پسر تونی اولیویرا دلیل اصلی عدم توافق این مربی با تراکتورسازی است


			
		پسر تونی اولیویرا دلیل اصلی عدم توافق این مربی با تراکتورسازی است
0
در حالی‌که تراکتوری‌ها و تونی اولیویرا برای حضور أین مربی در راس کادر فنی تر...



در حالی‌که تراکتوری‌ها و تونی اولیویرا برای حضور أین مربی در راس کادر فنی تراکتورسازان به توافقات اولیه رسیده بودند، اما اصرار این مربی به حضور پسرش روی نیمکت سرخپوشان، مذاکرات طرفین را به بن‌بست رساند.

به گزارش تسنیم به نقل از روابط عمومی باشگاه تراکتورسازی، مدیران تراکتورسازی در پی درخواست هواداران و نتایج قابل قبول تونی اولیویرا به همراه تراکتورسازی در فصول گذشته با این مربی برای حضور روی نیمکت سرخپوشان تبریزی در فصل آینده لیگ برتر وارد مذاکره شدند که در جریان این مذاکرات در تمامی موارد مالی و فنی توافق حاصل شد و تنها روی یک بند طرفین به توافق نرسیدند و مذاکرات به بن‌بست رسید.

 

در این مذاکرات سرمربی پرتغالی اصرار داشت تا پسرش به‌عنوان یکی از دستیاران وی در باشگاه تراکتورسازی حضور داشته باشد که مدیران باشگاه تراکتورسازی به دلایلی با حضور پسر تونی مخالفت کردند.

 

براساس این گزارش، در حالی که باشگاه تراکتورسازی تونی را در انتخاب دستیارانش آزاد گذاشته بود، اما به وی تأکید شده بود که به دلایلی پسرش را نباید به‌عنوان دستیار انتخاب کند. با این حال در صورت موافقت تونی با این مسئله وی می‌تواند به‌عنوان سرمربی فصل جدید تراکتورسازی روی نیمکت این تیم حضور یابد.

 

تونی اولیویرا چند روز پیش با انتشار پیامی از مذاکرات خود با باشگاه تراکتورسازی خبر داده و اعلام کرده بود که نتوانسته است با این باشگاه به توافق برسد. وی همچنین به مسائل مالی اشاره کرده و گفته است که پیشنهاد مالی باشگاه حتی بالاتر از درخواست من بوده است.

 

 

رای خود درباره این پست انتخاب کنید
  • icon
  • icon
    نظرات
      arrow