آشنایی با بیوگرافی استفان یووتیچ :استفان یووتیچ کیست ؟چکیده ای از بیوگرافی استفان یووتیچ :بیوگرافی استفان یووتیچ :سبک بازی استفان یووتیچ :ازدواج استفان یووتیچ :تعداد بازی و گل های زده شده توسط استفان یووتیچ :

آشنایی با بیوگرافی استفان یووتیچ :استفان یووتیچ کیست ؟چکیده ای از بیوگرافی استفان یووتیچ :بیوگرافی استفان یووتیچ :سبک بازی استفان یووتیچ :ازدواج استفان یووتیچ :تعداد بازی و گل های زده شده توسط استفان یووتیچ :
0
بیوگرافی استفان یووتیچ، فوتبالیست مونته نگرویی بیوگرافی استفان یووتی&#...

بیوگرافی استفان یووتیچ، فوتبالیست مونته نگرویی


بیوگرافی استفان یووتیچ، فوتبالیست مونته نگرویی

 

استفان یووتیچ، یک فوتبالیست حرفه ای مونته نگرویی است که در پست مهاجم بازی می کند. او تاکنون در تیم های پارتیزان، فیورنتینا، منچستر سیتی، اینتر میلان بازی کرده است. در این مقاله از بیتوته می توانید بیشتر با استفان یووتیچ آشنا شوید.

استفان یووتیچ (مونته نگرویی : Стеван Јоветић ، تلفظ شده  [stêʋaːn jǒʋetitɕ] ؛ زاده ی 2 نوامبر 1989) یک فوتبالیست حرفه ای مونته نگرویی است که در پست مهاجم بازی می کند. او کاپیتان تیم ملی مونته نگرو است.  او تاکنون در تیم های پارتیزان، فیورنتینا، منچستر سیتی، اینتر میلان بازی کرده است و تاکنون 44 بازی ملی هم برای تیم ملی فوتبال مونته نگرو انجام داده است. او در فصل نقل و انتقالات زمستانی سال 2017 به طور قرضی به سویا پیوست؛ و پایان فصل به اینتر بازگشت.

 

نام و نام خانوادگی : استفان یووتیچ

تاریخ تولد : 2 نوامبر 1989

محل تولد : تیتوگراد، جمهوری اس آر مقدونیه، یوگسلاوی

قد : 1.83 متر

وضعیت تأهل : متاهل

همسر : ماریا یووتیچ

فرزند : میودراگ یووتیچ

موقعیت : مهاجم، هافبک تهاجمی

 

استفان یووتیچ در 2 نوامبر 1989 در تیتوگراد، جمهوری اس آر مقدونیه، یوگسلاوی به دنیا آمد. استفان یووتیچ ملیت مونته نگرویی است. پدر و مادر استفان یووتیچ همیشه از پسرشان حمایت می کرد و سعی می کرد در کنار استفان باشد.

 

بیوگرافی استفان یووتیچ

استفان یووتیچ فوتبالیست حرفه ای مونته نگروی

 

استفان یووتیچ یک فوتبالیست حرفه ای مونته نگروی است که در پست مهاجم بازی می کند. او کاپیتان تیم ملی مونته نگرو است، پست اصلی یووتیچ یک مهاجم دوم است، اگرچه او می تواند به عنوان هافبک تهاجمی یا وینگر نیز عمل کند. او به خاطر دریبل زدن، توانایی فنی و خلاقیتش مشهور است و سبک بازی او باعث مقایسه با روبرتو باجو شده است. یووتیچ کار خود را با تیم پارتیزان آغاز کرد و در سال 2008 دو سوپرلیگا صربستان و جام صربستان را فتح کرد و سپس به فیورنتینا پیوست.

 

استفان یووتیچ دوران کودکی بسیار جالب دارد، در رده های FK پارتیزان، یک باشگاه افسانه ای صربستان قرار گرفت و در 8 آوریل 2006 در سن 16 سالگی اولین بازی خود را برای بزرگسالان انجام داد. او اولین هت تریک حرفه ای خود را به ثمر رساند. در سن 17 سالگی، در سن 18 سالگی جوانترین کاپیتان تاریخ پارتیزان شد و قبل از پیوستن به فیورنتینا در سری آ ایتالیا، قهرمان لیگ و جام حذفی در 2007/08 شد.

 

استفان یووتیچ کیست

تصاویر استفان یووتیچ

 

یووتیچ در طول چهار فصل حضورش در لاویولا در فلورانس، 41 گل به ثمر رساند و 21 پاس گل داد. دوران او در فیورنتینا در سال 2013 به پایان رسید، زمانی که منچسترسیتی، از لیگ برتر انگلیس، برای این بازیکن 23 ساله در آن زمان ضربه زد.

