تحقیقات جدید در مورد اتصال به زمین: آیا ارتینگ واقعاً کار می‌کند؟ارتینگ چیست؟ تاریخچه ارتباط با زمین یا ارتینگ آیا باید از ارتباط با زمین استفاده کنیم؟انواع ارتباط با زمینچگونه ارتباط با زمین را عملی کنیم؟ مزایای ارتباط با زمیننکاتی برای ارتینگ تحقیقات بیشتر درباره ارتینگ لازم استسوالات متداول درباره ارتینگ برای سلامتیسخن پایانی مقاله ی ارتینگ برای سلامتی

تحقیقات جدید در مورد اتصال به زمین: آیا ارتینگ واقعاً کار می‌کند؟ارتینگ چیست؟
تاریخچه ارتباط با زمین یا ارتینگ
آیا باید از ارتباط با زمین استفاده کنیم؟انواع ارتباط با زمینچگونه ارتباط با زمین را عملی کنیم؟ مزایای ارتباط با زمیننکاتی برای ارتینگ تحقیقات بیشتر درباره ارتینگ لازم استسوالات متداول درباره ارتینگ برای سلامتیسخن پایانی مقاله ی ارتینگ برای سلامتی
0
اثرات سحرآمیز ارتینگ بر سلامتی و روانی ارتینگ برای سلامتی   ارتینگ برای ...

اثرات سحرآمیز ارتینگ بر سلامتی و روانی


ارتینگ برای سلامتی

 

ارتینگ برای سلامتی در این مقاله از بیتوته مورد بررسی قرار می‌گیرد. ارتینگ یا اتصال مستقیم بدن با زمین اجازه می‌دهد تا انسان‌ها از بار الکتریکی طبیعی زمین بهره‌مند شوند و از آن برای استحکام یابی درونی استفاده کنند. این مقاله به اهمیت و مزایای ارتینگ برای سلامتی انسان‌ها می‌پردازد.

ارتباط با زمین یا اصطلاحاً ارتینگ، به افراد این امکان را می‌دهد که به‌صورت مستقیم با زمین ارتباط الکتریکی برقرار کنند و از شارژهای الکتریکی طبیعی آن برای پایداری و تعادل بدن‌شان بهره‌برند. این تمرین شامل پیاده‌روی برهنه در فضای باز یا استفاده از سیستم‌های ارتینگ داخلی در حین خواب یا نشستن می‌شود.

 

اگرچه ارتباط با زمین ممکن است تأثیر مثبتی بر ذهن داشته باشد، این شکل از ارتینگ از روش‌های استفاده شده در درمان اختلالات روانی متفاوت است. تحقیقات ارتباط با زمین نشان می‌دهد کاهش درد، استرس، و التهاب را ایجاد کرده و به بهبود کلی روانی افراد کمک کرده‌است. این تکنیک امکان بازیابی ارتباط بین بدن و جریان‌های الکتریکی زمین را فراهم می‌کند.

 

اتصال به زمین

اتصال به زمین

 

 

در طول تاریخ، جوامع بومی از مزایای قدرت شفابخش زمین حمایت کرده و آن را به روش های مختلف توصیف کرده اند. به عنوان مثال، در طب چینی، اصطلاح Qi - که "چی" تلفظ می شود ، به عنوان انرژی حیاتی که جهان را پر می کند، تعریف می شود.

 

فیلسوف باستانی Ge Hong می‌گوید: "مردم در درون چی زندگی می‌کنند و چی در درون مردم ساکن هستند. از آسمان و زمین گرفته تا ده هزار چیز، هر یک برای زندگی به چی نیاز دارند."

 

این باور و مطالعه در مورد انرژی های طبیعی زمین را می توان در اروپای قرن نوزدهم نیز یافت. در سال 1891 لوئیس کوهن "علم جدید شفا" را منتشر کرد.  کوهنه ال. علم جدید شفا . Mokelumne Hill Pr; 1993.

 

سپس، آدولف جاست در سال 1896 «بازگشت به طبیعت» را نوشت، که مردم را تشویق می‌کرد پابرهنه راه رفتن را در فضای باز شروع کنند.

 

چند دهه بعد، جرج استار وایت، یک پزشک آمریکایی، شروع به تحقیق در مورد استفاده از خوابیدن در حالت اتصال به زمین، متصل به سیم های مسی متصل به لوله های خانه، برای بهبود کیفیت خواب کرد.

 

دانشمندان مدرن همچنان از توانایی الکترون های زمین برای متعادل کردن جریان الکتریکی بدن ما دفاع می کنند. این تکنیک زمینه سازی همچنان به رشد خود ادامه می دهد و توجه جریان اصلی را به خود جلب می کند زیرا مردم به دنبال راه های ساده و ارزان برای درمان خود هستند. 

 

نشانه‌هایی وجود دارد که نشان‌دهنده مزایای تکرار ارتباط با زمین در زندگی شما هستند.  

