بیوگرافی و عکس های کیران هایندز بازیگر ایرلندی بیوگرافی و عکس‌های کیران هایندز بازیگر ایرلندی


			
		بیوگرافی و عکس های کیران هایندز بازیگر ایرلندی 
		بیوگرافی و عکس‌های کیران هایندز بازیگر ایرلندی
0
کیران هایندز بازیگر ایرلندی    کیران هایندز متولد 9 فبریه سال 1953 بازیگر ایرلن...



کیران هایندز بازیگر ایرلندی 

 

کیران هایندز متولد 9 فبریه سال 1953 بازیگر ایرلندی است ، اصالتاً بلفاست ، ایرلند شمالی است. هندز ، بازیگری با شخصیت های همه کاره ، نقش هایی از شخصیت های شرور تا قهرمان بازی کرده است و در فیلم های سینمایی از جمله مجموع همه ترس ها ، جاده به هلاکت، مونیخ، خون وجود خواهد داشت، هری پاتر و یادگاران مرگ - قسمت 2، تینکر بازی کرده است.

چکیده ای از بیوگرافی کیران هایندز 

نام و نام خانوادگی: کیران هایندز

تاریخ تولد: 9 فوریه 1953

محل تولد: بلفاست ایرلند

پیشه: بازیگر

وضعیت تأهل: متأهل

 

بیوگرافی کلی کیران هایندز

 

کیران هایندز بازیگر, همسر کیران هایندز, فرزندان کیران هایندز

عکس دوران جوانی کیران هندز  

 

کیران هایندز بازیگر باسابقه ایرلندی است. او در طول چهار دهه فعالیت حرفه ای خود ، بیش از صد اعتبار سینمایی و تلویزیونی جمع آوری کرده است. هندز که اهل بلفاست بود ، در خانواده ای کاتولیک بزرگ شد و علاقه اولیه ای به رقص پیدا کرد.

 

او در ابتدا حرفه ای را در زمینه حقوق دنبال کرد تا اینکه توجه خود به سمت بازیگری تغییر پیدا کرد. وی پس از تحصیل این هنر در آکادمی سلطنتی هنرهای دراماتیک حرفه ای خود را روی صحنه آغاز کرد.

 

اولین نمایشنامه او در سال 1976 در تئاتر شهروندان گلاسکو به نام سیندرلا بود. در سال 1977 ، او اولین نمایش خود را در قسمتی از مجموعه تلویزیونی تاریخی "خارج از گذشته" انجام داد. او اولین نمایش خود را در فیلم ماجراجویی فانتزی "Excalibur" در سال 1981 انجام داد.

 

در سالهای بعد ، هندز تصویری به یاد ماندنی از شخصیت های مختلف را در هر سه رسانه هنرهای نمایشی نوشته است. وی برنده جوایز متعددی از جمله جایزه پیشرفت شغلی در جشنواره بین المللی فیلم دوبلین 2010 و دو جایزه Behind the Voice Actors در سال 2014 به عنوان بخشی از گروه آوازی در فیلم انیمیشن 2013 "یخ زده" شده است.

 

دوران کودکی و اوایل زندگی کیران هایندز 

 

عکس های کیران هایندز, زندگی نامه کیران هایندز, کیران هایندز و همسرش

کیران هایندز در آکادمی سلطنتی هنرهای دراماتیک فارغ التحصیل شد

 

کیران هایندز متولد 9 فوریه 1953 در بلفاست، ایرلند شمالی، پسر بازیگر آماتور مویا کیران هایندز و دکتر و معلم مدرسه، جری کیران هایندز است. او چهار خواهر دارد: کایتریونا ، برونا ، جراردین و مویا. این خانواده کاتولیک بودند و در شمال بلفاست ساکن بودند.

 

هندز در سنین جوانی شروع به یادگیری رقص کرد. او در مدرسه ابتدایی خانواده مقدس و کالج سنت ملاچی تحصیل کرد. در ابتدا، او می خواست حرفه حقوقی را دنبال کند و در دانشگاه کوئینز بلفاست ثبت نام کرد. با این حال، او بعداً متقاعد شد که پیشه واقعی او در زندگی بازیگری است. او بعداً برای تحصیل در آکادمی سلطنتی هنرهای دراماتیک ، از تحصیل در ملکه کوین صرف نظر کرد ، جایی که در سال 1975 فارغ التحصیل شد.

 

فعالیت کیران هایندز در تئاتر

 

فرزندان کیران هایندز, کیران هایندز, بیوگرافی کیران هایندز

عکس های جدید کیران هایندز 

 

کیران هایندز اولین نمایش خود (سیندرلا) را در سال 1976 اجرا کرد. در اواخر دهه 1970 و اواسط 1980 ، او به طور منظم در تولیدات مختلف در تئاتر شهروندان ظاهر می شد. 

در سال 1987 ، او به گروه بازیگران پیتر بروک با عنوان "مهاباراتا" در نقش اشواتامان پیوست.

 

براساس حماسه سانسکریت "Mahabharata" ، نمایشنامه اصلی فرانسه در سال 1985 نه ساعت طول کشید. برای یک مینی سریال تلویزیونی به مدت شش ساعت و برای سینما و دی وی دی حدود سه ساعت قرارداد بسته شد. هندز همچنین به شرکت رویال شکسپیر وابسته بوده است.

