بیوگرافی بیتا بادران بازیگر سینما و تلویزیون+عکس بیوگرافی و عکس های بیتا بادران


			
		بیوگرافی بیتا بادران بازیگر سینما و تلویزیون+عکس
		بیوگرافی و عکس های بیتا بادران
0
بیتا بادران بازیگر سینما و تلویزیون   بیتا بادران بازیگر با استعداد سینما ...



بیتا بادران بازیگر سینما و تلویزیون

 

بیتا بادران بازیگر با استعداد سینما که برای بازی در فیلم های آژانس شیشه ای و دلشکسته به شهرت یافت. بیتا بادران بهترین بازیگر و با استعدادترین شاگرد امین تارخ بوده و بازی راحت و بدون تپق و خاص از ویژگی های این بازیگر است.
چکیده ای از زندگینامه بیتا بادران

نام اصلی: بیتا بادران

تاریخ تولد: 16 مرداد 1354

محل تولد: تهران

حوزه فعالیت: بازیگری و طراحی لباس

 

بیوگرافی بیتا بادران بازیگر سینما و تلویزیون

بیتا بادران ۱۶ مرداد ۱۳۵۴ در تهران در خانواده ای مذهبی به دنیا آمده است. بیتا بادران بازیگر ایرانی است که به خاطر بازی در فیلم‌های آژانس شیشه‌ای و دلشکسته شهرت یافت.

او فراگیری بازیگری را در حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی اراک در سال ۱۳۷۱ آغاز کرد و سابقهٔ شرکت در کارگاه آزاد بازیگری زیر نظر امین تارخ در سال ۱۳۷۹ را دارد.

 

بیتا بادران تحصیلاتش را تا مقطع دیپلم بیشتر ادامه نداده است ولی به دلیل علاقه زیاد به بازیگری از ادامه تحصیل انصراف داده و تمام دوره های بازیگری رو گذرانده است.

بیتا بادران بهترین بازیگر و با استعدادترین شاگرد امین تارخ بود و بازی راحت و بدون تپق و خاص از ویژگی های این بازیگر است.

 

کارنامه هنری بیتا بادران

 

عکس بیتا بادران,بیتا بادران آژانس شیشه ای,بیتا بادران دلشکسته

بیتا بادران به خاطر بازی در فیلم‌های آژانس شیشه‌ای و دلشکسته شهرت یافت

 

شروع فعالیت سینمایی بیتا بادران با بازی در فیلم «آژانس شیشه‌ای» ابراهیم حاتمی کیا در سال ۱۳۷۶ بود.

بیتا بادران از طریق دوره های بازیگری آقای امین تارخ و به دلیل استعداد و تواناییش برای فیلم ابراهیم حاتمی کیا انتخاب شد و شاید هیچگاه فکرش را نمیکرد که برای بازی در اولین فیلم سینمایی اش برنده جایزه سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل زن شود. او همچنین برنده بهترین بازیگر زن در جشنواره جام جم شده است. 

 

بیتا بادران در مصاحبه ای در مورد فیلم آژانس شیشه ای گفته است: " خیلی ها با فیلم آژانس شیشه ای زندگی کردند و من شاید از همه بیشتر چون آژانس شیشه ای زندگی هنری من رو به عنوان یک بازیگر خلق کرد و خیلی ارزش این اتفاق رو میدونم اما شاید قدرش رو ندونستم."

 

بیتا بادران در سال 1387 با ایفای نقش اصلی در فیلم سینمایی دلشکسته در مقابل بازیگران مطرح سینما مانند مرحوم خسرو شکیبایی و آقای شهاب حسینی به خوبی درخشید و توانست استعداد و توانایی هایش را در حرفه بازیگری به رخ بکشاند. 

 

بیتا بادران در مورد انتخابش برای فیلم دلشکسته گفته است: " من قبلا با کارگردان “دلشکسته”، آقای رویین تن، تئاترِ “پشت شمشادها” رو کار کرده بودم. قبل از “پشت شمشادها” هم باز با ایشون دو تئاتر تمرین کرده بودیم، اما بعد از تمریناتِ گروهمون، اجازه ی اجرا بهمون داده نشد و اون دو کار توقیف شدند.

 

بیتا بادران,بیوگرافی بیتا بادران,بیتا بادران دلشکسته

عکس بیتا بادران در فیلم دلشکسته

 

آقای رویین تن از بازیگری من خیلی خوششون اومد و لطف کردند گفتند که تصمیم دارم یک فیلم سینمائی کار کنم و می خوام نقش اول کار را به تو بدهم. منم گفتم که با افتخار می پذیرم. و “دلشکسته” رو کار کردم. البته “دلشکسته” چهار سال توقیف بود. بعد از چهار سال هم با اکران خوبی روبرو نشد. تبلیغات خوبی هم نداشت. ولی بعد  در بخش سینمای خانگی از پرفروش ترین ها شد.

 

بیتا بادران پس از شش سال دوری از سینما به تازگی با فیلم «دم سرد» به دنیای بازیگری بازگشت. «دم سرد» به تهیه کنندگی مشترک حمیدرضا جهانیان و عباس رزیجی در بیش از ٥٠ فستیوال بین المللی حضور چشمگیر داشته و جوایز بسیاری را برای سینمای ایران به دست آورده است.

