لوله فلکسیبل هوا چیست؟انواع لوله فلکسیبل هواویژگی‌های لوله فلکسیبل هواکاربرد لوله فلکسیبل هواقیمت کانال فلکسیبل هواخرید کانال فلکسیبل هواکمپانی تهویه مهر صنعت، بزرگ‌ترین تولیدکننده لوله‌های فلکسی

لوله فلکسیبل هوا چیست؟انواع لوله فلکسیبل هواویژگی‌های لوله فلکسیبل هواکاربرد لوله فلکسیبل هواقیمت کانال فلکسیبل هواخرید کانال فلکسیبل هواکمپانی تهویه مهر صنعت، بزرگ‌ترین تولیدکننده لوله‌های فلکسی
0
کمپانی تهویه مهر صنعت در سال‌های اخیر، لوله‌های فلکسیبل هوا مورد توجه اف...

کمپانی تهویه مهر صنعت


در سال‌های اخیر، لوله‌های فلکسیبل هوا مورد توجه افراد مختلف قرار گرفته‌اند. از آنجایی که این لوله‌ها نسبت به کانال‌های گالوانیزه ویژگی‌های بسیار زیادی دارند، خرید آن‌ها به صرفه‌تر خواهد بود. شرکت تهویه مهر صنعت، چندین سال است که در این زمینه فعالیت کرده و لوله فلکسی را با کیفیت و قیمت مناسبی به مشتریان و خریداران خود عرضه می‌کند.

 

این کمپانی محصولات دیگری از جمله؛ لوله فلکسیبل هوا، لوله فلکسیبل تهویه، لوله فلکسیبل الاستومری و... را نیز تولید می‌کند. برای آشنایی با انواع لوله‌های فلکسی و همچنین اطلاع از قیمت خرید لوله فلکسیبل هوا در ادامه این مقاله از سایت تهویه مهر صنعت ما را همراهی نمایید.

 

امروزه استفاده از سیستم‌های تهویه مطبوع در سطح گسترده‌ای رواج پیدا کرده است. به طوری که بسیاری از افراد برای تهویه هوا و تخلیه هوای نامطبوع در خانه‌های مسکونی، تجاری، اداری و... به روش‌هایی انعطاف‌پذیر برای هوارسانی و تهویه هوا روی آورده‌اند. لوله‌ فلکسیبل هوا ، بهترین راه حل برای تخلیه هوای نامطبوع، تهویه هوا، تخلیه گردوغبار و ذرات معلق در هوا می‌باشد.

 

از آنجایی که لوله‌های فلکسیبل هوا قابلیت انعطاف‌پذیری بالایی دارند، به کانال فلکسیبل نیز معروف شده‌اند. در تاسیسات و سیستم‌های تهویه مطبوع ساختمان‌ها و صنایع مختلف، انتقال هوا امری بسیار مهم تلقی می‌شود، بنابراین در خرید لوله‌های فلکسیبل هوا باید دقت کنید و بهترین و باکیفیت‌ترین محصول را خریداری نمایید.

 

انواع لوله فلکسیبل هوا

 

لوله‌های فلکسی در حالت کلی به دو دسته‌ی عایق‌دار و بدون عایق تقسیم می‌شوند. ما در ادامه این مقاله از کمپانی تهویه مهر صنعت قصد داریم انواع لوله‌های فلکسی عایق‌دار و بدون عایق را مورد بررسی قرار دهیم.

 

لوله‌های فلکسی بدون عایق شامل؛ لوله فلکسیبل فویلی آلومینیومی، لوله فلکسیبل برزنتی و لوله فلکسیبل کومبی می‌باشند. لوله‌های فلکسی عایق‌دار نیز لوله فلکسی پلی‌اتیلن، لوله فلکسیبل پلی‌استر، لوله فلکسیبل الاستومری، لوله فلکسیبل IFD، لوله فلکسیبل PL، لوله فلکسی رابر و لوله فلکسی جنرال را شامل می‌شود. تمامی این لوله‌ها با نام تجاری اینفلکس داکت توسط کمپانی تهویه مهر صنعت تولید شده و به بازار عرضه می‌شوند. شما می‌توانید انواع مختلفی از لوله فلکسیبل هوا را برای مصارف مختلف با قیمتی استثنایی خریداری نمایید.

 

لوله‌های فلکسیبل هوا، دارای ویژگی‌های منحصر به فردی می‌باشند. در واقع؛ همین ویژگی‌هاست که باعث شده است لوله‌های فلکسیبل جای کانال‌های گالوانیزه را در صنایع مختلف بگیرند. یکی از مهم‌ترین و بارزترین ویژگی‌های لوله‌های فلکسی، انعطاف‌پذیری بسیار بالای آن‌هاست. این ویژگی باعث شده است تا افراد بتوانند از لوله فلکسی برای تمامی قسمت‌ها از جمله قسمت‌های زاویه‌دار استفاده کنند. وزن سبک نیز از دیگر ویژگی‌های این محصول است که منجر به حمل و نصب آسان شده است. لوله‌های فلکسی دارای مقاومت بالایی در برابر تغییرات دمایی، فشار، حرارت و رطوبت بوده و از طول عمر بالایی برخوردار می‌باشند.

