آشنایی با زندگی آریا برزگرچکیده ای از بیوگرافی آریا برزگر :بیوگرافی آریا برزگر :آغاز حرفه ای فوتبال :جدال دو تیم سر استعداد جوان: آریا برزگرپیوستن به پرسپولیس :انتقال قرضی به فجر تا جدایی :حضور در لیگ بلاروس :تراکتور :بازی ملی :قرارداد با استقلال :نساجی :سبک بازی :ازدواج آریا برزگر:تیم های مورد علاقه آریا برزگر :اطلاعات باشگاهی :افتخارات آریا برزگر :

آشنایی با زندگی آریا برزگرچکیده ای از بیوگرافی آریا برزگر :بیوگرافی آریا برزگر :آغاز حرفه ای فوتبال :جدال دو تیم سر استعداد جوان: آریا برزگرپیوستن به پرسپولیس :انتقال قرضی به فجر تا جدایی :حضور در لیگ بلاروس :تراکتور :بازی ملی :قرارداد با استقلال :نساجی :سبک بازی :ازدواج آریا برزگر:تیم های مورد علاقه آریا برزگر :اطلاعات باشگاهی :افتخارات آریا برزگر :
0
بیوگرافی آریا برزگر (+تصاویر) آشنایی با بیوگرافی آریا برزگر، آقای گلی   در &#...

بیوگرافی آریا برزگر (+تصاویر)


آشنایی با بیوگرافی آریا برزگر، آقای گلی

 

در این مقاله از بیتوته، با بیوگرافی آریا برزگر آشنا می شوید. آریا برزگر بازیکن فوتبال می باشد که در پست مهاجم فعالیت دارد. وی یکی از بازیکن های تیم ملی فوتبال جوانان ایران است که در بازی ها و مسابقات ملی عملکرد و درخشش خوبی از خود نشان داده و با یک گل و یک پاس گل توانسته، بهترین بازیکن زمین شود. او همچنین در تیم های ملی فوتبال نوجوانان ایران، جوانان ایران، امید ایران و ایران بازی کرده است.

نام : آریا برزگر

تاریخ تولد : ۱۸ مهر ۱۳۸۱   

محل تولد : شیراز

ملیت : ایرانی 

پیشه : فوتبالیست

پست : مهاجم

قد : ۱۸۹ سانتیمتر

 

آریا برزگر در تاریخ ۱۸ مهر ۱۳۸۱ در شیراز دیده به جهان گشود. وی یکی از بازیکن های تیم ملی فوتبال جوانان ایران است که در بازی ها و مسابقات ملی عملکرد و درخشش خوبی از خود نشان داده و با یک گل و یک پاس گل توانسته، بهترین بازیکن زمین شود. فوتبال خود را سال 1387 از 6 سالگی با بازی در تیم های محلی استان شیراز آغاز کرد.

 

سپس سال 1393 در 12 سالگی مورد توجه استعدادیاب های تیم خلیج فارس شیراز قرار گرفت و تا سال 1398 در رده های پایه این تیم عضویت داشت.

 

فوتبال خود را سال ۱۳۸۷ از ۶ سالگی با بازی در تیم های محلی استان شیراز آغاز کرد

 

سپس سال ۱۳۹۳ در ۱۲ سالگی مورد توجه استعدادیاب های تیم خلیج فارس شیراز قرار گرفت و تا سال ۱۳۹۸ در رده های پایه این تیم عضویت داشت.

 

آریا برزگر، ستاره جوان فوتبال ایران، در رقابت های ملی درخشش خیره کننده ای داشته است. او در یکی از بازی ها با یک گل و یک پاس گل، به عنوان بهترین بازیکن زمین انتخاب شد.

 

برزگر پس از درخشش در تیم ملی جوانان و به ثمر رساندن بیش از 25 گل، به اردوی تیم ملی برای مسابقات مقدماتی قهرمانی آسیا و انتخابی جام جهانی دعوت شد.

 

او در تورنمنت کافا در غرب آسیا با 4 گل، عنوان آقای گلی را کسب کرد. برزگر سابقه بازی در تیم های ملی نوجوانان و جوانان ایران را دارد و در سال 2019 به همراه تیم ملی جوانان ایران، قهرمان فوتبال آسیای مرکزی زیر 19 سال شد.

 

این بازیکن با وجود پیشنهادهای وسوسه انگیز از استقلال، در نهایت با پرسپولیس قرارداد امضا کرد. جلب رضایت باشگاه خلیج فارس شیراز، گامی مهم در این انتقال بود و حالا هواداران پرسپولیس منتظر درخشش این ستاره جوان در تیم خود هستند.

 

تیم های آریا برزگر

آشنایی با زندگی آریا برزگر

 

در حالی که مذاکرات پرسپولیس با آریا برزگر با حضور محمدحسن انصاریفرد داغ بود، باشگاه استقلال با انتشار توافقنامه ای مدعی شد که این بازیکن جوان را از باشگاه خلیج فارس شیراز به خدمت گرفته است. این خبر، نگرانی هواداران پرسپولیس را از دست دادن این استعداد نوظهور فوتبال ایران به دنبال داشت.

 

استقلال توافقنامه ای منتشر کرده بود که طبق آن، باید مبلغ رضایت نامه برزگر را در دو قسط، در آبان و اسفند، به باشگاه خلیج فارس شیراز پرداخت می کرد. اما این توافقنامه که با مهر و امضای دو باشگاه همراه بود، فسخ شد و پرسپولیس توانست با این بازیکن همکاری کند.

