کفاشیان و ترابیان ۵ سال از فعالیت های فوتبالی محروم شدند/ ترابیان به کمیته استیناف شکایت کرد


			
		 کفاشیان و ترابیان ۵ سال از فعالیت های فوتبالی محروم شدند/ ترابیان به کمیته استیناف شکایت کرد
0
علی کفاشیان رییس سابق فدراسیون فوتبال و عباس ترابیان با رای کمیته اخلاق در پ&#...



علی کفاشیان رییس سابق فدراسیون فوتبال و عباس ترابیان با رای کمیته اخلاق در پرونده فساد معروف به شرکت ام پی سیلوا، به ۵ سال محرومیت از هرگونه فعالیت فوتبالی محکوم شدند.  

علی کفاشیان رییس سابق فدراسیون فوتبال و عباس ترابیان با رای کمیته اخلاق در پرونده فساد معروف به شرکت ام پی سیلوا، به ۵ سال محرومیت از هرگونه فعالیت فوتبالی محکوم شدند.

 

سرپوش فوتبالی - عباس ترابیان از دیگر متهمان این پرونده است که او هم با حکم کمیته اخلاق به ۵ سال محرومیت از هرگونه فعالیت فوتبالی محروم شده است.

 

کفاشیان و ترابیان در این پرونده علاوه بر محرومیت از فوتبال به پرداخت جریمه نقدی هم محکوم شده‌اند.

 

با توجه به اینکه حقوق فدراسیون فوتبال در این پرونده تضییع شده است طبق این رای حقوقی، فدراسیون مکلف شده است تا در مراجع قضایی دادگستری هم از کفاشیان و ترابیان اعلام شکایت کیفری و حقوقی جهت مطالبه وجه دهد.

 

پس از محرومیت ۵ ساله از سوی کمیته اخلاق؛ ترابیان به کمیته استیناف شکایت کرد

عباس ترابیان نسبت به محرومیتش از سوی کمیته اخلاق اعتراض کرد.

 

به گزارش تسنیم،‌ کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال، علی کفاشیان، رئیس سابق فدراسیون فوتبال و عباس ترابیان، رئیس پیشین کمیته فنی و توسعه فوتسال و فوتبال ساحلی را به خاطر پرنده حق پخش تلویزیونی ۳۱۶ هزار دلاری چهار بازی تیم ملی، به مدت پنج سال محرومیت از هر گونه فعالیت فوتبالی محروم کرد.

 

این حکم از سوی کمیته اخلاق روز دوشنبه به کفاشیان و ترابیان ابلاغ شده و به این دو مسئول سابق فدراسیون فوتبال فرصت داده شده تا اگر اعتراضی نسبت به حکم کمیته اخلاق دارند، در کمیته استیناف درخواست تجدید نظر کنند. در همین راستا عباس ترابیان نسبت به حکم کمیته اخلاق،‌ در کمیته استیناف اعتراض کرده و مدارک خود را به این کمیته ارجاع داده است.

 

توضیح فدراسیون فوتبال درباره انتشار حکم کفاشیان و ترابیان

روابط عمومی فدراسیون فوتبال توضیحاتی درباره انتشار حکم دو عضو سابق فدراسیون ارائه کرد.

 

به گزارش تسنیم و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، براین اساس به اطلاع می‌رساند پس از حکم کمیته اخلاق‌، مراتب فرجام‌خواهی از سوی دو مدیر پیشین فدراسیون فوتبال صورت گرفته که فرآیند مربوطه در کمیته استیناف پیگیری خواهد شد.

 

بدین ترتیب، ضمن تأکید بر اینکه هیچ حکمی پیش از رأی استیناف قابلیت انتشار ندارد، به اطلاع می‌رساند احکام مربوطه پس از رأی استیناف به صورت قطعی از مبادی رسمی فدراسیون فوتبال اطلاع‌رسانی خواهد شد.

 

گفتنی است، کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال، طی حکمی علی کفاشیان، رئیس سابق فدراسیون فوتبال و عباس ترابیان، رئیس پیشین کمیته‌های بین‌الملل و فوتسال فدراسیون فوتبال را به خاطر پرنده حق پخش تلویزیونی دیدارهای تیم ملی، به مدت پنج سال از هرگونه فعالیت فوتبالی محروم کرده است.

 

 

ایرنا   

 

رای خود درباره این پست انتخاب کنید
  • icon
  • icon
    نظرات
      arrow