هاورتز: در چلسی من را الاغ صدا می‌زنند چون عاشق این حیوان هستم


			
		هاورتز: در چلسی من را الاغ صدا می‌زنند چون عاشق این حیوان هستم
0
ستاره چلسی گفت که او رابطه خوبی با الاغ ها دارد و آنها را الگوی خود قرار داده اž...



ستاره چلسی گفت که او رابطه خوبی با الاغ ها دارد و آنها را الگوی خود قرار داده است.

به گزارش ورزش سه، کای هاورتز ستاره آلمانی چلسی در گفتگوی مفصلی که با گاردین داشته است، فاش کرد که هم تیمی هایش در چلسی او را الاغ صدا می زنند. این بازیکن همچنان از ارتباط خوبی که با این حیوان دارد، به صحبت پرداخت.

 

این مهاجم 23 ساله پس از به ثمر رساندن گل قهرمانی تیمش در فینال لیگ قهرمانان اروپا 2020 – 2021، در یکی از خاطره انگیزترین لحظات چلسی، نقش اصلی را ایفا کرد.

 

علی رغم به ثمر رساندن این گل طلایی، اما بسیاری احساس می کنند که دوران حرفه ای هاورتز در چلسی تاکنون کمی ناامیدکننده بوده است. اما او در هفته‌های اخیر فرم خوبی داشته و برای تیم گراهام پاتر موفق به زدن گل های زیادی شده است.

 

حالا، این آلمانی از عشق خود به حیوانات و دلیل دلگرم کننده لقب «الاغ» توسط هم تیمی هایش در چلسی را آشکار کرده است.

 

او به گاردین توضیح داد: برخی از هم تیمی‌هایم مرا الاغ صدا می‌کنند. این به خاطر فوتبال من نیست. از همان روز اول حس کردم رابطه خاصی میان من و الاغ ها برقرار است. الاغ ها بسیار آرامی هستند و به نوعی شخصیت خودم را در آنها می‌بینم چون من هم بسیار آرام هستم.

 

هاورتز ادامه داد: الاغ ها در تمام طول روز آرام و خونسرد هستند، کار زیادی انجام نمی دهند و عملا فقط سرگرم زندگی خودشان هستند و همیشه آنها را دوست دارم. شما به حیوانات نگاه می کنید، چیزی انسانی در آنها می بینید. این یک نوع بهبودی روحی است، جایی که من احساس آرامش می کردم.

 

همانطور که مشخص است، عشق او به الاغ ها از زمانی که او جوان بود و پس از اینکه والدینش یک اسباب بازی الاغ به او هدیه دادند، شروع شد. وقتی که هاورتز 18 ساله بود، والدینش سه نوع الاغ واقعی را به او دادند.

 

روز چهارشنبه، هاورتز راه اندازی موسسه خیریه خود، تحت عنوان The Kai Havertz Stiftung را اعلام کرد که از رفاه حیوانات، توسعه جوانان و مراقبت از سالمندان الهام گرفته شده است.

 


رای خود درباره این پست انتخاب کنید
  • icon
  • icon
    نظرات
      arrow