مدیران پرسپولیس: جدایی بشار رسن قطعی نیست


			
		 مدیران پرسپولیس: جدایی بشار رسن قطعی نیست
0
هافبک عراقی تیم فوتبال پرسپولیس هنوز هم شانس همکاری با سرخپوشان را دارد. به گ...



هافبک عراقی تیم فوتبال پرسپولیس هنوز هم شانس همکاری با سرخپوشان را دارد.

به گزارش خبرورزشی، با اینکه تمام اخبار حول محور مذاکرات بشار رسن با باشگاه پرسپولیس، منفی بود و تصور هواداران این است که بشار قطعا از جمع سرخپوشان جدا می‌شود، اما مدیران باشگاه معتقدند هیچ چیز قطعی نیست و او می‌تواند در فصل آینده نیز در این تیم بماند.

 

بشار بعد از سومین دور مذاکرات با باشگاه در تهران، مصاحبه‌هایی انجام داد که بوی جدایی داشت. استوری سیدجلال حسینی که تصویری از بشار در حال رفتن بود و برایش آرزوی موفقیت داشت نیز، به موضوع جدایی این بازیکن دامن زد، اما پرسپولیسی‌ها می‌گویند بشار اگر با دو شرط باشگاه کنار بیاید، قطعا شانس ادامه همکاری دارد در غیر این صورت از تیم جدا می‌شود.

 

شرط اول، کاهش ۳۵ درصدی از قرارداد است. باشگاه توان پرداخت پول ندارد و باید از بشار رسن تخفیف بگیرند. شرط دوم نیز عدم دریافت پول به عنوان پیش پرداخت است. پرسپولیسی‌ها فعلا درگیر تسویه حساب یا پرداخت بخشی از پول به صورت ارز به حساب برانکو هستند و نمی‌توانند به بشار پولی بابت پیش پرداخت بدهند.

 

باید دید بشار بالاخره با این شرط‌ها کنار می‌آید یا نه. البته بعید به نظر می‌رسد او را در لیگ بعدی با شماره ۵ پرسپولیس ببینیم، اما مدیران باشگاه همچنان می‌گویند بشار ماندنی است.

 

رای خود درباره این پست انتخاب کنید
  • icon
  • icon
    نظرات
      arrow