 

یووتیچ سه گل لیگ زد و دو پاس گل داد و سیتی در اولین فصل خود قهرمان لیگ برتر شد و همچنین در همان سال دو بار دیگر در فینال جام اتحادیه گلزنی کرد. استفان یووتیچ همیشه یکی از آن پسرانی بوده که توانایی تحقق اهداف خود را داشته است و به همین دلیل است. دوران کودکی استفان یووتیچ برای رسیدن به اهداف با تلاش و کوشش سپری شد.

 

پست اصلی یووتیچ یک مهاجم دوم است، اگرچه او می تواند به عنوان هافبک تهاجمی یا وینگر نیز عمل کند. او به خاطر دریبل زدن، توانایی فنی و خلاقیتش مشهور است، و سبک بازی او منجر به مقایسه با روبرتو باجو شده است.

 

یووتیچ ملی پوش مونته نگرو است که قبلاً در سطح زیر 21 سال تیم خود را نماینده کرده بود. او اولین بازی ملی خود را در سال 2007 در اولین مسابقه بین المللی فوتبال مونته نگرو به عنوان یک کشور مستقل انجام داد. یووتیچ اولین گل بین المللی خود را در اولین بازی بین المللی فوتبال مونته نگرو به عنوان یک کشور مستقل به ثمر رساند و دو گل در تساوی 3-3 مقابل مجارستان در 20 اوت 2008 در ورزشگاه پوشکاش فرانس در بوداپست به ثمر رساند. او با 31 گل بهترین گلزن تاریخ مونته نگرو است.

 

زندگی نامه استفان یووتیچ

بازی استفان یووتیچ

 

استفان یووتیچ Stevan Jovetic تاکنون در تیم های پارتیزان، فیورنتینا، منچستر سیتی، اینتر میلان و موناکو بازی کرده است و فصل قبل عضو هرتابرلین آلمان بود. ارزش این مهاجم در ترانسفرمارکت 1/5 میلیون یورو اعلام شده و ارزش او در سال 2013 به 30 میلیون یورو هم رسیده بود. تاکنون ۴۴ بازی ملی هم برای تیم ملی فوتبال مونته نگرو انجام داده است. او در فصل نقل و انتقالات زمستانی سال 2017 به طور قرضی به سویا پیوست؛ و پایان فصل به اینتر بازگشت.

 

عکس استفان یووتیچ

عکس استفان یووتیچ

 

یووتیچ که یک بازیکن سریع، قوی و همه کاره است، یک مهاجم خوب است که می تواند در هر نقطه از خط مقدم بازی کند و به عنوان مهاجم اصلی، وینگر، در نقش پشتیبانی یا حمله به کار گرفته شده است. هافبک به دلیل توانایی او در ارتباط با هافبک ها و گلزنی یا خلق گل. یک مهاجم خلاق و با استعداد، او همچنین به دلیل مهارت های دریبل زنی، تحرک و سرعت روی توپ و همچنین توانایی اش شناخته شده است.

 

دویدن های هجومی به سمت دروازه از موقعیت های عمیق تر و زدن خوب با هر دو پا. علیرغم استعداد او، زمان بازی او اغلب توسط چندین مصدومیت محدود شده است. سبک بازی، ظاهر و مدل موی او باعث شد تا او را با روبرتو باجو در دوران حضورش در فیورنتینا مقایسه کنند، که برای این باشگاه نیز بازی کرده بود.

 

استفان یووتیچ با ماریا یووتیچ ازدواج کرده و دارای یک فرزند به نام میودراگ یووتیچ می باشد.

 

بیوگرافی استفان یووتیچ فوتبالیست مونته نگرویی

استفان یووتیچ به همراه همسر و فرزندش

 

باشگاهفصللیگجاماروپاجمع
تعداد بازیتعداد گل هاتعداد بازیتعداد گل هاتعداد بازیتعداد گل هاتعداد بازیتعداد گل ها
پارتیزان بلگراد۲۰۰۵-۰۶۲۰۰۰۰۰۲۰
۰۷-۲۰۰۶۲۲۱۴۳۰۰۲۶۴
۲۰۰۷–۰۸۲۷۱۲۴۳۲۴۳۳۱۹
جمع۵۱۱۳۸۶۲۴۶۱۲۳
فیورنتینای ایتالیا۰۹-۲۰۰۸۲۹۲۱۰۴۰۳۴۲
۲۰۰۹-۱۰۲۹۶۲۰۶۵۳۷۱۱
۲۰۱۰–۱۱۰۰۰۰۰۰۰۰
۲۰۱۱–۱۲۲۷۱۴۲۰۰۰۲۹۱۴
۲۰۱۲–۱۳۳۱۱۳۳۰۰۰۳۴۱۳
جمع۱۱۶۳۵۸۰۱۰۵۱۳۴۴۰
منچسترسیتی۲۰۱۳–۱۴۳۰۲۲۰۰۵۲
جمع۳۰۲۲۰۰۵۲
مجموع آمار۱۷۰۴۸۱۸۸۱۲۹۲۰۰۶۵

 

گردآوری: بخش ورزش بیتوته

 

 

 

رای خود درباره این پست انتخاب کنید
  • icon
  • icon
    نظرات
      arrow