چرا باید تیک آبی داشته باشیم؟ تاثیر تیک آبی در بیزنسهزینه خرید تیک آبی چقدر است؟ برای خرید تیک آبی چه اقداماتی باید انجام دهیم؟ چه مدت زمانی طول می کشد تا یک پیج بتواند صاحب تیک آبی شود؟آیا داشتن تیک آبی منجر به افزایش تعداد فالوور ها هم شود؟ چه تعداد از کاربران در اینستاگرام تیک آبی دارند؟ آیا هر کسی در اینستاگرام می تواند تیک آبی را دریافت کند؟ دیجی فالوور، بهترین سایت برای دریافت تیک آبی کد تخفیف سایت دیجی فالوور yalda1402سوالات 

چرا باید تیک آبی داشته باشیم؟ تاثیر تیک آبی در بیزنسهزینه خرید تیک آبی چقدر است؟ برای خرید تیک آبی چه اقداماتی باید انجام دهیم؟ چه مدت زمانی طول می کشد تا یک پیج بتواند صاحب تیک آبی شود؟آیا داشتن تیک آبی منجر به افزایش تعداد فالوور ها هم شود؟ چه تعداد از کاربران در اینستاگرام تیک آبی دارند؟ آیا هر کسی در اینستاگرام می تواند تیک آبی را دریافت کند؟ دیجی فالوور، بهترین سایت برای دریافت تیک آبی کد تخفیف سایت دیجی فالوور yalda1402سوالات 
0
محبوب ترین سایت خرید تیک آبی اینستاگرام از دید کاربران + با تخفیفات ویژه ح...

محبوب ترین سایت خرید تیک آبی اینستاگرام از دید کاربران + با تخفیفات ویژه


حتما برای شما هم پیش آمده وقتی که در جست و جوی پیج سلبریتی محبوب و مورد علاقه خودتان هستید به پیج های فراوانی که به نام او ساخته شده است بر می خورید و نمی دانید که کدام یک از این صفحات صفحه اصلی او می باشد؟ در این زمان تنها چیزی که می تواند به تشخیص پیج سلبریتی مورد نظر کمک کند علامت تیک آبی می باشد. تیک آبی یک علامت برای تشخیص اصالت پیج می باشد؛ یعنی هر پیجی که دارای این تیک باشد فرد صاحب پیج همان نام کاربری است که شما در جست و جوی آن هستید.

 

اگر شما هم صاحب یک پیج هستید که مایل می باشید افرادی که نام کاربری شما را سرچ می کنند بتوانند به راحتی شما را پیدا کرده و به پیج تان دسترسی داشته باشند پس حتما باید به فکر دریافت تیک آبی باشید. درخواست تیک آبی از اینستاگرام تقریبا برای همه امکان پذیر است ولی انجام دادن مراحل آن تا گرفتن این تیک ممکن است کمی پیچیده و دشوار باشد برای همین ممکن است وجود یک راهنما در کنار خود را تا آخرین مرحله نیاز داشته باشید؛ برای داشتن یک راهنمایی در همه مراحل می توانید روی تیم پشتیبانی سایت ما حساب کنید؛ اگر در فکر درخواست برای خرید تیک آبی اینستاگرام هستید به سایت دیجی فالوور پیام دهید. 

 

 

اگر جزء کسانی هستید که در اینستاگرام معروف بوده و صاحب کسب و کار می باشید و یا یک سلبریتی می باشید که احتمال دارد هر کسی بتواند با استفاده از تصاویر موجود شما در اینترنت یک حساب جعلی به جایتان بسازد پس شما حتما به یک تیک آبی در اکانت خود نیاز دارید تا به این وسیله به مخاطبان خود بگویید که حساب اصلی شما کدام است. در واقع تیک آبی فقط برای تشخیص حساب اصلی فرد از حساب های جعلی صادر می شود و البته که این موضوع در برخی پیج های بیزنسی و سلبریتی بسیار اهمیت دارد.

 

برای اینکه تیک آبی را از اینستاگرام بگیریم باید از طریق ثبت درخواست خود در سایت متا این موضوع را پیگیری کنیم؛ همچنین دریافت این تیک هزینه ای را نیز شامل می شود که باید به دلار پرداخت شود. در صورتی که تمایل دارید این کار برای تان انجام شود از طریق سایت های معتبری همچون سایت دیجی فالوور می توانید آن را انجام دهید. به یاد داشته باشید دیجی فالوور برای سال ها از نظر کاربران بهترین سایت برای خرید تیک آبی بوده است بنابراین برای خرید تیک آبی این سایت، بهترین سایتی است که می توانید از آن استفاده کنید.

 

همان طور که می دانید بیشتر پیج های اینستاگرام برای ایجاد درآمد درست می شوند و اصطلاحا بیزنسی هستند و همچنین اکانت ها همه در جست و جوی بهترین روش ها برای بهینه سازی یک فروشگاه اینستاگرامی می باشند؛ در همین راستا یکی از کارهایی که یک برند و یا فروشگاه می تواند انجام دهد این است که حتما یک تیک آبی داشته باشد تا مشتری و مخاطبان آن بتوانند راحت تر اعتماد کنند و در نتیجه میزان فروش پیج بیشتر شود. 

 

اگر قصد دارید که از طریق سایت دیجی فالوور برای پیج تان تیک آبی بخرید می توانید با پیام دادن به پشتیبانی این کار را شروع کنید و همچنین هزینه ای که برای این کار لازم است توسط شرکت متا تعیین می شود و باید به صورت دلار به این شرکت پرداخته شود. هزینه خرید تیک آبی 14.99 دلار می باشد. 

