برنامه نویسی اندرویددرآمد برنامه نویسی اندرویدبهترین دوره برنامه نویسی اندرویدویژگی های بهترین دوره برنامه نویسی اندرویدنتیجه گیری مقاله

برنامه نویسی اندرویددرآمد برنامه نویسی اندرویدبهترین دوره برنامه نویسی اندرویدویژگی های بهترین دوره برنامه نویسی اندرویدنتیجه گیری مقاله
0
بهترین دوره برنامه نویسی اندروید – بررسی 5 منبع یادگیری برتر برنامه نویسی...

بهترین دوره برنامه نویسی اندروید – بررسی 5 منبع یادگیری برتر


برنامه نویسی اندروید یعنی توسعه اپلیکیشن های موبایل برای سیستم عامل اندروید. پس به کسی برنامه نویس اندروید گفته میشود که توانایی خلق برنامه هایی مانند دیجی کالا، دیوار، بازار، اسنپ و باسلام را داشته باشد. در حال حاضر با توجه به استفاده حداکثری مردم کشورمان از گوشی های اندروید (مخصوصا شیائومی و سامسونگ) بازار کار برنامه نویسی اندروید بسیار داغ و جذاب است. پس در مقاله بهترین دوره برنامه نویسی اندروید، به 5 عدد از بهترین منابع برای یادگیری این حوزه میپردازیم.

 

برنامه نویسان اندروید درآمد های جذاب و خوبی دارند که از روش های مختلفی به دست می‌آید. روش هایی نظیر استخدام در شرکت های بزرگ، آموزش دادن، فریلنسری کار کردن با کارفرما های داخلی و یا کار کردن با شرکت های خارجی و کسب درآمد دلاری. اگر به وبسایت های کاریابی و فریلنسری سر بزنید، متوجه میزان درآمد این متخصصین خواهید شد. 

 

با توجه به درآمد جذاب و بازار کار عالی، ممکن است تصمیم به یادگیری برنامه نویسی Android بگیریم اما مشکلی وجود دارد. آن هم این است که بهترین دوره آموزش برنامه نویسی Android کدام است؟ از چه منبعی میتوانیم این حوزه تخصصی را یاد بگیریم؟ آیا میتوان پس از گذراندن این دوره ها وارد بازار کار شد؟ خوب در ادامه 5 عدد از بهترین منابع یادگیری برنامه نیوسی اندروید را مورد بررسی قرار میدهیم.

 

اولین منبع یادگیری (فرادرس)

قطعا هر زمان که اسم یادگیری و دوره آنلاین به میان بیاید، فرادرس هم آنجا خواهد بود. دوره های آموزشی فرادرس در زمینه اندروید هم به مانند سایر زمینه ها، کامل به نظر میرسند. البته شاید بزرگ ترین عیب دوره های فرادرس، عدم وجود پروژه در دوره ها باشد. مثلا یادگیری برنامه نویسی اندروید در 10 ساعت، نشان از عدم وجود پروژه و مباحث کامل دارد. اما قطعا برای شروع کار مناسب خواهد بود. 

 

دومین منبع یادگیری (دانشجویار)

وبسایت آموزشی دانشجویار همواره ثابت کرده که به دنبال آموزش های کاملا تخصصی و پروژه محور میباشد. وجود یک دوره آموزش برنامه نویسی اندروید 150 ساعته، آن هم با بروزرسانی های مداوم، نشان میدهد که ادعای دانشجویار بی پایه و اساس هم نیست. پس قطعا یکی از بهترین دوره های برنامه نویسی اندروید را میتوان در این سایت مشاهده کرد.

 

 

سومین منبع یادگیری (سون لرن)

سون لرن هم از گذشته های دور تا به الان ثابت کرده که فقط به دنبال برگزاری آموزش های تخصصی میباشد. دوره اندروید سون لرن هم توسط یکی از افراد نام آشنا در حوزه برنامه نویسی اندروید منتشر شده. البته شاید تنها عیب این دوره، شروع با جاوا باشد. شروع آموزش اندروید با زبان جاوا، نشان میدهد که دوره آموزشی حداقل برای 4 سال قبل است و با پیشرفت تکنولوژی ممکن است منسوخ شده باشد. 

 

چهارمین منبع یادگیری (مکتب خونه)

وبسایت آموزشی مکتب خونه هم در معرفی بهترین دوره برنامه نویسی اندروید قطعا حرفی برای گفتن خواهد داشت. این وبسایت را میتوان حد واسط در نظر گرفت. دوره اندروید این سایت نه به اندازه فرادرس مختصر و نه به اندازه دانشجویار و سون لرن کامل و جامع است. ولی در هر صورت منبعی عالی برای شروع یادگیری برنامه نویسی اندروید خواهد بود. 

 

منبع پنجم یادگیری (یودمی)

در میان منابع یادگیری نباید از وبسایت های خارجی گذر کنیم. قطعا یودمی یکی از بهترین وبسایت های آموزش برنامه نویسی محسوب میشود. کورس های برنامه نویسی اندروید یودمی را میتوان در جدیدترین حالت های ممکن آموزش دید. البته این آموزش ها قطعا زبان انگلیسی هستند و درک شیوه توضیح مدرسین در این دوره ها برای همه آسان نخواهد بود. 

 

یک دوره آموزش برنامه نویسی اندروید باید بروز باشد. باید مداوم بروزرسانی شده و ارتباط شما با مدرس دوره به صورت کاملا مستقیم میسر شود. تنها محتوا مهم و کافی نیست؛ پشتیبانی و بروزرسانی در این زمینه بسیار حیاتی خواهد بود. در ضمن آموزش برنامه نویسی اندروید در حال حاضر باید حتما با استفاده از زبان کاتلین و آن هم در محیط اندروید استودیو آموزش داده شود.

 

دوره برنامه نویسی اندروید

 

با توجه به ویژگی هایی که بررسی شد میتوان دریافت که بهترین دوره برنامه نویسی اندروید باید علاوه بر پروژه محور بودن، دارای بروزرسانی مداوم و ارتباط مستقیم با مدرس هم باشد. پس میتوان نتیجه گرفت که در این رقابت، دوره آموزش برنامه نویسی اندروید وبسایت دانشجویار بهترین منبع برای یادگیری این حوزه خواهد بود. چرا که هم با زبان کاتلین است، هم فلاتر و جت پک کامپوز در آن آموزش داده میشود (یعنی بروز و جدید است) و هم بروزرسانی مداوم دارد. شما با یادگیری مباحث این دوره آموزشی میتوانید وارد بازار کار برنامه نویسی اندروید شده و شروع به کسب درآمد کنید. 

 

رای خود درباره این پست انتخاب کنید
  • icon
  • icon
    نظرات
      arrow