کولاکوویچ: جدال سختی با ژاپن داشتیم/ معروف: حفظ تمرکز کلید برد ما بود


			
		کولاکوویچ: جدال سختی با ژاپن داشتیم/ معروف: حفظ تمرکز کلید برد ما بود
0
سرمربی تیم ملی والیبال ایران گفت: شاید پیروزی ما مقابل ژاپن، آسان به نظر رسید...



سرمربی تیم ملی والیبال ایران گفت: شاید پیروزی ما مقابل ژاپن، آسان به نظر رسید ولی در حقیقت اصلاً این طور نبود و جدال سختی با این تیم داشتیم.

به گزارش تسنیم،‌ ایگور کولاکوویچ، سرمربی تیم ملی ایران در مورد پیروزی 3 بر صفر شاگردانش مقابل ژاپن در هفته دوم لیگ ملت‌‌های والیبال اظهار داشت: مسابقه امشب برای ما بسیار مهم بود و به همین خاطر از کسب پیروزی خوشحالم به ویژه اینکه آخرین مسابقه ایران مقابل ژاپن با شکست ما همراه بود.

 

وی ادامه داد: ما در تمام طول بازی، تنها روی مسابقه متمرکز بودیم و به همین خاطر شاید پیروزی ما مقابل ژاپن، آسان به نظر رسید ولی در حقیقت اصلاً این طور نبود و جدال سختی با این تیم داشتیم. ما از بازی در مقابل جمعیت فراوان سالن شهر توکیو خرسندیم.

 

پوریا یلی، بازیکن جوان ایران هم اظهار داشت: ما تمام پتانسل ایران را نشان دادیم و امیدوارم که بتوانیم در آینده هم چنین نمایشی را ادامه دهیم.

 

معروف: حفظ تمرکز، کلید پیروزی بزرگ ما مقابل ژاپن بود

سعید معروف، کاپیتان تیم ملی والیبال ایران در مورد پیروزی تیمش 3 بر صفر مقابل ژاپن در هفته دوم لیگ ملت‌های 2019 اظهار داشت: همانطور که انتظار داشتم،‌ بازی سختی مقابل ژاپن بود.

 

او ادامه داد: ما در تمام بازی تمرکز خود را حفظ کردیم و این کلید این پیروزی بزرگ بر ژاپن بود. این بازی، پایان خوبی برای تیم ایران در لیگ ملت‌ها در توکیو بود.

 

 

رای خود درباره این پست انتخاب کنید
  • icon
  • icon
    نظرات
      arrow