 

بیتا بادران برای بازی در فیلم سینمایی «دم سرد» جایزه بهترین بازیگر نقش اول زن را به دست آورد. «دم سرد» به عنوان فیلم افتتاحیه فستیوال سالنتو در تاریخ یکم سپتامبر ٢٠١٧ با حضور کارگردان فیلم به نمایش در آمد و مورد توجه منتقدین و تماشاگران این رویداد قرار گرفت.

 

آکادمی علوم سینمایی ایتالیا بهترین آثار نمایش داده شده در جشنواره های خود را به فستیوال های هم ردیفش در جهان معرفی می کند که به همین منظور فیلم سینمایی «دم سرد» ساخته عباس رزیجی که در فستیوال سالنتوی ایتالیا مورد توجه منتقدان قرار گرفته و جایزه بهترین بازیگر نقش اصلی زن را برای بازی بیتا بادران به دست آورده بود، به جشنواره هم ردیف سالنتوی هنگ کنگ معرفی کرد.

 

جالب است بدانید که بیتا بادران برای بازی در یک صحنه از فیلمی مجبور شده است 650 نخ سیگار بکشد او همچنین به عنوان رکورددار فیلم های توقیفی، چهار تئاتر توقیفی و دو فیلم سینمایی توقیف شده در کارنامه هنری خود دارد. که دلشکسته یکی از آنها بود که بعد از 4 سال توقیف شدن اجازه اکران گرفت. 

 

علت کم کاری بیتا بادران از زبان خودش 

 

بیتا بادران,بیوگرافی بیتا بادران,زندگینامه بیتا بادران

دلشکسته یکی از فیلم های بیتا بادران که بعد از 4 سال توقیف اکران شد

 

در بیشتر مواقع بازیگران خوبی به دلیل بی عدالتی ها در حاشیه می مونند اما این شامل حال من نمیشه .

وقتی خانم آزیتا حاجیان را در”روبان قرمز” به خاطر میارم و یا لیلا حاتمی را در “ارتفاع پست” می بینم افسوس می خورم که این نقش ها اول به من پیشنهاد شده بود و قبول نکردم.

 

کارگردان های خوب دیگری هم به من پیشنهاد کار دادند و کارهاشون هم بسیار موفق از آب در اومد و من هنوز هم نمی دونم که چرا موقعیت های خوبم را خراب کردم . البته مشکلات شخصی هم داشتم که بی تاثیر نبود.

 

من مشکل داشتم اما شخصی بود. وقتی هم یک مدت دعوت ها و پیشنهادها رو رد می کنی، خواه ناخواه کم کم فراموش میشی و یا قضاوت ها اشتباه میشه . مثلا وقتی که برای بازی در تله فیلم “دنده معکوس” به عنوان بهترین بازیگر زن در جشنواره سیما انتخاب شدم اما برای گرفتن جایزه حضور نداشتم فکر می کردند دارم کلاس میگذارم اما واقعا دوست داشتم در این مراسم شرکت کنم . هر کسی دوست داره تا جایزه اش رو خودش و با دست های خودش بگیرد اما من واقعا نمی تونستم حاضر بشم و شرایطم خیلی بد بود.

 

زندگی شخصی بیتا بادران 

 

بیتا بادران,بیوگرافی بیتا بادران,بیتا بادران و برادرش

بیتا بادران هنوز مجرد است و ازدواج نکرده است

 

بیتا بادران هنوز مجرد است و ازدواج نکرده است و عکسی که از او در شبکه های اجتماعی به عنوان همسر بیتا بادران منتشر شده است مربوط به برادرش است که قهرمان مسابقات هاکی است. 

او همچنین در کار طراحی لباس نیز فعالیت میکند. 

 

فیلم های سینمایی و تلویزیونی بیتا بادران

 

 دم سرد (۱۳۹۵)سمفونی تولد (۱۳۹۵) زمهریر (۱۳۸۸) 
 دل شکسته (۱۳۸۶)تله روباه (۱۳۸۵) من و نگین دات کام (۱۳۸۲) 
 بودن یا نبودن، ، (۱۳۷۷)آژانس شیشه‌ای (۱۳۷۶) روشنایی های شهر (1385) 
 دنده معکوس (1389) عملیات فوق سری (1375)پدر خاک (1379) 

 

 گالری جدیدترین تصاویر بیتا بادران

 

بیتا بادران آژانس شیشه ای,عکس بازیگر بیتا بادران,فیلم های بیتا بادران

بیتا بادران تا مقطع دیپلم درس خوانده است

 

بیتا بادران دلشکسته,بیتا بادران,بیوگرافی بیتا بادران

بیتا بادران علاوه بر بازیگری طراح لباس نیز هست

 

بیتا بادران,بیوگرافی بیتا بادران,اینستاگرام بیتا بادران

جدیدترین تصاویر بیتا بادران در اینستاگرام

 

بیتا بادران,بیوگرافی بیتا بادران,بیتا بادران در فیلم دم سرد

بیتا بادران در فیلم سینمایی دم سرد

 

 تصاویر بیتا بادران,رندگینامه بیتا بادران,فیلم شناسی بیتا بادران

بیتا بادران برنده جایزه بهترین بازیگر زن در فستیوال سالنتوی ایتالیا

 

گردآوری: بخش بازیگران بیتوته

 

رای خود درباره این پست انتخاب کنید
  • icon
  • icon
    نظرات
      arrow