 

اضطراب یا افسردگی تجربه می‌کنید

خستگی مزمن دارید

با بیماری قلبی عروقی مواجه هستید

از اختلال استرس پس از حادثه یا خاطرات آسیب زا رنج می‌برید

با درد و التهاب مواجه هستید 

 

انواع ارتینگ

انواع ارتینگ

 

 

تکنیک‌های ارتباط با زمین بر روی اعمال تماس مستقیم یا غیرمستقیم انرژی شما با زمین تمرکز دارند. این روش‌ها عبارتند از:

 

پابرهنه پیاده‌روی در فضای باز

دراز کشیدن روی زمین

شنا کردن یا حمام گرفتن

کار در باغ و باغبانی

استفاده از فرش‌ها، جوراب‌های ارتباط با زمین

   

برای اعمال ارتباط با زمین در زندگی روزمره و امیدوارانه به بازگرداندن سیستم دفاعی طبیعی بدنتان، راه‌های زیادی وجود دارد.

 

در ادامه، روش‌هایی که می‌توانید ارتباط با زمین را عملی کنید آمده است:

 

پیاده‌روی: راهی بیابید تا با زمین از طریق پاهای برهنه‌تان ارتباط برقرار کنید، مثلاً بر روی چمن، در کنار ساحل یا در میان گل و لای. به حس زمین زیر پاهایتان توجه کنید و در حین پیاده‌روی از اشیاء تیز اطرافتان مراقبت کنید.

 

با خاک بازی کنید: زمین را حفر کنید و خاک را بین انگشتان خود قرار دهید. اگر در آپارتمان هستید، می‌توانید در حیاط یا باقچه خود یک  گودال ایجاد کنید و مستقیماً به انرژی موجود در خاک متصل شوید.

 

ارتباط با زمین در داخل خانه: وقتی بیرون رفتن یک گزینه نیست، فرش‌های ارتباط با زمین می‌توانند کارآمد باشند. این فرش‌ها با شبیه‌سازی اتصال مستقیمی که برای اتصال برهنه در فضای باز به دست می‌آید، جریان‌های الکتریکی زمین را به داخل خانه یا دفتر به دلیل اتصالی فیزیکی مشابه یک پیاده‌روی در طبیعت وارد می‌کنند.

 

ارتباط با زمین می‌تواند یک راه رایگان و نسبتاً سریع برای تأثیر مثبت بر سلامت جسمی و روانی شما باشد. متخصصان پیشنهاد می‌دهند که 30 دقیقه کافی است تا از مزایای ارتباط با زمین بهره‌مند شوید. برای اینکه خودتان را به یک میله فلزی در فضای باز وصل کنید یا جوراب‌های ارتباط با زمین بخرید، می‌توانید به راحتی این تکنیک را به برنامه بهداشتی‌تان اضافه کنید.

 

اثرات ارتینگ

اثرات ارتینگ

 محققان مدرن به تجارب سنتی گذشته پیوسته و روش‌های جدید درمانی تولید می‌شود. تحقیقات نشان می‌دهد که ارتباط با زمین می‌تواند بهبود‌های قابل اندازه‌گیری در مسائل سلامتی زیر را به همراه داشته باشد:

 

ممکن است خستگی مزمن و اختلالات خواب را بهبود ببخشد

یک مطالعه اخیر نشان داد که افرادی که از فرش‌های ارتباط با زمین به مدت چهار هفته استفاده کردند، خستگی، اختلالات خواب و مدت خواب کمتری داشتند. آن‌ها همچنین بهبودی در افسردگی، استرس و درد گزارش دادند.

 

ممکن است ایمنی را تقویت کند

بعضی از محققان باور دارند که زمین تمامی سلول‌های زنده را از طریق یک ماتریس زنده که توسط هادیتای الکتریکی با یکدیگر ارتباط دارند، به یکدیگر وصل می‌کند. این رفتار به مانند آنتی‌اکسیدان‌ها به عنوان یک سیستم دفاعی ایمنی عمل می‌کند که از طریق اتصال به ماتریس به بهبود ایمنی طبیعی بدن می‌پردازد.

 

ممکن است به بهبود قلب کمک کند

یک مطالعه نشان می‌دهد که استفاده طولانی مدت از تکنیک‌های ارتباط با زمین منجر به کاهش فشار خون در افراد مبتلا به فشار خون بالا می‌شود. و در یک مطالعه کوچک‌تر، استفاده از چسب‌های ارتباط با زمین به کاهش چسبندگی خون کمک کرد. 

