لوگوی خود را با هوش مصنوعی بسازیدژنراتور لوگوی هوش مصنوعی چیست؟بهترین ژنراتور آرم هوش مصنوعیآیا هوش مصنوعی می تواند جایگزین طراحان گرافیک شود؟سوالات متداول درباره بهترین هوش مصنوعی‌های ساخت لوگوسخن پایانی درباره بهترین هوش مصنوعی‌های ساخت لوگو

لوگوی خود را با هوش مصنوعی بسازیدژنراتور لوگوی هوش مصنوعی چیست؟بهترین ژنراتور آرم هوش مصنوعیآیا هوش مصنوعی می تواند جایگزین طراحان گرافیک شود؟سوالات متداول درباره بهترین هوش مصنوعی‌های ساخت لوگوسخن پایانی درباره بهترین هوش مصنوعی‌های ساخت لوگو
0
چگونه با هوش مصنوعی، لوگوی حرفه‌ای طراحی کنیم؟ هوش مصنوعی ساخت لوگو   در ...

چگونه با هوش مصنوعی، لوگوی حرفه‌ای طراحی کنیم؟


هوش مصنوعی ساخت لوگو

 

در این مقاله از بیتوته، به معرفی بهترین هوش مصنوعی‌های ساخت لوگو خواهیم پرداخت. این ابزارها با استفاده از الگوریتم‌های یادگیری ماشین، طرح‌های لوگویی را تولید می‌کنند که با توجه به نیازها و خواسته‌های شما طراحی شده‌اند.

لوگوی شما سنگ بنای برند شماست. این اولین چیزی است که مشتریان و شرکای تجاری شما می بینند، بنابراین باید تأثیرگذار باشد. طراحان گرافیک باتجربه می توانند لوگوی زیبایی برای شما طراحی کنند، اما هزینه زیادی دارد.

 

سازندگان آرم هوش مصنوعی گزینه ای مقرون به صرفه تر هستند که می توانند در عرض چند ثانیه یک لوگوی قابل قبول تولید کنند. حتی اگر به همکاری با یک طراح گرافیک فکر می کنید، باز هم ارزش کاوش در یک سازنده آرم هوش مصنوعی را دارد. این به شما کمک می کند تا ایده هایی برای طراحی مورد نظر خود پیدا کنید و یک پایه محکم برای کار طراح فراهم کنید.

 

برای ایجاد یک لوگوی حرفه ای دیگر نیازی نیست که یک طراح گرافیک باشد. ژنراتورهای آرم هوش مصنوعی کار را سریع و آسان می کنند. بهترین تولیدکنندگان آرم هوش مصنوعی از فناوری پیشرفته مصنوعی برای ایجاد آرم در سبک ها، فرمت ها و موارد دیگر استفاده می کنند.

 

در این مطلب، ما بهترین ژنراتورهای لوگوی هوش مصنوعی را با هم مقایسه کرده ایم تا به شما کمک کند تا بهترین را برای شما پیدا کنید. اکثراً آزمایشی رایگان دارند که می توانید یک نسخه را از آن استفاده کنید، که برای آزمایش ایجاد شده است تا ببینید برای شما و نیازهای شما کار می کند یا خیر.

 

بهترین هوش مصنوعی‌های ساخت لوگو, بهترین سایت ساخت لوگو رایگان

سایت ساخت لوگو با هوش مصنوعی

 

مولد لوگو هوش مصنوعی یک برنامه آنلاین است که به شما امکان می دهد با استفاده از هوش مصنوعی یک لوگو برای تجارت یا برند خود ایجاد کنید. ژنراتورها از ماشین‌ها برای تجزیه و تحلیل الگوها، رنگ‌ها، اشکال و تایپ‌شناسی که معمولاً در لوگوها پیدا می‌شوند، استفاده می‌کنند، آن‌ها را با هم ترکیب می‌کنند و سپس یک لوگو مطابق با فهرست ویژگی‌های شما ایجاد می‌کنند. در مرحله اول، اکثر تولیدکنندگان نام کسب و کار شما را می پرسند. در مرحله بعد، باید فونت ها، رنگ ها و حس و سبک کلی لوگوی خود را انتخاب کنید. بر این اساس، یک مولد آرم هوش مصنوعی مجموعه‌ای از آرم‌ها را ایجاد می‌کند که می‌توان در وب، چاپ و رسانه استفاده کرد. 

