رونی: هزینه کردن برای امثال «رونالدو» یا «بیل» پول هدر دادن است


			
		رونی: هزینه کردن برای امثال «رونالدو» یا «بیل» پول هدر دادن است
0
«وین رونی» ستاره اسبق تیم منچستریونایتد مقامات این باشگاه را تشویق کرد که ب...



«وین رونی» ستاره اسبق تیم منچستریونایتد مقامات این باشگاه را تشویق کرد که برابر وسوسه خرید فوق ستاره هایی همچون «کریستیانو رونالدو» یا «گرت بیل» مقاومت کنند چرا که او واهمه دارد چنین خریدهایی صرفاً پول هدر دادن باشد.

به گزارش ایرنا، شیاطین سرخ در مراحل ابتدایی عصر جدید خود تحت هدایت «اوله گانر سولسشر» قرار دارند و از این رو در هفته های اخیر با یک دوجین بازیکن سطح اول ارتباط داده شده اند.

 

آنها مشتاق هستد تا با حریف همشهری یعنی منچسترسیتی رقابت کنند؛ تیمی که به عنوان صدرنشین لیگ برتر جزیره تمام تیم ها را کنار زد و این در حالی است که یونایتدها حتی از کسب سهمیه فصل آینده لیگ قهرمانان اروپا ناکام ماندند.

 

علاوه بر این، پس از اینکه سنتی‌ترین رقیب آنان یعنی لیورپول هفته گذشته لیگ قهرمانان اروپا را فتح کرد؛ سرخ‌های اولدترافورد برای بازگشت به روزهای اوج و پیشرفت قابل توجه در جدول رده بندی (بهبود رتبه نه چندان خوشایند نهم) بیش از پیش ولع دارند.

 

در این بین، رونی که رکورددار بیشترین گل زده برای یونایتد است، می‌گوید شیاطین سرخ باید به جای تکیه بر برنامه‌ای سریع و پر هزینه، تیم را بر پایه برنامه‌ای بلند مدت به منظور موفقیت در انگلیس و اروپا بنا کنند.

 

رونی در این خصوص اظهار داشت: اولین کاری که اوله باید انجام دهد تلاش برای ساختن تیم است؛ فکر نمی‌کنم آوردن یک یا ۲ بازیکن آن هم با قیمت‌های بالای ۱۰۰ میلیون پوند کمکی به تیم و بازیکنان فعلی بکند.

 

وی ادامه داد: در واقع معتقدم او باید پنج یا ۶ بازیکن با قابلیت ستاره شدن را جذب کند اما نه با هزینه بیش از ۱۰۰ میلیون پوند؛ در عوض بهتر است ۳۰ یا ۴۰ میلیون پوند هزینه و سپس در جهت پیشرفت آنان تلاش کند.

 

رونی در ادامه تاکید کرد: البته می‌توانید سه بازیکن بخرید؛ به عنوان مثال می‌توان رونالدو، «سرخیو راموس» و «لیونل مسی» یا «گرت بیل» را به باشگاه بیاورید و این کار ۳۰۰ تا ۳۵۰ میلیون یورو خرج روی دست شما خواهد گذاشت اما در بهترین حالت رونالدو ۲ سال و راموس کمی بیشتر برای تیم بازدهی دارد و سپس خواهید دید که پولتان را هدر داده‌اید.

 

وی خاطرنشان کرد: باشگاه باید با بازیکنان جوان بازسازی شود اما بدیهی است آنان باید به اندازه کافی خوب بوده و اجازه پرورش یافتن توسط سرمربی را داشته باشند.

 

یونایتدها قرار است «دنیل جیمز» بازیکن تیم سوانزی را به خدمت بگیرند و امیدوارند تا این جوان ۲۱ ساله در اولدترافورد شکوفا شود.

 

رونی که هم اکنون در باشگاه دی سی یونایتد توپ می‌زند، در پایان خاطرنشان کرد: فکر می‌کنم هواداران باید درک کنند که یونایتد به احتمال زیاد نمی‌تواند فصل آینده برای قهرمانی بجنگد بنابراین این فرصت را به آنها بدهید تا تیم را برای یک یا ۲ سال آینده بسازند؛ تیمی که تا آن زمان می‌تواند هم در انگلیس و هم در اروپا حرفی برای گفتن داشته باشد.

 

 

رای خود درباره این پست انتخاب کنید
  • icon
  • icon
    نظرات
      arrow