 

ماجرا از این قرار بود که هر دو باشگاه استقلال و پرسپولیس بدون توجه به سن آریا برزگر، خواهان عقد قرارداد حرفه ای با او بودند. اما باشگاه خلیج فارس به عنوان یک باشگاه آماتور، مجاز به عقد قرارداد حرفه ای با بازیکنانش نبود و به همین دلیل، توافق صورت گرفته از درجه اعتبار ساقط شد.

 

علاوه بر این، این قرارداد فقط بین دو باشگاه بسته شده بود و آریا برزگر در آن توافقی نکرده بود. با توجه به سن کم او، امضای ولی او در زیر این توافق اجباری بود، اما هر دو باشگاه به این موضوع بی توجه بودند.

 

در نهایت، ماجرای انتقال برزگر به استقلال فسخ شد و پرسپولیس از این فرصت برای جذب این بازیکن جوان استفاده کرد.

 

در مهرماه سال ۱۳۹۸ در ۱۷ سالگی با نظر سرمربی پرسپولیس برانکو ایوانکوویچ قراردادی ۳ ساله به این تیم بست و تا نیم فصل ۱۴۰۱ – ۱۴۰۰ تحت قرارداد با این تیم بود. او با این تیم ۲ قهرمانی لیگ برتر و ۱ قهرمانی سوپرجام ایران را به دست آورده است

 

سبک بازی آریا برزگر

تصاویر آریا برزگر در تیم پرسپولیس

 

در سال ۱۴۰۰، سران باشگاه پرسپولیس برای کسب تجربه بیشتر، آریا برزگر ۱۹ ساله را به صورت قرضی به تیم فجر شهید سپاسی شیراز فرستادند. اما این تجربه کوتاه به طول نینجامید و برزگر پس از یک نیم فصل، به دلیل عدم فرصت کافی برای بازی، از این تیم جدا شد.

 

در اواسط فصل ۱۴۰۱-۱۴۰۰، آریا برزگر با توافق با مدیران باشگاه پرسپولیس از این تیم جدا شد و برای ادامه فوتبال خود به تیم «ویتبسک بلاروس» پیوست. او یک فصل در این تیم بازی کرد و تجربه لژیونر شدن را در کارنامه خود ثبت کرد.

 

آریا برزگر در سال ۱۴۰۱ به تیم تراکتورسازی پیوست.

 

اولین بار در سال ۱۳۹۶ در ۱۵ سالگی به تیم ملی زیر ۱۶ ساله های ایران دعوت شد و هم اکنون به عنوان یکی از بازیکنان تاثیر گذار تیم ملی زیر ۲۳ ساله های ایران محسوب می شد.

 

او در سال ۱۴۰۲ در ۲۱ش سالگی به تیم استقلال تهران با سرمربیگری وقت جواد نکونام پیوست.

 

افتخارات آریا برزگر

پیوستن آریا برزگر به تیم استقلال

 

آریا برزگر در تابستان سال ۱۴۰۲ از استقلال جدا شد و به تیم فوتبال نساجی مازندران پیوست.

 

آریا برزگر بازیکنی سریع و خوش استایل بوده و تکنیک فوق العاده، دوندگی زیاد و مهارت در تمام کنندگی از خصوصیات بارز وی می باشد.

 

اطلاعی در مورد ازدواج ایشان در دسترس نمی باشد.

 

از بین تیم های اروپایی به «رئال مادرید» اسپانیا و «رئال مادرید» انگلیس علاقه دارد و دوست دارد روزی در این تیم ها توپ بزند.

 

اطلاعات باشگاهی آریا برزگر

جدیدترین تصاویر آریا برزگر

 

باشگاه های جوانان :
 سال هاباشگاه ها
 ۲۰۱۴–۲۰۱۸ آکادمی خلیج فارس شیراز
 ۲۰۱۹–۲۰۲۰پرسپولیس

 

باشگاه های حرفه ای :
 سال ها  باشگاه ها بازی گل
۲۰۲۰–۲۰۲۱  پرسپولیس۰ ۰
 ۲۰۲۱  فجر سپاسی (قرضی)  ۲ ۰
۲۰۲۲ ویتبسک ۵۰ 
 ۲۰۲۲–۲۰۲۳ نفت مسجد سلیمان ۱۹ ۰
۲۰۲۳–نساجی۱۰۰

 

تیم ملی :
سال هاباشگاه هابازی گل 
 ۲۰۱۷–۲۰۱۸زیر ۱۶ سال ایران ۲ ۱
 ۲۰۱۹نوجوانان ایران۳ ۱ 
 ۲۰۱۹جوانان ایران۷ ۵ 
 ۲۰۲۱– امید ایران ۶ ۲ 
 ۲۰۲۲–ایران ۱ ۰

 

بازیهای لیگ برتر آریا برزگر:

• لیگ برتر ایران: قهرمان ۹۹–۱۳۹۸

 

اطلاعات باشگاهی آریا برزگر :باشگاه های جوانان:

• ۲۰۱۸  خلیج فارس شیراز

 

باشگاه های حرفه ای آریا برزگر:

• ۲۰۲۰−  پرسپولیس        

 

بازی های تیم ملی آریا برزگر:

• ۲۰۱۷–۱۸  زیر ۱۶ سال ایران

• ۲۰۱۹–   زیر ۱۹ سال ایران    

 

درباره آریا برزگر

عکس های آریا برزگر

 

همه چیز درباره آریا برزگر

سبک بازی آریا برزگر

 

گردآوری: بخش ورزشی بیتوته

 

رای خود درباره این پست انتخاب کنید
  • icon
  • icon
    نظرات
      arrow