بیوگرافی استلا سینگر + عکس


			
		بیوگرافی استلا سینگر + عکس
0
عکس استلا سینگر استلا سینگر زاده ۱۳ شهریور ماه ۱۳۶۳ خواننده ایرانی است. وی از...



عکس استلا سینگر

استلا سینگر زاده ۱۳ شهریور ماه ۱۳۶۳ خواننده ایرانی است. وی از معدود خواننده های زن ایرانی است که در داخل کشور به فعالیت خوانندگی می پردازد و در این سال ها موفق شده است با انتشار آهنگ های جذاب و جوان پسند هواداران زیادی را به دست آورد. در ادامه با بیوگرافی استلا سینگر آشنا خواهید شد.

 

استلا سینگر,بیوگرافی استلا سینگر,عکس استلا سینگر

عکس های استلا سینگر

 

چکیده از بیوگرافی استلا سینگر:

نام: استلا سینگر
تاریخ تولد:  ۱۳۶۳/۶/۱۳
محل تولد: شهرستان قائم شهر، استان مازندران
سال های فعالیت: ۱۳۸۴ تا کنون

سبک: پاپ کلاسیک

سازها: گیتار، پیانو

 

استلا سینگر,بیوگرافی استلا سینگر,عکس استلا سینگر

عکس جدید از  استلا سینگر

 

بیوگرافی استلا سینگر:

استلا سینگر متولد 13 شهریور 1363 در  شهرستان قائم شهر، خواننده است. او دارای مدرک کارشناسی روانشناسی عمومی و دانشجوی کارشناسی ارشد روانشناسی عمومی می باشد. معنی اسم استلا سینگر، تشکیل شده از دو اسم اِستِلا (Stella ) در زبان ایتالیایی به معنای ستاره است. سینگر (Singer ) در زبان انگلیسی به معنای خواننده است.

 

استلا سینگر اولین خواننده زن ایرانی که پس از انقلاب جمهوری اسلامی، به سبک پاپ کلاسیک، در ایران  آلبوم موسیقی منتشر کرده است.

 

استلا سینگر,بیوگرافی استلا سینگر,عکس استلا سینگر

 استلا سینگر خواننده

 

شروع خوانندگی استلا سینگر:

از ۵ سالگی شروع به حفظ کردن اشعار مولوی کرده است و این شعر مولوی را در مهمانی های خانوادگی و مراسم های دوران مدرسه دکلمه میکرد: آن يكي بر رفت بالای درخت می فشاند او ميوه را دزدانه سخت.


در سن ۸ سالگی به کلاس سوم دبستان رفت، اما خانواده اش به دلیل اینکه  معتقد بودند چون دختر است باید در خانه بماند و تحصیل به دردش نمیخورد،به او اجازه رفتن به مدرسه را نداند، اما با تلاش معلم کلاس اول دبستانش ، بعد از گذشت یک سال به مدرسه برگشت و در همان مقطع در سن ۹ سالگی وارد گروه تواشیح مدرسه شد و از همان جا فعالیت خود را به عنوان خواننده آغاز کرد. در کلاس پنجم دبستان به قرائت قرآن با صوت خوب رو آورد و مورد تایید و تحسین کادر مدرسه و دوستان و همکلاسیان خود قرار گرفت.

 

استلا سینگر خوانندگی را به صورت حرفه ای از سال ۱۳۸۴شروع کرده است. وی در تیرماه ۱۳۹۳ اولین آهنگ خود را به نام دنیای من منتشر کرد و اولین گام خود را به صورت حرفه‌ای در عرصه خوانندگی برداشت. و تا کنون ۱۸ تک آهنگ،  ۳ آلبوم  موسیقی را روانه بازار کرده است. وی با شاعرانی همچون علی کمارجی همکاری داشته است و آموزش خوانندگی را با استادان ایرانی مانند مقتدا غرباوی، علی موثقی، گرشا قباد، امید خسروی شروع کرد.

