بهترین نان‌های چربی سوز مناسب لاغری و تناسب اندامکدام نان‌ها برای لاغری مناسب هستند؟ اما کدام غلات بهترین گزینه برای چربی سوزی هستند؟معرفی بهترین نانها برای چربی سوزینان، ماده غذایی مناسب برای لاغری و کاهش وزن

بهترین نان‌های چربی سوز مناسب لاغری و تناسب اندامکدام نان‌ها برای لاغری مناسب هستند؟ اما کدام غلات بهترین گزینه برای چربی سوزی هستند؟معرفی بهترین نانها برای چربی سوزینان، ماده غذایی مناسب برای لاغری و کاهش وزن
0
بهترین نان‌های چربی سوز مناسب لاغری و تناسب اندام معرفی نان‌های مناسب بر&...

بهترین نان‌های چربی سوز مناسب لاغری و تناسب اندام


معرفی نان‌های مناسب برای لاغری و تناسب اندام

 

بسیاری از افراد آرزوی لاغری و تناسب اندام را دارند. اشخاصی با اندام فربه باید مراقبت وعدههای غذاییشان باشند و تمام خوراکی‌هایشان را با دقت انتخاب کنند تا لاغر شوند. یکی از مواد غذایی که میتواند لاغری و تناسب اندام را برایتان به‌ارمغان بیاورد و به رویای جامه‌عمل بپوشاند، نان است. 

 

نانها انواع مختلفی دارند و آنها را با مواد مغذی متنوعی تولید میکنند. تمام افرادی که باید رژیم غذایی بگیرند، در انتخاب نان محدود هستند. آنها باید نانهایی با فیبر بالا بخرند؛ این غلات باید چربی سوز باشند و در مدت زمانی کوتاه چربی‌های بدنتان را بسوزانند. 

 

با مصرف مداوم نانهای مناسب برای چربی سوزی در کنار وعدههای غذایی مخصوص لاغری، لازم نیست به فکر گرفتن رژیمهای خیلی سخت غذایی باشید. این مواد به‌راحتی میتوانند چربیهای بدنتان را آب و شما را بعد از مدتی لاغر کنند. 

 

نانها مواد غذایی بسیار مهمی هستند که بسیار از کارشناسهای تغذیه توصیه میکنند به‌هیچ‌عنوان آنها را از سبد غذاییتان حذف نکنید. این غلات خوشمزه فوایدی را برای بدنتان به‌ارمغان میآورند که از جمله آنها میتوان به چربی سوزی اشاره کرد.

 

نان‌های حاوی فیبر

فیبر یکی از مواد مغذی بیشتر نانها است که به حرکت دستگاه گوارشتان کمک می کند و مزیتهای فوقالعاده‌ای برای لاغری دارد. در واقع بدن برای هضم فیبرها تلاش زیادی میکند، برای همین با مصرف مداوم مواد غذایی فیبردار احساس سیری خواهید داشت. وقتی که احساس سیری دارید نیز دیگر میلی به خوردن غذای اضافه ندارید و به‌مرور چربیهایتان از بین میروند. 

 

نان‌های سبوس دار

نانهایی را بخرید که مقادیر مناسبی سبوس دارند. سبوس از اضافه‌وزن جلوگیری میکند و شما را به رویایتان میرساند. سبوس تا مدت زیادی در معدهتان باقی میماند، برای همین با مصرف مداوم آن احساس سیری می‌کنید و کمتر گرسنه میشوید. 

 

آیا میدانید برای سوزاندن چربی بدن از چه نوع نانی باید استفاده کنید؟ مناسب‌ترین نانها برای لاغری و تناسب اندام چه هستند؟ 

 

نان بربری

یکی از نانهای کم‌کالری که به‌دلیل داشتن سبوس کمک زیادی به لاغریتان میکند، نان بربری است. مقادیر مناسب سبوس در این نان تا مدت زیادی سیرتان نگه میدارد؛ بنابراین با خیال راحت میتوانید نان بربری را مصرف کنید و از خوردن آن لذت ببرید. 

 

نان بربری، نانی خوشمزه با خاصیت چربی سوزی

نان بربری، نانی خوشمزه با خاصیت چربی سوزی

 

یک کف دست نان بربری بین 75 تا 80 کالری دارد؛ بنابراین با خیال راحت این نان را جزء وعدههای غذایی صبحانه، ناهار یا شامتان بگذارید و نگران افزایش وزن یا چاقی نباشید. 

