انواع مدل شینیون برای داشتن ظاهری شیک در جشن ها و مهمانی ها معرفی انواع شینیون محبوب و پرطرفدار


			
		انواع مدل شینیون برای داشتن ظاهری شیک در جشن ها و مهمانی ها
		معرفی انواع شینیون محبوب و پرطرفدار
0
انواع شینیون زیبا   بدون شک یکی از کارهای اصلی که قبل از رفتن به مهمانی یا جشن...



انواع شینیون زیبا

 

بدون شک یکی از کارهای اصلی که قبل از رفتن به مهمانی یا جشن ها باید انجام دهید، آراستن موها و توجه به زیبایی آن هاست. شینیون مو یکی از بهترین شیوه های آرایش مو برای مهمانی ها و مجالس رسمی است که با مدل های متنوعی که دارد، هیچ محدودیتی در انتخاب مدل برای شما نخواهد گذاشت.
شینیون مو چیست؟

شینیون مو یک سبک کلاسیک و رایج در آراستن مو است که به دلیل محبوبیت دائماً در حال تغییر و مدرن ‌شدن است. در واقع Chignon به جمع کردن، بستن و طراحی موها با ابزار مختلف مثل گیره و سنجاق بر روی سر بر اساس مدل های مختلف گفته می شود.

 

این مدل آرایش مو از دیرباز، بین زنان و همچنین مردان دارای اهمیت زیادی بوده است.

این سبک آرایش مو وابسته به مهارت و ذوق هنری فردی که آن را انجام می دهد تا زیبایی شما را دو چندان کند؛ به همین دلیل است که در آرایشگری، رشته تخصصی شینیون کار وجود دارد. علاوه بر تخصص شینیون کار، بلندی یا کوتاهی موها، فرم صورت، مدل لباس، مناسبت مجلس پیش رو و صد البته سلیقه شما در انتخاب نوع شینیون اهمیت زیادی دارد.

 

پیشینه شینیون مو

شینیون در نقاط مختلف دنیا از جمله چین و یونان باستان رواج داشته است؛ به گونه ای که در شهر آتن زنان از گیره های مو از جنس طلا یا حتی عاج حیوانات برای بستن موهای خود استفاده می کردند.

 

جالب است بدانید که مردان آتنی نیز با استفاده از گیره‌هایی محکم، از همین شیوه برای آرایش موی خود استفاده می کردند. در چین زنان متأهل بیشتر از شینیون برای بستن موهای خود در پشت سر استفاده می کردند.

 

امروزه مدل مو شینیون در سراسر دنیا موردتوجه اکثر زنان است؛ زیرا سبکی است که در اکثر مراسم ها می تواند انتخابی شیک و ساده باشد و زیبایی را برای فرد به ارمغان آورد.

 

انواع شینیون مو, انواع شینیون عروس

شینیون های پرطرفدار دنیای مد

 

معرفی انواع شینیون مو

شینیون مو یک نوع آرایش منحصربه‌فرد است که می توانید در مهمانی های مختلف استفاده کنید. اگر مراسم پیش روی شما یک مجلس عروسی است، پیشنهاد می کنیم که از مدل های شینیون مو با استفاده از ریسه مو، تاج و سایر اکسسوری ها بهره ببرید.

 

برای مهمانی های کوچک‌تر مانند تولد و دورهمی ها نیز می توانید از شینیون های ساده تر استفاده کنید؛ زیرا در عین سادگی، سریع انجام می شوند و ظاهری شیک و جذاب به شما می دهند.

 

شینیون مو تکمیل کننده آرایش شماست. انواع بسیار متنوعی دارد که شما می توانید مدل موردنظر خود را با مشورت با آرایشگر خود و همچنین توجه به کوتاهی یا بلند بودن موهای خود و نوع مراسم پیش رو انتخاب کنید. شینیون کار برای انجام یک مدل شینیون شیک برای شما می تواند از ابزار متنوعی مانند تور، تل سر، کش سر، گیره مو سر، پروتز اسفنجی گرد یا هلالی یا یک دسته مو اضافی استفاده کند.

 

دسته بندی شینیون مو بسیار متنوع است: مانند انواع شینیون کلاسیک، شینیون اروپایی، انواع شینیون فرانسوی، شینیون رومی، انواع شینیون بافت، شینیون خطی، شینیون با پروتز گرد، شینیون حرارتی و شینیون مواج و غیره. ما در این مقاله سعی کردیم که انواع شینیون مو جدید در سال 1401 را در دسته بندی هایی کامل به شما معرفی کنیم.

 

البته بهتر است بدانید که انواع مدل های ترکیبی شینیون مو هم وجود دارند؛ مثلاً شما می توانید در کنار شینیون کلاسیک از بافت در جلوی موی خود هم استفاده کنید و بدین صورت مدل های جدید و زیبای دیگری را خلق کنید. امتیاز شینیون در محدود نبودن مدل های آن است.

 

انواع شینیون عروس, انواع شینیون های جدید, انواع شینیون ژورنالی

مدل های جدید شینیون مو

 

مدل شینیون موی کوتاه

ویژگی بارز شینیون مو این است که روی انواع مو قابل انجام است. پس اگر موهای شما کوتاه است نگران نباشید، فقط کافی است که اندازه مو شما تا استخوان ترقوه باشد. باقی کار را به آرایشگر  خود بسپارید تا با یک مدل شینیون مو بسته و ساده به چهره شما زیبایی ببخشد.

