بیوگرافی مهدی پاشازاده (عکس)


			
		بیوگرافی مهدی پاشازاده (عکس)
0
مهدی پاشازاده بازیکن سابق و مربی فوتبال است   بیوگرافی مهدی پاشازاده (عکس) مه...



مهدی پاشازاده بازیکن سابق و مربی فوتبال است

 

بیوگرافی مهدی پاشازاده (عکس)

مهدي پاشازاده يكي از چهره‌هاي به ياد ماندني فوتبال ايران است. او در استقلال تهران بازي كرده، با تيم ملي به جام جهاني صعود كرده و در جام جهاني هم بازيكن ثابت تيم ملي بوده است.

 زادروز: ۶ دی ۱۳۵۲
زادگاه : تهران

رشته ورزشی : فوتبال
قد : ۱۸۵ سانتی متر
پُست : مدافع سابق

مهدی پاشازاده (زاده ۶ دی ۱۳۵۲ - تهران) بازیکن سابق و مربی فوتبال است. مهدی پاشازاده برای تیم‌هایی از جمله استقلال تهران، بایر لورکوزن و آدمیرا واکر بازی کرده بود. وی همچنین سابقه سرمربی‌گری در تیم‌های گسترش فولاد سهند، پارسه و شهرداری تبریز و آلومینیوم اراک را دارد.

 

مهدی پاشازاده, بیوگرافی مهدی پاشازاده,عکس های مهدی پاشازاده

مهدی پاشازاده زاده ۶ دی ۱۳۵۲ - تهران است

 

مهدي پاشازاده يكي از چهره‌هاي به ياد ماندني فوتبال ايران است. او در استقلال تهران بازي كرده، با تيم ملي به جام جهاني صعود كرده و در جام جهاني هم بازيكن ثابت تيم ملي بوده است، وی در يكي از معتبرترين تيم‌هاي اروپايي يعني بايرلوركوزن حضور داشته و در يك باشگاه اروپايي يعني آدميرا واكر اتريش هم سرمربي بوده است.

 

مهدی پاشازاده, بیوگرافی مهدی پاشازاده,تصاویر مهدی پاشازاده

مهدی پاشازاده

 

مهدی پاشازاده در سال 1998 بعد از بازی های خوب در تیم ملی به تیم فوتبال بایر لورکوزن آلمان پیوست اما بدترين خاطره وی مربوط به حضورش در لوركوزن آلمان است. او هيچگاه نتوانست براي اين تيم بازي كند. در تمرينات پيش فصل بوندس‌ليگا، امرسون هافبك برزيلي لوركوزن او را به شدت مصدوم كرد و مهدی تا مدت‌ها نتوانست در ميادين حاضر شود. جالب اين كه چون قرارداد او كاملا حرفه‌اي بود، پاشازاده از بيمه ورزشي خود استفاده كرد و 2 ميليون مارك آلمان در آن زمان دريافت كرد.

 

مهدی پاشازاده,زندگینامه مهدی پاشازاده, بیوگرافی مهدی پاشازاده

مهدی پاشازاده در سال 1998 به تیم فوتبال بایر لورکوزن آلمان پیوست

 

تصاویر مهدی پاشازاده, مهدی پاشازاده, زندگینامه مهدی پاشازاده

مهدی پاشازاده

 

حضور در لوركوزن فقط پول خوبي براي پاشازاده داشت، اما همين مصدوميت پايه‌گذار فصل جديدي در زندگي شخصي او شد. پاشازاده در طول درمان مصدوميت خود در لوركوزن با خانم ملينا كه در حال حاضر همسرش است، آشنا شد. ملينا در بيمارستاني كه پاشازاده بستري بود، پرستار اين بازيكن بود. همين مدت باب آشنايي او با مليناي رومانيايي شد و در نهايت با هم ازدواج كردند.

حضور او در لورکوزن یک سال بیشتر طول نکشید و بدون بازی در این تیم او به تیم فورتنا کلن در دسته دوم بوندس لیگا پیوست که آنجا نیز مصدومیت ها گریبانگیرش بود و تنها سه بازی با شماره پیراهن جالب 10 انجام داد و سپس به ایران بازگشت.

 

گردآوری : بخش ورزش بیتوته

 

منابع :

fa.wikipedia.org

tarafdari.com

رای خود درباره این پست انتخاب کنید
  • icon
  • icon
    نظرات
      arrow