 

 اسم محصول قیمت قیمت فروش امیرتشکر
 دریافت تیک آبی اینستاگرام با کارت ملی16.500.000 تومان  30.000.000 تومان
 تیک آبی برای پیج خود شخص 55.000.000 تومان 150.000.000 تومان 
تیک آبی اینستاگرام  158.000.000 تومان 250.000.000 تومان
 خرید فالوور واقعی ایرانی 26000 تومان  70000 تومان

 

از زمانی که درخواست داده می شود تا تیک آبی برای یک پیج فعال شود، تا موقعی که این اتفاق برای پیج می افتد با (البته بستگی دارد به اینکه چه نوع پیجی و چه نوع بسته ای را می خواهید اکتیو کنید) مدت زمانی که طول می کشد تا سفارش شما انجام شود می تواند از 24 ساعت تا 7 روز کاری باشد. 

 

انواع تیک آبی سایت دیجی فالوور و مدت زمانی که نیاز است تا اینکه بتوان از طریق دیجی فالوور برای یک پیج فعال کرد؟ 

دریافت تیک آبی با پاسپورت/ این نوع فعالسازی با استفاده از پاسپورت فرد انجام می شود/ تنها در طول 24 ساعت این تیک فعال خواهد شد.

 

تیک آبی با پیج آماده وریفای/ این مورد برای پیج های آماده وریفای شدن می باشد و برای کشورهای آمریکا و استرالیا و نیوزیلند می باشد/  در طول یک هفته می تواند فعال شود.

تیک آبی موقت اینستاگرام/ این مورد برای پیج های قابل خرید فروش در اینستاگرام کاربرد دارد/ تحویل این مورد حضوری می باشد.

 

تیک آبی رسمی اینستاگرام / این مورد هزینه تمدید ماهیانه ندارد و و زمان تحویل آن یک سال کاری می باشد.

تیک آبی رایگان/ در این  مورد نیز تیک آبی فعال می شود و هزینه فعال نگه داشتن آن به صورت ماهیانه 14 تا 15 دلار خواهد بود. 

 

بله تیک آبی یکی از مواردی است که داشتن آن باعث بالاتر رفتن اعتبار یک پیج می شود و در نتیجه بازدید ها و تعداد فالوور های یک پیج را نیز می تواند بیشتر کند. پیج شما وقتی دارای تیک آبی باشد مخاطبان به عنوان مشتری بیشتر به آن اعتماد می کنند و خرید بیشتری از آن انجام می دهند در نتیجه درآمد پیج نیز بیشتر می شود. 

 

بنا به گفته های خود اینستاگرام حدودا 300 میلیون نفر در اینستاگرام دارای تیک آبی هستند و اکانت آنها وریفای شده است؛ در نتیجه کاربران به راحتی می توانند اکانت این افراد را تشخیص دهند. 

 

برای پاسخ این سوال باید گفت هم آری و هم نه یعنی شما برای اینکه تیک آبی اینستاگرام را به دست بیاورید حتما باید تا حدی شناخته شده باشید و افراد در این محیط شما را بشناسند و البته نیاز نیست که حتما سلبریتی بسیار معروفی باشید تا تیک آبی بگیرید همین که تا حدی فالوور داشته باشید و افراد در اینستاگرام شما را بشناسند کافی است. 

 

خرید تیک آبی اینستاگرام

 

سایت های زیادی هستند که شما می توانید برای دریافت تیک آبی از آنها استفاده کنید اما سایت فروش فالوور دیجی فالوور با سال ها سابقه در این زمینه بهترین سایتی است که می توانید از آن کمک بگیرید تا به تیک آبی خود برسید. اگر در لیست کارهای خود خرید تیک آبی برای پیج تان را در نظر دارید، می توانید از  بهترین سایت خرید تیک آبی یعنی سایت دیجی فالوور برای این کار استفاده کنید. 

 

 

سوال 1) چگونه می توانم تیک آبی اینستاگرام را بگیرم؟ 

برای انجام این کار دو راه وجود دارد یکی اینکه تمام مراحل درخواست آن را خودتان بروید و دوم اینکه داشتن آن را به یک تیم متخصص اینستاگرام بسپارید تیم پشتیبانی سایت دیجی فالوور شما را برای خرید تیک آبی اینستاگرام کمک می کنند؛ برای اطلاعات بیشتر به ما پیام دهید. 

 

سوال 2) آیا تیک آبی اینستاگرام پولی است؟ 

بله اینستاگرام تصمیم گرفته است به برخی پیج ها در قبال هزینه تیک آبی را ارائه دهد. اگر شما نیز به دنبال این تیک هستید می توانید با پشتیبانی سایت دیجی فالوور تماس بگیرید. 

 

سوال 3) هزینه خرید تیک آبی چقدر است؟ 

هزینه خرید تیک آبی که در سایت متا نیز عنوان شده است 14.99 دلار می باشد. 

 

سوال 4) آیا همه افراد می توانند تیک آبی را دریافت کنند؟ 

البته همه افراد می توانند برای دریافت تیک آبی درخواست دهند فقط کافی است که تعداد قابل قبولی فالوور داشته باشند و در فضای اینستاگرام شناخته شده باشند.  

 

سوال 5) برای داشتن تیک آبی اینستاگرام چند فالوور نیاز است؟ 

عدد دقیقی برای اینکه تیک آبی بگیرید به عنوان قانون وجود ندارد ولی این تعداد می تواند از 10 هزار نفر شروع شود و تا اعداد بزرگتر ادامه داشته باشد. 

 

سوال 6) بهترین سایت برای خرید تیک آبی کدام است؟ 

از میان تمام سایت هایی که در کار ارائه خدمات خرید تیک آبی هستند دیجی فالوور بهترین و معروف ترین سایت می باشد. 

 

رای خود درباره این پست انتخاب کنید
  • icon
  • icon
    نظرات
      arrow