درخشان: انتخاب دایی یا قطبی برای پرسپولیس، بازگشت به عقب است


			
		درخشان: انتخاب دایی یا قطبی برای پرسپولیس، بازگشت به عقب است
0
پس از قهرمانی های پیاپی و مربی‌یی در سطح برانکو باید جلو برویم نه آن که هوادار...



پس از قهرمانی های پیاپی و مربی‌یی در سطح برانکو باید جلو برویم نه آن که هوادار احساس کند به عقب بازگشته ایم. 

 حمید درخشان، سرمربی پیشین تیم فوتبال پرسپولیس با تأکید بر این که برانکو ایوانکویچ را همچنان بهترین گزینه برای هدایت تیم پرسپولیس می داند، درباره هدایت این تیم در فصل پیش رو گفت: بهترین گزینه خود برانکوست. او تیم را از من تحویل گرفت ولی وقتی موفقیت او را دیدم و شادی هواداران را به خاطر کسب قهرمانی ها و جام ها چرا باید با او مخالف باشم؟

 

پیش کسوت باشگاه پرسپولیس در عین حال با اشاره به مشکلات اقتصادی ناشی از کمبود درآمد و افزایش قیمت ارز جدایی او را محتمل دانست و گفت: اگر می‌خواهند بماند باید مطالبات معوقه او را بپردازند و هزینه قرارداد جدید را تأمین کنند ولی اگر نتوانند نباید به عقب بازگردیم.

 

حمید درخشان که صبح امروز شنبه 18 خرداد 98 در یک برنامۀ زندۀ تلویزیونی در شبکۀ سه سخن می گفت در برابر این پرسش که علی دایی یا افشین قطبی را گزینه‌های مناسبی برای جانشینی برانکو می داند یا نه، به صراحت پاسخ منفی داد و گفت: آقای دایی مدت کوتاهی در پرسپولیس بوده و کارنامۀ ایشان مشخص است و هواداران مایل به انتخاب او نیستند. هر چند مشکل شخصی با او ندارم.  

 

وی تصریح کرد: پس از قهرمانی های پیاپی و مربی‌یی در سطح برانکو باید جلو برویم نه آن که هوادار احساس کند به عقب بازگشته ایم. 

 

عصر ایران 

رای خود درباره این پست انتخاب کنید
  • icon
  • icon
    نظرات
      arrow