 

1. Looka Logo Maker 

 

بهترین هوش مصنوعی‌های ساخت لوگو, بهترین سایت ساخت لوگو رایگان

Looka یک تولید کننده لوگو هوش مصنوعی

 

Looka یک تولید کننده لوگو آنلاین است که با جمع آوری تحقیقات بازار شروع به ساخت لوگوی شما می کند. فرآیند طراحی Looka  با پرسیدن سوالاتی در مورد صنعتی که در آن هستید آغاز می شود. در مرحله بعد، طراح لوگو چندین سبک رایج را در صنعتی که برای آن طراحی می کنید ارائه می دهد. می توانید یک شعار به لوگوی خود اضافه کنید و مطمئن شوید که پیام برند شما برای مخاطبان شما واضح است. پس از ایجاد لوگوی شما، می توانید آن را به دفعات نامحدود ویرایش کنید. Looka همچنین از یادگیری ماشینی و هوش مصنوعی استفاده می‌کند تا آنچه را که به عنوان پیشنهادات مدرن طبقه‌بندی می‌کنند به شما ارائه دهد تا به لوگوی شما کمک کند.

 

بهترین هوش مصنوعی‌های ساخت لوگو, بهترین سایت ساخت لوگو رایگان

Looka دارای ویژگی های خاصی است

 

ویژگی های کلیدی Looka:

• بیش از 75 لوگو را در یک لحظه تولید می کند.

• هفت دسته طرح رنگ با صدها انتخاب و انتخاب

• بیش از 300 گزینه فونت در سبک های مختلف، از جمله دست نویس، قدیمی، sans serif و موارد دیگر

• نسل‌های لوگوی قبلی را ذخیره می‌کند و به شما امکان می‌دهد نسل‌هایی را که با شما صحبت می‌کنند مورد علاقه خود قرار دهید.

  

پس از تولید لوگو، Looka به شما کمک می کند تا کیت برندینگ را برای پشتیبانی از آن ایجاد کنید. از کارت ویزیت گرفته تا سربرگ، فاکتور گرفته تا پوشاک، Looka راه‌های بی‌شماری را برای استفاده از لوگوی شما برای تبلیغ برندتان ارائه می‌کند.

 

Looka یک تولید کننده آرم هوش مصنوعی است که مواد پشتیبانی زیادی را برای لوگوی شما فراهم می کند. بنرهای رسانه های اجتماعی، امضاهای ایمیل، بروشورها و موارد دیگر را می توان با استفاده از این پلتفرم برای لوگوی خود ایجاد کرد. اگر به دنبال ایجاد یک برند منسجم برای کسب و کار خود هستید، Looka یک گزینه عالی است. این پلتفرم به شما کمک می کند تا لوگوی خود را با سایر عناصر برندسازی خود، مانند مواد بازاریابی و تبلیغاتی، هماهنگ کنید.

 

2. DesignEVO 

 

بهترین هوش مصنوعی‌های ساخت لوگو, بهترین سایت ساخت لوگو رایگان

DesignEVO یک تولید کننده لوگو هوش مصنوعی

 

DesignEVO یک سازنده آرم رایگان و تولید کننده آرم هوش مصنوعی است که دارای کتابخانه گسترده ای از دارایی ها، از جمله الگوها، فونت ها، نمادها و شکل ها است. این به شما امکان می دهد تا لوگویی ایجاد کنید که کاملاً منحصر به فرد و متناسب با کسب و کار شما باشد. DesignEVO از هوش مصنوعی برای ایجاد طرح های لوگوی منحصر به فرد و جذاب استفاده می کند. ابتدا، از شما خواسته می شود نام کسب و کار خود را وارد کنید و صنعت خود را انتخاب کنید. سپس، DesignEVO مجموعه ای از طرح های لوگوی احتمالی را بر اساس اطلاعات شما ایجاد می کند. 

 

پس از اینکه طرح های لوگوی اولیه خود را مشاهده کردید، می توانید آنها را با رنگ ها، فونت ها، نمادها و سایر عناصر سفارشی کنید. DesignEVO بسیار کاربردی و شهودی است و به شما این امکان را می دهد تا هر جنبه ای از لوگوی خود را برای رفع نیازهای خود ویرایش کنید.هنگامی که از لوگوی خود راضی بودید، می توانید آن را به صورت رایگان دانلود کنید.

 

نسخه رایگان به شما فایل های با کیفیت پایین می دهد. برای دریافت فایل های با کیفیت بالا، می توانید نسخه پریمیوم را خریداری کنید. DesignEVO یک سازنده آرم هوش مصنوعی قدرتمند و مقرون به صرفه است که می تواند به شما کمک کند تا لوگوی منحصر به فرد و جذابی برای کسب و کار خود ایجاد کنید. اگر به دنبال یک راه سریع و آسان برای ایجاد یک لوگوی حرفه ای هستید، DesignEVO یک گزینه عالی است.

