بیوگرافی ویل اسمیت + عکس همسر و فرزندانش بیوگرافی و عکس های ویل‌ اسمیت


			
		بیوگرافی ویل اسمیت + عکس همسر و فرزندانش
		بیوگرافی و عکس های ویل‌ اسمیت
0
عکس ویل اسمیت   ویل‌ اسمیت‌ یکی‌ از هنرپیشه‌ های‌ سیاه‌ پوست‌ مطرح‌ هالیوود...



عکس ویل اسمیت

 

ویل‌ اسمیت‌ یکی‌ از هنرپیشه‌ های‌ سیاه‌ پوست‌ مطرح‌ هالیوود می باشد. ویل‌ اسمیت نه‌ تنها در عرصه‌ سینما بلکه‌ در صحنه‌ خوانندگی‌ نیز حضوری‌ پررنگ‌ دارد. ویل‌ اسمیت‌ یکی‌ از هنرپیشه‌ هایی‌ است‌ که‌ با تبعیض‌ نژادی‌ در آمریکا مبارزه‌ میکند و تاکنون‌ چندین‌ بار دست‌ به‌ فعالیت‌ های‌ بشر دوستانه‌ به‌ ویژه‌ برای‌ سیاه‌ پوستان‌ زده‌ است.
چکیده ای از بیوگرافی ویل‌ اسمیت:

نام اصلی: ویلارد کارول اسمیت جونیور

تولد: ۲۵ سپتامبر ۱۹۶۸ ‏فیلادلفیا

ملیت: پرچم ایالات متحده آمریکا آمریکا

پیشه: هنرپیشه، خواننده، تهیه‌کننده

سال‌های فعالیت: ۱۹۸۷-اکنون

فرزندان: ویلارد کریستوفر، جیدن اسمیت، ویلو اسمیت، 

 

ویل اسمیت,بیوگرافی ویل اسمیت,عکس ویل اسمیت

تصاویر ویل اسمیت

 

بیوگرافی ویل‌ اسمیت:

ویلارد کارول اسمیت جونیور(زادهٔ ۲۵ سپتامبر ۱۹۶۸) که با نام ویل اسمیت شناخته می‌شود، هنرپیشه، خواننده هیپ هاپ، دوبلور و همچنین تهیه‌کنندهٔ آمریکایی است. ویل‌ اسمیت‌ یکی‌ از هنرپیشه‌ های‌ سیاه‌ پوست‌ مطرح‌ هالیوود می باشد.ویل اسمیت در فیلادلفیا در پنسیلوانیا به دنیا آمده‌است. مادرش مدیر مدرسه و پدرش مهندس بود که از هم جدا شدند. ویل اسمیت سه خواهر و برادر دارد.  

 

 ویل اسمیت آثار قدرتمندی نیز در تلویزیون داشته‌است. دهه 1980 بعنوان رپر و با نام" پرنس تازه کار" معروف شد. در سال 1990 در یک سریال تلویزیونی بازی کرد که این منجر به شهرت وی شد. اولین فیلم اصلی ویل اسمیت مربوط به سال 1993 و با "عنوان شش درجه جدایی" بود.

 

ویل اسمیت در ماه آوریل ۲۰۰۷ هفته‌نامه نیوزویک از او به عنوان قدرتمندترین بازیگر هالیوود یاد کرد.

 

از جمله دوستان صمیمی ویل اسمیت تام کروز و اپرا وینفری هستند. اگر بازیگر و یا خواننده نمی شد دوست داشت تا مهندس کامپیوتر شود چون به عقیده خودش در ریاضیات باهوش است. 

 

ویل اسمیت و همسرش به دلیل تبعیض های نژادی و مذهبی که وجود دارد اسکار را تحریم کرده اند.

 

ویل اسمیت,بیوگرافی ویل اسمیت,عکس ویل اسمیت

ویل اسمیت

 

ازدواج ویل اسمیت:

ویل اسمیت در سال 1992 با شری زامپینو ازدواج کرد، این دو در سال 2005 از هم جدا شدند. حاصل این ازدواج پسری به نام ویلارد کریستوفر است.

 

ویل اسمیت,بیوگرافی ویل اسمیت,عکس ویل اسمیت

ویل اسمیت و همسر اولش شری زامپینو

 

در سال 1997 با همسرش جیدا پینکت ازدواج کرد. حاصل این ازدواج یک پسر به نام جیدن کریستوفر است و یک دختر به نام ویلو کامیل می باشد.

 

ویل اسمیت,بیوگرافی ویل اسمیت,عکس ویل اسمیت

ویل اسمیت و همسر دومش جیدا پینکت

 

خوانندگی ویل اسمیت:

ویل اسمیت از کودکی‌ علاقه‌ به‌ موسیقی‌ و نواختن‌ گیتار داشت‌. لذا در دوران‌ دبیرستان‌ به‌ همراه‌ چند تن‌ از همکلاسی‌ هایش‌ یک‌ گروه‌ جاز کوچک‌ ترتیب‌ داد و در ۱۸ سالگی‌ وارد یک‌ گروه‌ رپ‌ شد و اولین‌ آلبومش‌ را درسال‌ ۱۹۸۷ یعنی‌ در سن‌ ۱۹ سالگی‌ به‌ بازار عرضه‌ کرد. چند میلیون‌ کپی‌ از این‌ آلبوم‌ به‌ فروش‌ رفت‌. یکی‌ از بهترین‌ آثارش‌ در آن‌ دوران (زمان‌ تابستان‌) و (والدین‌ نمی‌ دانند) بود.

 

در سال‌ ۱۹۹۰ با کمبود مالی‌ رو به‌ رو شد لذا به‌ دنبال‌ دریافتن‌ شغلی‌ مناسب‌ و پردرآمد بود. از این‌ رو با کمک‌ یکی‌ از دوستانش‌ که‌ در گروه‌ جاز با او آشنا شده‌ بود توانست‌ با شبکه‌ تلویزیونی‌ NBC قرارداد امضا کند و به‌ اجرای‌ موسیقی‌ و خوانندگی‌ بپردازد که‌ خوشبختانه‌ به‌ موفقیت‌ رسید. صعود سریع‌ او در سلسله‌ مراتب‌ حرفه‌ ای‌ در بین‌ هم‌ قطارانش‌ حتی‌ افراد با تجربه‌ تر از او را نیز مبهوت‌ ساخت‌. 

 

ویل اسمیت در تلویزیون‌ به‌ یک‌ ستاره‌ مبدل‌ شده‌ بود. در سال 1988 در 20 سالگی موفق به دریافت جایزه گرمی برای آهنگ زمان تابستان شد

 

ویل اسمیت,بیوگرافی ویل اسمیت,عکس ویل اسمیت

فرزندان ویل اسمیت

 

 گردآوری: بخش بازیگران بیتوته 

 

رای خود درباره این پست انتخاب کنید
  • icon
  • icon
    نظرات
      arrow