گردنبند طلا


			
		گردنبند طلا
0
 از گذشته‌های بسیار دور تا کنون، استفاده از طلا در زیورآلات و بالاخص زیورآل...



 
از گذشته‌های بسیار دور تا کنون، استفاده از طلا در زیورآلات و بالاخص زیورآلات زنان رواج داشته است. گفته‌ می‌شود این فلز علاوه بر زیبایی، تاثیرات مثبتی نیز بر سلامتی انسان دارد.


دانشمندان قدیمی ایرانی عقیده داشتند طلا فلزی گرم است و باعث نیرو بخشیدن به قلب می‌شود و در گذشته که عادت به داغ زدن روی پوست بدن با استفاده از فلزات وجود داشت، استفاده از فلز طلا برای این امر موجب عفونت‌های پوستی نمی‌شد.


حتی روزنامه روسی وزگلیاد، در مقاله‌ای گفته است که استفاده از طلا موجب پایین آمدن فشار خون می‌شود.


به جز تاثیرات مثبت این فلز درخشان روی سلامتی، علت‌های بسیاری برای علاقمندی افراد به آن وجود دارد. این فلز زیبا، در طول زمان تغییر رنگ نمی‌دهد و گردنبند طلا را می‌توان بدون نگرانی در معرض آب و عطریات قرار داد و دغدغه‌ی تغییر رنگ نداشت.


یکی دیگر از جذابیت‌های طلا، پس‌انداز امن بودن آن است. شما با خرید یک گردنبند طلا، علاوه بر داشتن یک زیورآلات زیبا پول خود را دور نریخته‌اید و می‌توانید به گردنبند خود به چشم یک سرمایه نیز نگاه کنید.


گردنبند‌ها انواع بسیار مختلفی دارند که گفته می‌شود بسته به فرم صورت و نوع لباسی که قصد دارید از گردنبندتان با آن استفاده کنید، یکی از انواع این گردنبندها برای شما مناسب هستند.

خرید یک گردن بند چوکر و استفاده‌ی آن با یک لباس یقه بسته می‌تواند زیبایی استایل شما را دو چندان کند یا اگر یک زنجیر طلای ساده دارید، با خرید آویزهای متنوع می‌توانید گردن بندهای متنوعی داشته باشید و متناسب با هر لباسی، از یک گردنبند جدید برخوردار باشید.
برای ساخت گردنبند با فلز طلا در گذشته‌های دور تنها از خود فلز استفاده می‌شد و در عین سادگی، درخشان بودن این فلز موجب می‌شد گردنبندهای زیبایی به وجود بیایند.


با گذشت زمان و افزایش خلاقیت، افراد فعال در صنف طلا اقدام به استفاده از انواع سنگ‌های قیمتی و نیمه قیمتی در ساخت طلا کردند.


ساخت طلا در سال‌های اخیر پیشرفت به سزایی کرده است و می‌توان توسط نرم‌افزار طلا را طراحی و به مرحله‌ی ساخت رساند. با وجود پیشرفت تکنولوژی در این صنعت، هنوز هم طلاهای ساخته شده با دست از زیبایی منحصر به فردی برخوردارند و افراد علاقه بیشتری به آن‌ها نشان می‌دهند.

 

گردنبندهای طلا,گردنبند طلا,زیورآلات دست‌ساز

 
شعب گالری سنجاق، مجموعه طلافروشی‌هایی هستند که توسط بازیگر سینما و تلویزیون ایران شاهرخ استخری در تهران و در ادامه در بسیاری شهر‌ها افتتاح شد. گالری سنجاق، یکی از مجموعه‌هایی است که با استفاده از هنر دست در صنعت طلاسازی، زیورآلاتی زیبا، خاص و منحصر به فرد تولید می‌کند.


زیورآلات دست‌ساز ساخته شده توسط هنرمندان خلاق و باسلیقه‌ی گالری سنجاق، از جذابیت بالایی برخوردارند و طراحی‌های منحصر به فرد موجود در این گالری، برای همه‌ی سلیقه‌ها مناسب‌اند.


همانطور که پیشتر به آن اشاره کردیم، با گذشت زمان در ساخت گردنبندهای طلا، استفاده از سنگ‌های قیمتی و نیمه قیمتی رواج پیدا کرد و گردن بند‌های زیبایی خلق شد.

 

گردنبندهای طلا,گردنبند طلا,زیورآلات دست‌ساز

 
در گالری سنجاق طلاهایی ظریف و زیبا با استفاده از فلز طلا و در برخی موارد همراهی سنگ‌های زیبا تولید شده است و به تازگی این گالری شروع به استفاده از بتن در ساخته‌های خود کرده است.


گالری سنجاق با ادغام بتن و فلز طلا، زیورآلاتی بسیار متفاوت‌تر با آن چه به یاد داشته‌اید را تولید کرده‌ است. ترکیب طلا و بتن، یک ترکیب غیرمعمولی اما با زیبایی خیره‌کننده است.


استفاده از بتن در ساخت زیورآلات ارزشمند، روشی خلاقانه برای ابداع جواهراتی خاص و منحصر به فرد است. احتمالا به محض آنکه صحبت از تلفیق ماده بتن با فلز طلا به میان می‌آید، تصوری از بوجود آمدن یک گردنبند یا گوشواره بسیار سنگین برایمان پیش می‌آید، اما این تصور در مورد زیورآلات جدید گالری سنجاق نادرست است.


محصولات جدید گالری سنجاق وزن نامتعارفی ندارند و تنها تاثیر بتن در این زیورآلات جدید، افزودن زیبایی دو چندان و ظاهر متفاوت و خاص به گردنبندها و گوشواره‌های طلای این مجموعه است.


استفاده از گردنبند ترکیبی بتن و طلا، می‌تواند به استایل روزانه یا لباس شما در یک مراسم خاص، زیبایی و مدرنتیه بیشتری ببخشد.


جواهرات ترکیبی جدید گالری سنجاق همانند دیگر زیورآلات این مجموعه دست‌ساز هستند و توسط طراحان باسلیقه و زبردست طراحی شده‌اند.
 

 

رای خود درباره این پست انتخاب کنید
  • icon
  • icon
    نظرات
      arrow