های شاد و پرانرژی باشند و از پوشیدن مانتوهای رسمی، مانتوهای بلند و مانتوهایی که احتیاج به مراقبت خاص دارند دوری کنید. ضمناً سعی کنید از مانتوهایی استفاده کنید که احتیاج به اتو نداشته باشند.

 

اگر از ماشین شخصی استفاده می‌کنید می‌توانید مانتوها و لباس‌هایی که احتیاج به اتو دارند را از قبل اتوکرده و درون کاور قرار دهید و در ماشین آویزان کنید. همچنین خانم‌هایی که تیپ اسپرت دارند می‌توانند از پیراهن‌های آزاد مردانه به‌جای مانتو استفاده کنند.

 

دامن 

 اگر قصد سفر به شهرهای جنوبی و یا ساحلی را دارید انتخاب یک دامن نخی و خنک با رنگ‌های شاد می‌تواند یک گزینه عالی برای ژست‌های عکاسی  باشد.

 

لباس‌های زیر، جوراب، حوله 

لباس‌های زیر و حوله از لوازم شخصی است که در تمام فصول سال در هنگام مسافرت باید در چمدان و یا ساکی که برای مسافرت آماده کرده‌اید همراهتان باشند. بعد از یک گردش بهاری و یا یک قرار رسمی کاری دوش‌گرفتن و استراحت‌کردن، خاطره سفر را رؤیایی می‌کند.

 

سعی کنید از لباس‌های زیر نخی، پنبه‌ای و نرم استفاده کنید که در طول مسافرت دچار حساسیت پوستی نشوید. جوراب‌ها نیز از لباس‌هایی هستند که در تمام فصول سال در مسافرت حتماً باید در چمدان قرار گیرند حتماً از جوراب‌هایی استفاده کنید که جنس آنها نخی باشند تا پا کمتر عرق کند و بوی بد نگیرد. 

 

 پیراهن مردانه مناسب برای سفرهای بهاری, انتخاب لباس مناسب برای سفر در بهار, لباس مناسب برای بهار

لباس مناسب برای سفر در بهار

 

تاپ‌ها 

تاپ، یک گزینه عالی برای مسافرت در فصل بهار است. از این لباس‌ها می‌توانید به‌عنوان یک‌لایه در زیر لباس‌هایتان برای شبهی بهاری که هوا رو به خنکی می‌رود استفاده کنید و یا در طول روز از آنها برای پوشیدن در زیر مانتوهای جلوباز و شومیزها استفاده کنید.

 

سربندها 

سربندها در مسافرت‌های بهاری برای خانم‌ها استایل جذابی خواهند ساخت. شما می‌توانید با سربندهای رنگی و طرح‌دار استایل منحصربه‌فردی را برای خود بسازید.

 

سایر ملزومات سفرهای بهاری •کلاه آفتابی

کلاه‌های آفتابی و لبه‌دار و یا کلاه‌های حصیری با ایجاد سایه بر روی صورت، از پوست صورتتان در برابر اشعه‌های خورشیدی محافظت می‌کند و مانع از سوختن و تغییر رنگ پوستتان می‌شود.

 

•عینک‌آفتابی

استفاده از عینک‌آفتابی در مسافرت‌های بهاری  الزامی است و می‌تواند چشم‌های شما را در برابر اشعه‌های خورشید محافظت کند. عينک آفتابي در هواي ابري نيز قابل‌استفاده است و ميزان بازتاب نور را در چشمان شما کاهش مي‌دهد؛ بنابراین در مسافرت‌ها داشتن عینک‌آفتابی ضروری است.

 

 لباس مناسب برای سفر در بهار, لباس مناسب برای بهار, انتخاب لباس برای سفر های بهاری

عینک آفتابی مناسب برای سفرهای بهاری

 

• کرم‌های ضدآفتاب 

استفاده از کرم‌های ضدآفتاب برای بیرون رفتن از منزل و در هنگام مسافرت از ضروریات می‌باشد. برای داشتن پوستی بدون آفتاب‌سوختگی برداشتن کرم‌های ضدآفتاب مناسب پوستتان را  فراموش نکنید.

 

• چتر 

قدم‌زدن در زیر باران با چترهای رنگارنگ و هوای خنک بهاری یکی از خاطرات رویایی را برای شما رقم می‌زند. پس برداشتن چتر را فراموش نکنید تا در زیر نم‌نم باران بهاری لباس‌هایتان خیس نشوند.

 

گردآوری: بخش دنیای مد بیتوته 

 

رای خود درباره این پست انتخاب کنید
  • icon
  • icon
    نظرات
      arrow