 

زمین کردن یا ارتینگ، مانند سایر اشکال درمان، راه حل سریعی نیست. این نیاز به صبر و استقامت دارد. با این حال، مزایای تشویق کننده است. هنگامی که تصمیم به اضافه کردن زمین به عنوان بخشی از سفر درمانی خود گرفتید، در اینجا چند نکته وجود دارد:

 

با یک حرفه ای صحبت کنید اگر با ایده ارتینگ تازه کار هستید، باید راهنمایی پیدا کنید تا شما را راهنمایی کند. یک جامعه ارتینگ رو به رشد می تواند منابع، اتصالات و بهترین شیوه ها را فراهم کند.

 

به یک روتین پایبند باشید . هنگامی که توپ را در دست گرفتید، با بخار کامل به جلو بروید. هرچه بیشتر روی زمین‌بندی خود کار کنید، سریع‌تر شاهد پیشرفت‌ها خواهید بود. سعی کنید روز خود را با یک روال اساسی شروع کنید تا به انجام آن عادت کنید.

 

توجه کنید . اگر تمرین ارتینگ را انتخاب می کنید، مراقب خود و محیط اطراف خود باشید. 

همانند تمامی درمان‌ها، بیماری‌های مزمن دارای مسائل پزشکی پایه هستند که باید توسط پزشک شما مورد بررسی قرار گیرند.

 

پژوهش‌های مدرن نشان‌دهنده مزایای امیدوارکننده ارتینگ هستند، اما زمان می‌برد تا تصمیم گرفته شود که آیا الکترون‌های نشأتی زمین به شدت کار می‌کنند که دانشمندان امیدوار هستند.

 

تحقیقات ارتینگ کمتر مورد مطالعه قرار گرفته‌اند و معمولاً تعداد کمتری از افراد مورد مطالعه قرار گرفته‌اند - گاهی حداکثر 50 نفر. همچنین، دانشمندان مانند گایتان شوالیه، مدیر موسسه ارتینگ، تحقیقاتی انجام داده‌اند که به طور مداوم تکرار نشده‌اند. کمبود حمایت و تأمین مالی اصلی می‌تواند باعث کاهش سرعت پیشرفت شود. 

 

 ارتینگ چیست و چگونه کار می‌کند؟

ارتینگ به اتصال مستقیم بدن انسان به زمین و استفاده از شارژهای الکتریکی طبیعی زمین برای استحکام بخشیدن به بدن انسان اجازه می‌دهد. این روش شامل راه رفتن برهنه یا استفاده از سیستم‌های داخلی ارتینگ در حین خواب یا نشستن است.

 

آیا ارتینگ تاثیر مثبتی بر روح و روان دارد؟

تحقیقات ارتینگ نشان می‌دهد که ممکن است باعث کاهش درد، استرس، و التهاب شود و به بهبود کلی سلامت روان کمک کند.

 

چه نشانه‌هایی نشان‌دهنده نیاز به انجام ارتینگ در زندگی‌تان هستند؟

در صورت تجربه اضطراب یا افسردگی، خستگی مزمن، بروز بیماری‌های قلبی، ابتلا به اختلال استرس پس از تروما یا خاطرات  پس از حادثه، و مقابله با درد و التهاب، ممکن است تمایل به تجربه ارتینگ داشته باشید.

 

چند نوع‌ ارتینگ وجود دارد؟

تکنیک‌های ارتینگ بر تماس مستقیم یا غیرمستقیم شما با زمین تمرکز دارند. این روش‌ها شامل راه‌رفتن برهنه، دراز کشیدن روی زمین، شنا کردن یا حمام‌گرفتن در آب، کشاورزی کردن، و استفاده از فرش‌ها، پتچ‌ها، و جوراب‌های ارتینگ می‌شوند.

 

 چگونه ارتینگ را اجرا کنیم؟

برای اجرای ارتینگ، می‌توانید برهنه بروید و پاهای خود را با زمین تماس دهید، روی زمین دراز بکشید، شنا کنید یا حمام بگیرید، گل بکارید یا از فرش‌ها، پتچ‌ها، و جوراب‌های ارتینگ استفاده کنید. همچنین می‌توانید از فرش‌ها و کفپوش‌های ارتینگ داخلی استفاده کنید.

  

در پایان این مقاله، می‌توان گفت که ارتینگ یک روش طبیعی و ساده است که به اتصال انسان به انرژی‌های زمین می‌پردازد. این فرآیند، تحقیقاتی که از جمله آن‌ها می‌توان به کاهش درد، استرس، التهاب و بهبود روح و روان اشاره کرد، ارتقاء می‌یابد. با این حال، انجام تحقیقات بیشتر و بررسی دقیق‌تر نیاز به زمان دارد تا اثرات این روش در بلندمدت به خوبی مشخص شود. در نهایت، ارتینگ می‌تواند یک ابزار مفید برای بهبود سلامتی جسمی و روانی باشد و با مشورت و همراهی حرفه‌ای می‌تواند به زندگی شادتری منتهی شود.

 

 

گرد آوری:بخش ورزشی بیتوته

 

 

رای خود درباره این پست انتخاب کنید
  • icon
  • icon
    نظرات
      arrow