 

در طراحی لوله‌های فلکسی، تنوع بالایی به چشم می‌خورد. این طراحی‌ها با توجه به نوع پروژه انتخاب می‌شوند. لوله‌ فلکسیبل تهویه، لوله فلکسیبل الاستومری، لوله فلکسیبل نسوز و... از جمله طراحی‌های دیگر این نوع لوله به شمار می‌روند. سطح داخلی تمامی این لوله‌ها صاف و سیقلی است. بنابراین؛ هوا به راحتی می‌تواند درون این لوله‌ها جریان داشته باشد. با توجه به عمر طولانی، طراحی متنوع و مقاومت در برابر شرایط مختلف، خرید لوله فلکسیبل هوا بسیار مقرون به صرفه می‌باشد. شما می‌توانید انواع مختلفی از لوله‌های فلکسی را با نام تجاری اینفلکس داکت و به صورت کاملا مستقیم از کمپانی تهویه مهر صنعت خریداری نمایید.

 

انواع لوله فلکسیبل هوا,لوله‌های فلکسی بدون عایق,لوله فلکسیبل فویلی آلومینیومی

لوله فلکسیبل هوا

 

تنوع بالا در طراحی لوله‌های فلکسیبل هوا باعث شده تا این لوله‌ها از کاربردهای مختلفی برخوردار گردند. اتصال سیستم‌های تهویه به خروجی هوا، یکی از کاربردهای لوله‌های فلکسی به شمار می‌رود. از دیگر کاربردها و یا موارد مصرف لوله‌های فلکسی می‌توانیم به استفاده در سیستم‌های تهویه هوا، استفاده در سیستم‌های اگزاست، استفاده در سیستم‌های مکنده و دمنده، استفاده برای تخیله هوای نامطبوع در پروژه‌های صنعتی، تجاری، اداری و مسکونی اشاره کنیم.

 

این لوله‌ها به وسیله بست کمربندی، در مکانی مشخص نصب شده و مورد استفاده قرار می‌گیرند. برای خرید لوله فلکسیبل هوا، لوله فلکسیبل تهویه، لوله فلکسیبل الاستومری و دیگر لوله‌های فلکسی در متراژ بالا می‌توانید به سایت تهویه مهر صنعت مراجعه کرده و پس از دریافت مشاوره رایگان، محصول مورد نظر خود را سفارش دهید.

 

همانطور که گفتیم؛ شرکت تهویه مهر صنعت انواع مختلفی از لوله‌های فلکسیبل هوا شامل؛ لوله فلکسیبل الاستومری ، لوله فلکسیبل تهویه، لوله فلکسیبل پلی‌استر و... را تولید کرده و با قیمت بسیار مناسبی در اختیار خریداران قرار می‌دهد. عوامل مختلفی هستند که در قیت خرید لوله فلکسیبل هوا متاثرند. از جمله این عوامل می‌توانیم به جنس، کیفیت، برند و متراژ لوله‌ها اشاره کنیم. جهت اطلاع از قیمت خرید لوله‌های فلکسی، از طریق شماره‌های موجود در سایت تهویه مهر صنعت با ما در ارتباط باشید. از آنجایی که هر یک از انواع لوله‌های فلکسی دارای کاربرد خاصی می‌باشند، لازم است اطلاعات کاملی درباره آن‌ها داشته باشید.

 

برای انتخابی مناسب و یا کسب اطلاعات بیشتر در زمینه انواع مختلف لوله فلکسی می‌توانید با شماره‌های موجود در سایت با مشاوران ما تماس گرفته و ضمن برخورداری از مشاوره رایگان، از خدمات پس از فروش و تخفیفات ویژه این کمپانی نیز برخوردار شوید.

 

کمپانی تهویه مهر صنعت

کمپانی تهویه مهر صنعت

 

اگر برای سیستم‌های تهویه مطبوع، سیستم‌های مکنده و دمنده و یا سیستم‌های صنعتی مختلف به کانال‌های فلکسیبلی نیاز دارید، می‌توانید انواع مختلفی از آن‌ها را در متراژ مورد نظر خود از کمپانی تهویه مهر صنعت خریداری کنید. کمپانی تهویه مهر صنعت محصولات خود را با برند اینفلکس داکت تولید کرده و روانه بازار می‌کند. شما با خرید مستقیم از این کمپانی و حذف واسطه‌ها می‌توانید انواع لوله فلکسیبل هوا، لوله فلکسیبل تهویه، لوله فلکسیبل الاستومری و دیگر لوله‌های فلکسی را با قیمتی بسیار مناسب خریداری نمایید.

 

کمپانی تهویه مهر صنعت، یکی از مجهزترین و پیشرفته‌ترین شرکت‌های تولیدکننده انواع لوله فلکسی می‌باشد. این کمپانی بیش از 40 سال است که در زمینه تولید تجهیزات صنعتی فعالیت داشته و توانسته است محصولات خود را با کیفیت منحصر به فردی عرضه نماید.

 

شرکت تهویه مهر صنعت، از دانش علمی و عملی نیروهای جوان و کارآزموده در زمینه تولید لوله فلکسیبل هوا، لوله فلکسیبل تهویه، لوله فلکسیبل الاستومری و... استفاده کرده و همواره محصولات خود را در متراژ مختلف و قیمتی مناسب در اختیار خریداران قرار می‌دهد. اگر قصد خرید لوله‌های فلکسی را دارید، بهتر است با کارشناسان این مجموعه مشورت کرده و مناسب‌ترین نوع لوله‌های فلکسیبل را بر اساس نیاز خود خریداری نمایید.

 

رای خود درباره این پست انتخاب کنید
  • icon
  • icon
    نظرات
      arrow