دستگاه اکسیژن ساز دستگاهی حیاتی برای بیماران تنفسی پارامترهای مهم در تعیین قیمت اجاره اکسیژن ساز اجاره یا خرید دستگاه اکسیژن ساز، کدام یک بهتر است؟

دستگاه اکسیژن ساز دستگاهی حیاتی برای بیماران تنفسی
پارامترهای مهم در تعیین قیمت اجاره اکسیژن ساز
اجاره یا خرید دستگاه اکسیژن ساز، کدام یک بهتر است؟
0
مهم ترین پارامترها در تعیین قیمت اجاره دستگاه اکسیژن ساز خانگی اجاره دست...

مهم ترین پارامترها در تعیین قیمت اجاره دستگاه اکسیژن ساز خانگی


اجاره دستگاه اکسیژن ساز تندیس آنلاین

 

اگر قصد خرید و یا اجاره دستگاه اکسیژن ساز را دارید و با روش قیمت گذاری آن آشنا نیستید حتما قبل از خرید و یا اجاره موارد زیر را مطالعه نمایید. دانستن این موارد برای شفافیت و جلوگیری از سودجویی بسیار مهم و ضروری است. با تندیس آنلاین همراه باشید ...

چه مواردی در تعیین قیمت خرید و یا اجاره انواع اکسیژن سازهای خانگی نقش اساسی دارند؟

 

اجاره دستگاه اکسیژن ساز,تندیس آنلاین

اجاره دستگاه اکسیژن ساز تندیس آنلاین

 

اکسازها یکی از مهم ترین دستگاه ها برای بیماران تنفسی چه در منزل و چه در بیمارستان محسوب می‌شوند. این دستگاه‌ها با توجه به کاربرد و تکنولوژی بکار رفته در ساختش، دارای قیمت خرید بالایی است. در زیر لیستی از مهم ترین پارامترهای تعیین کننده قیمت اجاره دستگاه اکسیژن ساز برای شما عزیزان اورده شده است.

 

1- حجم اکسیژن پمپاژ شده

یکی از تفاوت‌های عمده نواع دستگاه‌های اکسیژن ساز حجم اکسیژن پمپاژ شده (لیتر در دقیقه است). انواع دستگاه‌های اکسیژن ساز، بر اساس حجم اکسیژن خروجی در ظرفیت‌های ۳، ۵، ۸ و یا ۱۰ لیتر در دقیقه ساخته می‌شوند. هرچه حجم بیشتر باشد قیمت نیز افزایش پیدا میکند.

نکته مهم: تعیین حجم مورد نیاز بیمار شما توسط پزشک متخصص تعیین می‌شود.

 

2- مدت زمان اجاره

 معمولا اجاره اکسیژن ساز به صورت ماهانه می‌باشد. مدت زمان نیاز شما برای زمان کمتر و یا بیشتر (مثلا هفتگی یا چندماهه) بر روی نحوه قیمت گذاری تاثیر دارد.

 

3- کشور سازنده برند دستگاه

مانند اکثر دستگاه‌های الکترونیکی دیگر اکثر نمونه‌های خارجی دستگاه‌های اکسیژن ساز با حجمهای مختلف دارای کیفیت و دوام بهتری هستند و به طبع قیمت بالاتری نیز دارند. برای مثال دستگاه‌های آمریکایی دارای قیمت بالاتری هستند.

 

در زیر لیستی از بهترین برندهای دستگاه اکسیژن ساز را مشاهده می کنید:

 

دستگاه اکسیژن ساز Nidek

اکسیژن ساز Zenith Med

اکسیژن ساز  Philips Ever Flo

اکسیژن ساز Inogen

دستگاه اکسیژن ساز Longfian

اکسیژن ساز ۵ لیتری  Zyklusmed

اکسیژن ساز Airsep

دستگاه اکسیژن ساز Yuwell

اکسیژن ساز تایوانی  EMG

 

4- درصد خلوص اکسیژن پمپاژ شده از دستگاه

یکی دیگر از معیارهای کیفیت دستگاه های اکسیژن ساز درصد خلوص دستگاه می‌باشد. هرچه درصد خلوص به 100 نزدیک تر باشد دستگاه کیفیت بهتری و به طبع قیمت بالاتری نیز دارد.

 

نکته مهم: یک دستگاه اکسیژن ساز خوب باید خلوص بالای 90 درصد داشته باشد.

 

5- پرتابل یا ثابت بودن دستگاه

دستگاه های اکسیژن ساز در دو نوع پرتابل و ثابت تولید می‌شوند. دستگاه های پرتابل به خاطر مقاومت بیشتر در برابر تغییر شرایط محیطی دارای قیمت بالاتری نسبت به دستگاه های ثابت هستند.

 

6- منبع تغذیه دستگاه

دستگاه های اکسیژن ساز ثابت یا خانگی برای شروع کار باید به برق متصل شوند، اما دستگاه های اکسیژن ساز پرتابل یا قابل حمل را می توان با باتری مورد استفاده قرار داد. هزینه اجاره اکسیژن ساز ثابت و یا خانگی از دستگاه های پرتابل معمولا پایینتر هستند.

و اما بهتر است به سوال اساسی زیر که دغدغه بسیاری از بیماران است نیز پاسخ دهیم:

 

در وهله اول این کاملا به مدت زمان نیاز بیمار شما به دستگاه اکسیژن ساز دارد، یعنی اگر بیمار شما تنها برای مدت کمی نیاز به پمپاژ اکسیژن دارد، با توجه به اینکه قیمت خرید نسبت به قیمت اجاره بسیار زیادتر است، توصیه ما به شما اجاره دستگاه برای مدت زمان نیاز شماست. اما اگر بیمار شما به صورت مداوم به دستگاه نیاز دارد، بهتر است که اقدام به خرید یک دستگاه اکسیژن ساز خوب با حجم مناسب برای بیمار خود نمایید.

 

رای خود درباره این پست انتخاب کنید
  • icon
  • icon
    نظرات
      arrow