 

نان تافتون

نان تافتون یکی دیگر از خوشمزه ترین و بهترین نانها برای لاغری و چربی سوزی است که در گذشته آن را بدون‌نمک می‌پختند. 

 

کالری هر کف دست نان تافتون تقریباً نصف یک کف دست نان بربری یعنی حدود 35 کالری است. بنابراین اگر روی تصمیمتان بابت لاغری و کاهش وزن مصمم هستید، مصرف این نان را جزء برنامه غذاییتان قرار دهید. 

 

نان سنگک

نانهای سنگک سبوس‌دار جزء بهترین غلات برای لاغری و چربی سوزی هستند. نانهای سنگک معمولاً با آرد کامل پخته میشوند، برای همین ترکیبات و مواد مغذی زیادی دارند و برای سلامتی‌تان نیز مفید هستند.

 

این نان با وجود مزیتهای فوقالعادهاش، جزء محبوبترین نانها است و برای همین همیشه صف نانوایی آن شلوغ میشود. اگر حوصله ماندن در صف نانوایی را ندارید، پیشنهاد میدهیم از پلتفرمهای خرید نان سنگک آنلاین کمک بگیرید که این غلات را درب منزل برایتان میفرستند. 

هر کف دست نان سنگک بین 75 تا 80 کالری دارد.

 

نان جو

نان جو به‌دلیل‌اینکه از آرد جو تولید میشود، حاوی مقادیر بالایی فیبر است؛ فیبر نیز احساس گرسنگیتان را کمتر میکند و باعث لاغری و تناسب اندامتان میشود. نان جو قدرت بسیار بالایی در لاغری نسبت به نان گندم دارد؛ بنابراین حتماً آن را برای چربی سوزی مصرف کنید.

 

نان جو، بهترین نان برای کاهش وزن و لاغری

نان جو، بهترین نان برای کاهش وزن و لاغری

 

التبه طعم نان جو را هر کسی دوست ندارد و ممکن است بعد از مدتی به‌دلیل طعم نامناسب از خوردن این نان منصرف شوید. بنابراین پیشنهاد میدهیم در مصرف این غلات زیاده‌روی نکنید و هر روز مقدار اندکی از آن را بخورید تا هیچ‌وقت برایتان تکراری نشود. 

هر کف دست نان جو بین 75 تا 80 کالری دارد. 

 

نان تست

صبحانه با نان تست یکی از بهترین ایده ها برای لاغری و کاهش وزن است. درواقع صبح زمان مناسبی برای مصرف نان تست است. نان تست را با آرد روگن یا آرد گندم تهیه میکنند که برای چربی سوزی تست با آرد گندم پیشنهاد می‌شود. 

در هر عدد نان تست 75 تا 80 کالری وجود دارد. 

 

در این مطلب درباره بهترین نانها برای لاغری صحبت کردیم. شاید نام برخی نانها با وجود مزیت های فوق العاده‌شان در این مطلب آورده نشده باشد؛ بنابراین در خرید هر نان به میزان فیبر و سبوس آن توجه کنید تا بهترین و مناسب‌ترین غلات را برای چربی سوزی بخرید. 

 

تمام نانهایی که در این مطلب معرفی کردیم به‌علاوه تمام غلات غیر رژیمی و حتی چاقکننده در پلتفرمهای خرید آنلاین نان عرضه میشوند. در دنیای امروز و با پیشرفت تکنولوژی کمتر کسی ترجیح میدهد که در صف‌های طولانی نانوایی بماند و غلات موردنیازش را به‌این‌روش بخرد. اگر شما هم علاقه ای به ماندن در این صف‌ها ندارید، این پلتفرمها را نصب کنید و از طریق آنها نان موردعلاقهتان را سفارش دهید. این پلتفرمها بعد از ثبت سفارش در کمتر از چند ساعت غلات را به‌دستتان میرسانند و شما را از رفتن به نانوایی یا فروشگاهها بی‌نیاز خواهند کرد.

 

رای خود درباره این پست انتخاب کنید
  • icon
  • icon
    نظرات
      arrow