 

استلا سینگر ترانه های ۷ تا از آهنگ هایی که خوانده است را خودش سروده این آهنگ ها عبارتند از: باور ، بختِ بد ، تو ، بگو کی ، پرواز ۷۵۲ ، بغلم کن ، و قسمتی از آهنگ خداوندا .

 

سازه های تخصصی استلا سینگر:

استلا سینگر گیتار پاپ حرفه ای که در سال ۱۳۸۴ شروع کرد و در سال ۱۳۸۸ کنار گذاشت و در حال حاضر  ساز پیانو  را به صورت غیر حرفه ای مینوازد.

 

استلا سینگر,بیوگرافی استلا سینگر,عکس استلا سینگر

عکس های اینستاگرام  استلا سینگر

 

نوع صدای استلا سینگر:

بازه صدای وی متزوسوپرانو (متسوسوپرانو) است. مِتزوسوپرانو یا مِتسوسوپرانو ، نام بازه‌ای از صدا در موسیقی و گونه‌ای از صدای زنانه در خوانندگی و اپرا است. در زبان ایتالیایی به معنی سوپرانوی متوسط است. این صدا از سوپرانو بم‌تر و از کنترآلتو زیرتر است.

 

کلاس های که استلا سینگر شرکت کرده:

استلا سینگر در کلاس های مختلفی مانند گیتار، پیانو، سلفژ، صدا سازی، آواز، فن بیان و سخن وری، کارگردانی سینما، آرایشگری، نقاشی شرکت کرده است.

 

استلا سینگر,بیوگرافی استلا سینگر,عکس استلا سینگر

عکس استلا سینگر و نیما خواننده

 

خواننده های مورد علاقه استلا سینگر:
خواننده های مورد علاقه استلا سینگر؛ منصور، لیلا فروهر، هایده، نیما، سیاوش قمیشی، شهرام و  شهره صولتی می باشد.

 

 آلبوم های استلا سینگر:

آلبوم دنیای من، اولین آلبوم وی در سبک پاپ کلاسیک، می باشد. آلبوم فوق دارای 6 ترک است. لیست ترک های این آلبوم عبارت اند از :دنیای من، اشک هام، باور، به تو فکر میکنم، خداوندا، نوروز

استلا سینگر,بیوگرافی استلا سینگر,عکس استلا سینگر

آلبوم دنیای من استلا سینگر

 

آلبوم خیلی ممنون، دومین آلبومش در سبک پاپ کلاسیک، می باشد .آلبوم فوق دارای 6 ترک است . لیست ترک های این آلبوم عبارت اند از :خوشحالم، آشتی آشتی، ولنتاین، به تو فکر میکنم، دریا، خیلی ممنون

استلا سینگر,بیوگرافی استلا سینگر,عکس استلا سینگر

آلبوم خیلی ممنون استلا سینگر

 

 آلبوم بغلم کن، سومین آلبوم در سبک پاپ کلاسیک، می باشد. آلبوم فوق دارای 6 ترک است. لیست ترک های این آلبوم عبارت اند از :بغلم کن، بغلم کن کارائوکه، تو، بخت بد، بگو کی، پرواز ۷۵۲

استلا سینگر,بیوگرافی استلا سینگر,عکس استلا سینگر


حیوان خانگی استلا سینگر:

یک سگ‌ ماده شیتزو تریر سه ساله و  کاملا مشکی دارم. به اسم: شمسی
که خیلی دوسش دارم ، به دلیل اینکه خیلی سیاهه  به سختی در عکس مشخص میشه.

 

استلا سینگر,بیوگرافی استلا سینگر,عکس استلا سینگر

عکس حیوان خانگی  استلا سینگر


آیدی پیج اینستاگرام : stella.singer

 

 

رای خود درباره این پست انتخاب کنید
  • icon
  • icon
    نظرات
      arrow