اعتراف سولسشر: تیم برتر پیروز شد


			
		 اعتراف سولسشر: تیم برتر پیروز شد
0
اوله گونار سولسشر، سرمربی نروژی یونایتد، رسیدن به سیتی را مستلزم زمان و تلا...



اوله گونار سولسشر، سرمربی نروژی یونایتد، رسیدن به سیتی را مستلزم زمان و تلاش بیشتر می داند. 

 به گزارش ورزش سه ، یونایتد در شبی که در خانه خود حرف چندانی مقابل سیتی نداشت، با دو گل مغلوب رقیب همشهری شد تا شانس این تیم برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان کاهش یابد و سولسشر معتقد است تیمش به اندازه کافی خوب بازی نکرده است. 

 

سولسشر گفت: "امروز عملکرد تیمی یونایتد فاقد کیفیت و سرعت لازم بود. ما سعی کردیم به جریان بازی واکنش نشان دهیم اما در نهایت این تیم برتر بود که موفق شد به پیروزی برسد و ما در دیدار مقابل سیتی به اندازه کافی خوب بازی نکردیم.

 اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی ,سولسشر

 

کیفیت دو تیم متفاوت است و به همین دلیل است که آنها در صدر جدول هستند و ما نیز در اینجای جدول قرار داریم. سیتی استانداردها را تعیین کرده و در این شرایط زندگی در منچستر باعث خوشحالی ما نیست، اما در ادامه همه چیز به خود ما بستگی دارد که بتوانیم فاصله خود با سیتی را کاهش داده و حتی بر آنها غلبه کنیم.

 

البته امروز نمی توان گفت ما هیچکدام از برنامه های خود را اجرا نکردیم و در این دیدار نیز با تمرکز و شدت بالا حاضر شدیم، اما حالا تنها نیاز داریم تلاش خود را بیشتر کنیم.

 

سیتی انگیزه فراوانی برای کسب پیروزی داشت و بالا بازی کرده و تشنه پیروزی بود و در نهایت نیز این اتفاق رخ داد و باید اذعان داشت آنها ما را بسیار خوب متوقف کردند. داوید دخیا امروز نیز واکنش های خوبی داشت و او در مجموع استاندارد بالایی دارد. ما باید به تلاش خود ادامه داده و برای مبارزه روز یکشنبه آماده شویم."

 

 

رای خود درباره این پست انتخاب کنید
  • icon
  • icon
    نظرات
      arrow