 

 عکس های کیران هایندز, زندگی نامه کیران هایندز, کیران هایندز و همسرش

کیران هایندز در فیلم هری پاتر و یادگاران مرگ ایفای نقش داشته است

 

در سال 1999 ، برای بازی در نقش لری در لندن و برادوی در تولیدات «نزدیکتر» پاتریک ماربر ، هندز جایزه تئاتر جهان برای بهترین فیلم اول را در نیویورک و جایزه حلقه منتقدان بیرونی را برای دستاورد ویژه دریافت کرد.

از دیگر آثار برجسته تئاتر او می توان به "بازی یالتا" (2001) ، "دریانورد" (08-2007) و "پرندگان" (2009) اشاره کرد.

 

فعالیت کیران هایندز در سینما و تلویزیون 

 

فیلم های کیران هایندز, کیران هایندز بازیگر, همسر کیران هایندز

اولین تجربه ی کیران هایندز در تلویزیون در سال 1997 بود

 

کیران هایندز اولین حضور سینمایی خود را در فیلم "Excalibur" (1981) با فیلم درام "عروس دسامبر" (1991) ، درام عاشقانه "حلقه دوستان" (1995) و درام اروتیک فرانسوی-ایتالیایی "Il tempo dell'amore" دنبال کرد. '، (1999).

 

در فیلم جنایی 2002  ‘Road to Perdition’، هندز فضای مشترکی را با تام هنکس ، پل نیومن ، جود لاو و جنیفر جیسون لی به اشتراک گذاشت. او در درام تاریخی «مونیخ» محصول سال 2005 استیون اسپیلبرگ نقش سرباز سابق و نظافتچی اسرائیلی کارل را بازی کرد.

او با دانیل دی لوئیس در فیلم درام زندگینامه ای پل توماس اندرسون در سال 2007 با نام «خون خواهد بود» همکاری کرد.

 

تصاویر کیران هایندز, فیلم های کیران هایندز, کیران هایندز بازیگر

عکس کیران هایندز  

 

در فیلم "هری پاتر و یادگاران مرگ - قسمت 2" (2011) ، هندز در مورد اببرفورت دامبلدور ، برادر آلبوس دامبلدور ، به نگارش پرداخت. او در سال 2011 در فیلم هیجان انگیز جاسوسی «جاسوس سرباز Tinker Tailor Sailier» در نقش Roy Bland («سرباز») بازی کرد.

 

 فرزندان کیران هایندز, کیران هایندز, بیوگرافی کیران هایندز

کیران هایندز  

 

در فیلم فانتزی موزیکال انیمیشنی رایانه ای دیزنی سه بعدی "Frozen" ، هندز برای نقش پادشاه ترول گرند پابی صداگذاری کرد.

او همچنین استپن وولف را در فیلم ابرقهرمانی زنده "Justice League" (2017) صدا گذاری کرد. او قرار است در فیلم کمدی "مرد لاغر" ظاهر شود.

 

همسر کیران هایندز, فرزندان کیران هایندز, کیران هایندز

کیران هایندز بازیگر

 

پس از اولین حضور تلویزیونی خود در قسمت 1977 ‘Out of the Past’ ، هندز در فیلم تلویزیونی "راهپیمایی طولانی" در 1980 ظاهر شد. در مینی سریال تلویزیونی 1994 "Seaforth" ، کیران هایندز نقش جان استیسی را بازی کرد. او در سریال تلویزیونی چهار قسمتی بی بی سی ‘Cold Lazarus’ (1996) نقش فیودور را بازی کرد.  

 

بین سالهای 2005 تا 2007 ، هندز گایوس ژولیوس سزار را در 13 قسمت از سریال HBO "Rome" به تصویر کشید. کیران هایندز در بهترین بازی خود روی پرده، کاریزمای طبیعی، شجاعت و نبوغ سیاسی شخصیت را به نمایش گذاشت.

 

خانواده و زندگی شخصی کیران هایندز 

 

کیران هایندز, بیوگرافی کیران هایندز, عکس های کیران هایندز

کیران هایندز و همسرش هلن پاتاروت 

 

کیران هایندز در سال 1987 با هلن پاتاروت بازیگر آشنا شد در حالی که هر دو آنها در گروه بازیگران "مهاباراتا" حضور داشتند. او در این پروژه نقش گانداری را بازی می کرد. آنها از آن زمان با هم بوده و در پاریس اقامت دارند. در سال 1991 ، این زوج صاحب یک دختر به نام Aoife شدند.

 

کیران هایندز دوست لیام نیسون است و در مراسم تدفین همسر نیسون، بازیگر زن ناتاشا ریچاردسون، در شمال ایالت نیویورک در سال 2009، به عنوان یک طرفدار شرکت کرد.

 

همسر کیران هایندز, فرزندان کیران هایندز, کیران هایندز

کیران هایندز بازیگر با سابقه و با تجربه 

 

گردآوری: بخش بازیگران بیتوته

 

رای خود درباره این پست انتخاب کنید
  • icon
  • icon
    نظرات
      arrow