آشنایی با بیوگرافی علی برات زاده:چکیده ای از بیوگرافی علی برات زاده :بیوگرافی علی برات زاده :بی احترامی علی برات زاده به پرچم کشور ایران :واکنش رئیس فدراسیون کوهنوردی و صعودهای ورزشی به بی احترامی برات زاده به پرچم ایران

آشنایی با بیوگرافی علی برات زاده:چکیده ای از بیوگرافی علی برات زاده :بیوگرافی علی برات زاده :بی احترامی علی برات زاده به پرچم کشور ایران :واکنش رئیس فدراسیون کوهنوردی و صعودهای ورزشی به بی احترامی برات زاده به پرچم ایران
0
بیوگرافی علی برات زاده، قهرمان سنگنوردی ایران علی برات زاده کیست ؟   بیو&#...

بیوگرافی علی برات زاده، قهرمان سنگنوردی ایران


علی برات زاده کیست ؟

 

بیوگرافی علی برات زاده قهرمان سنگنورد، یکی از برجسته ترین نام ها در دنیای سنگنوردی است. او با تسلط بر فنون و تکنیک های این ورزش، توانسته است در تعداد زیادی از تپه ها و کوهستان ها به قله ها صعود کند. در این مقاله از بیتوته، به زندگی و دستاوردهای علی برات زاده قهرمان سنگنورد پرداخته می شود.

نام : علی برات زاده

متولد : 1364

محل تولد : نیشابور

شهرت و حرفه : قهرمان و مربی سنگنورد

 

از ایشان اطلاعات زیادی در دست نمی باشد.

علی برات زاده متولد 1364 نیشابور با 23 سال سابقه سنگنوردی را به جرات می توان  یکی از پر افتخارترین سنگنوردان مسابقه دهنده سالنی کشور دانست. 18 سال عضویت مداوم تیم ملی و کسب مقام های متعدد داخلی و خارجی از او یک سنگنورد توانمند ساخته است.

 

علی برات زاده در سال 1364 در نیشابور به دنیا آمد. با توجه به 23 سال سابقه سنگنوردی فعالیت علی برات زاده، با اطمینان می توان او را یکی از برترین و پرافتخارترین سنگنوردان مسابقه دهنده سالنی کشور دانست. با 18 سال عضویت مداوم در تیم ملی و کسب مقام های متعدد در داخل و خارج از کشور، علی برات زاده به یک سنگنورد بسیار توانمند تبدیل شده است.

 

زندگینامه علی برات زاده

آشنایی با علی برات زاده

 

در زمینه مسابقات سنگنوردی داخلی و خارجی، علی برات زاده به عنوان یکی از برترین سنگنوردان توانسته است عناوینی متعدد را به دست آورد. عناوینی که وی تاکنون در این حوزه به دست آورده است عبارتند از:

 

• قهرمان آسیا در بولدر و سرطناب سال 2013

• قهرمان مسابقات مستر کاپ نانجینگ 2016

•قهرمان مسابقات نانجینگ مستر کاپ 2016

• 48 مقام رسمی کشوری

• هفتم جهان سال 1394

 

علاوه بر این، علی برات زاده به عنوان اولین ایرانی که مسیر بولدر 8a و 8a+ را در راک تریپ اتریش به با موفقیت صعود کرد، به ثبت رسیده است.

 

او در حال حاضر همچنان پرقدرت و پر توان به سنگنوردی ادامه می دهد و از مربیان خوب این رشته ورزشی است.

 

مسیرهای درجه 14 که وی تاکنون صعود کرده است در منطقه سنگنوردی برغان است که عبارتند از:

 

• مسیر کلونی 14a

• مسیر اودین 14b

 

زندگی نامه علی برات زاده

تمرینات علی برات زاده

 

فدراسیون کوهنوردی و صعودهای ورزشی بابت بی احترامی نسبت به پرچم ایران عذرخواهی کرد.

فدراسیون کوه نوردی و صعودهای ورزشی در ارتباط با بی احترامی ورزشکار سنگنورد «علی برات زاده» در مسابقات فرانسه نسبت به پرچم مقدس کشور ایران اسلامی، به مردم شریف کشورمان عذرخواهی می کند و مراتب انزجار خود را از این اقدام او ابراز می دارد.

 

مسابقات علی برات زاده

علی برات زاده سنگنورد ایرانی

 

رئیس فدراسیون کوهنوردی و صعودهای ورزشی گفت: کار برات زاده به هیچ وجه پذیرفتنی نیست و ما به شدت این اقدام را حتی اگر سهوی باشد، محکوم می کنیم.

 

فدراسیون کوهنوردی و صعودهای ورزشی، از بی احترامی ورزشکار سنگ نورد در مسابقات فرانسه نسبت به پرچم مقدس ایران اسلامی، مراتب انزجار خود را اعلام کرد.

 

فدراسیون کوهنوردی و صعودهای ورزشی اعلام کرد که علی برات زاده تا اطلاع ثانوی از تمامی رویدادهای داخلی و بین المللی محروم خواهد بود و با تشکیل کمیته انضباطی، این عمل شنیع وی به سرعت مورد رسیدگی قرار خواهد گرفت.

 

عذرخواهی برات زاده پس از حرکت ناشایست در مسابقات سنگ نوردی فرانسه

سنگنورد کشورمان پس از حرکت ناشایست در مقابل پرچم کشورمان عذرخواهی کرد.

 

مسابقات سنگ نوردی جهانی فرانسه در حالی برگزار شد که حرکت ناشایستی از سوی علی برات زاده سنگ نورد کشورمان رخ داد و آن هم بی احترامی به پرچم ایران بود که واکنش فدراسیون کوهنوردی و محکوم کردن این حرکت را در پی داشت.

 

پس از این ماجرا برات زاده در صفحه شخصی خود ضمن توضیح در خصوص اتفاق رخ داده از این حرکت که به گفته خودش ناخواسته بوده، عذرخواهی کرد.

 

متن غذرخواهی علی برات زاده

تصاویر علی برات زاده

 

بیوگرافی علی برات زاده

علی برات زاده

 

زندگینامه علی برات زاده

عکس های علی برات زاده

 

زندگینامه علی برات زاده

متن عذرخواهی علی برات زاده

 

گردآوری: بخش ورزش بیتوته

 

رای خود درباره این پست انتخاب کنید
  • icon
  • icon
    نظرات
      arrow