 

 انواع شینیون مو, انواع شینیون عروس, انواع شینیون های جدید

مدل جدید شینیون موی کوتاه با اکسسوری ظریف

 

مدل شینیون موی بلند

اگر موهای بلندی دارید، می توانید انواع شینیون باز، نیمه‌باز و حتی بسته را انتخاب کنید. همان‌طور که گفتیم در گذشته به جمع کردن موها در پشت سر شینیون می‌گفتند؛ اما امروزه شینیون مو محدود به بستن موها نیست و انواع مختلف باز و نیمه‌باز را نیز در بر می گیرد.

 

انواع شینیون عروس, انواع شینیون های جدید, انواع شینیون ژورنالی

شینیون موی بلند؛ نیمه باز

 

مدل شینیون کلاسیک

مدل مو کلاسیک جزو مدل های محبوب و پرطرفدار است. در اینجا چند نمونه از مدل شینیون کلاسیک را جهت آشنایی با این نوع شینیون برای شما آورده ایم.

 

عکس هایی از انواع شینیون, انواع شینیون, انواع شینیون مو

شینیون کلاسیک بدون اکسسوری

 

انواع شینیون های جدید, انواع شینیون ژورنالی

شینیون مو کلاسیک، ساده و سریع

 

مدل شینیون اروپایی

اگر به دنبال یک مدل شینیون طبیعی و ساده هستید، مدل شینیون اروپایی بهترین گزینه است. در این مدل، موها پشت گردن و قسمت پایین سر به‌صورت ساده جمع و بسته می شوند. به دلیل سادگی، شینیون کار از ابزار اضافی مانند پروتز استفاده نمی کند و تمام سعی خود را می کند تا موها را شلوغ و حجیم نکند و از تکنیک های خطی یا بافت در این مدل استفاده نمی شود.

 

انواع شینیون مو, انواع شینیون عروس, انواع شینیون های جدید

شینیون مو اروپایی؛ ساده و شیک

 

مدل شینیون فرانسوی

مدل شینیون فرانسوی منحصربه‌فرد و بسیار جذاب است. قطعاً انتخابی شیک برای خانم های خاص پسند است. در این مدل موها به صورت حلزون عمودی به داخل جمع و بسته می شود.

 

انواع شینیون مو, انواع شینیون عروس, انواع شینیون های جدید

شینیون موی فرانسوی؛ جذاب و پرطرفدار

 

انواع شینیون باز و بسته, انواع شینیون نیمه باز, عکس هایی از انواع شینیون

شینیون موی فرانسوی مناسب خانم های شیک و ساده پسند

 

مدل شینیون بافت

یکی از تکنیک های شینیون مو که بسیار پرطرفدار است، شینیون بافت است. مدل های جذاب و فانتزی از شینیون بافت وجود دارند که مناسب دختران و خانم های جوان هستند؛ مانند شینیون ترکیبی بافت رمانتیک. در شینیون رومی هم موها از کنار سر تا پشت گردن بافته می شوند.

 

 مدل انواع شینیون, انواع شینیون باز و بسته, انواع شینیون نیمه باز

مدل شینیون بافت پرنسسی

 

انواع شینیون نیمه باز, عکس هایی از انواع شینیون, انواع شینیون

مدل شینیون مو ترکیبی نیمه باز و بافت

 

مدل شینیون خطی

در این مدل، شینیون کار برای اینکه بتواند خطوطی را طبق مدل بر روی مو ایجاد کند از ابزاری مانند شانه دانه درشت و اسپری حالت دهنده مو استفاده می کند. در شینیون خطی، آرایشگر می تواند با بیرون کشیدن لایه های باریکی از مو در یک‌جهت، حالت زیباتر و طبیعی تری به این مدل شینیون بدهد که در این صورت به آن، شینیون نخی گفته می شود.

 

انواع شینیون عروس, انواع شینیون های جدید, انواع شینیون ژورنالی

مدل شینیون مو خطی شیک و زیبا

 

انواع شینیون باز و بسته, انواع شینیون نیمه باز, عکس هایی از انواع شینیون

مدل شینیون خطی با موی هایلایت

 

مدل شینیون مواج

شینیون کار برای اینکه بتواند شینیون مواج را بر روی موی شما اجرا کند، کافی است که دسته های نازک مو را به حالت موج درآورده و با سنجاق و اسپری حالت دهنده مو آن را ثابت نماید. در انتها بعد از اینکه موج ها بر روی مو فیکس شدند، دیگر نیازی به سنجاق ها نیست و از روی مدل شینیون مواج برداشته می شوند.

 

 مدل انواع شینیون, انواع شینیون باز و بسته, انواع شینیون نیمه باز

نمونه مدل شینیون مواج

 

مدل شینیون فر

در این مدل موها به‌صورت فر درشت و حالت دار بسته می شوند.

 

 انواع شینیون مو, انواع شینیون عروس, انواع شینیون های جدید

مدل شینیون مو مواج مخصوص زیباپسندان

 

انواع شینیون فر, مدل انواع شینیون, انواع شینیون باز و بسته

مدل شینیون مناسب موهای فر

 

جمع بندی

در این مقاله سعی کردیم که به این سؤالات پاسخ دهیم که شینیون مو چیست و چه تاریخچه ای دارد. همچنین تصاویر و نمونه هایی از انواع مدل های جدید شینیون مو را برایتان آوردیم تا با دیدن مدل ها بتوانید انتخابی راحت تر برای آرایش موی خود داشته باشید.

 

گردآوری: بخش آرایش و زیبایی بیتوته

 

رای خود درباره این پست انتخاب کنید
  • icon
  • icon
    نظرات
      arrow