 

بهترین هوش مصنوعی‌های ساخت لوگو, بهترین سایت ساخت لوگو رایگان

سازنده گرادیان DesignEVO

 

ویژگی های کلیدی DesignEVO

• بیش از 10000 الگوی لوگو برای شروع

• میلیون ها آیکون وکتور رایگان برای اضافه کردن به لوگوهای خود

• 100+ سبک فونت برای استفاده و انتخاب

• طرح های رنگ ثابت و گرادیان قابل ویرایش

• انواع فایل آماده چاپ با کیفیت بالا مانند SVG و PDF 

 

DesignEVO یک سازنده آرم هوش مصنوعی است که دارای ویژگی های منحصر به فردی مانند سازنده گرادیان و کتابخانه عظیم لوگوهای از پیش ساخته شده است. این ویژگی ها به شما کمک می کند تا لوگویی ایجاد کنید که منحصر به فرد، جذاب و متناسب با کسب و کار شما باشد. گرادیان ها یک راه عالی برای افزودن عمق و پیچیدگی به طراحی شما هستند.

 

DesignEVO مجموعه ای از گرادیان های از پیش ساخته شده و توانایی ایجاد شیب های دو مرحله ای را برای لوگوی شما فراهم می کند. این به شما امکان می دهد تا لوگویی ایجاد کنید که واقعاً چشمگیر باشد. اگر در مورد اینکه لوگوی خود را چگونه طراحی کنید مطمئن نیستید، کتابخانه عظیم لوگوهای از پیش ساخته شده DesignEVO می تواند به شما کمک کند. این کتابخانه شامل هزاران طرح مختلف از طیف گسترده ای از صنایع است. با مرور این طرح ها، می توانید ایده هایی برای طراحی خود پیدا کنید. DesignEVO برای هر کسی که به دنبال ایجاد یک لوگوی حرفه ای بدون نیاز به مهارت های طراحی گرافیک است، گزینه ای عالی است. 

 

3. Wix Logo Maker

 

بهترین هوش مصنوعی‌های ساخت لوگو, بهترین سایت ساخت لوگو رایگان

مولد Wix Logo Maker

 

Wix Logo Generator یک سازنده آرم هوش مصنوعی است که بخشی از مجموعه محصولات Wix است. Wix همچنین یک سازنده وب سایت محبوب است و مجموعه گسترده ای از برنامه های کاربردی دیگر را نیز ارائه می دهد. Wix Logo Generator انعطاف پذیرترین سازنده آرم هوش مصنوعی در بازار است. این ابزار به شما امکان می دهد تا پس از تولید لوگو با هوش مصنوعی، ویرایش های عمیقی روی لوگو انجام دهید.

 

بهترین هوش مصنوعی‌های ساخت لوگو, بهترین سایت ساخت لوگو رایگان

طراحی لوگو با ژنراتور آرم هوش مصنوعی Wix

 

ویژگی های کلیدی Wix Logo Generator:

• بیش از 40 ترکیب پالت رنگ

• صدها انتخاب فونت، از جمله فونت های گوگل

• بیش از 100 انتخاب آیکون تمام رنگی و تک رنگ

• اشکال هندسی را در لوگوی خود اضافه و سفارشی کنید.

• دارایی های طراحی و آرم های خود را در مولد آپلود کنید.

 

Wix Logo Generator برخلاف بسیاری از مولدهای لوگو در بازار، به شما امکان می دهد تا عناصر لوگوی خود را به صورت دستی تنظیم کنید. این بدان معناست که می توانید تراز، کدورت، عرض طرح و سایر عناصر را تغییر دهید تا لوگویی ایجاد کنید که کاملاً متناسب با نیازهای شما باشد.

 

این سطح کنترل به شما این امکان را می دهد تا لوگویی ایجاد کنید که واقعاً منحصر به فرد و متمایز باشد. در حالی که سایر مولدهای لوگو ممکن است آرم های برش کوکی تولید کنند، Wix Logo Generator به شما ابزارهای طراحی گرافیکی قدرتمندی را می دهد تا یک لوگوی سفارشی و مبتنی بر هوش مصنوعی برای کسب و کار یا نام تجاری خود بسازید.

 

4. Tailor Brands Logo Maker

 

بهترین هوش مصنوعی‌های ساخت لوگو, بهترین سایت ساخت لوگو رایگان

Tailor Brands یک تولید کننده لوگو هوش مصنوعی

 

Tailor Brands یک پلتفرم همه‌کاره برای کسب‌وکارها و برندها است که طیف گسترده‌ای از خدمات را از طراحی لوگو گرفته تا ثبت شرکت و راه‌اندازی وب‌سایت ارائه می‌دهد. سازنده آرم هوش مصنوعی Tailor Brands یکی از ویژگی‌های این پلتفرم است که به شما کمک می‌کند تا یک لوگوی حرفه‌ای و جذاب را به‌سرعت و به‌آسانی ایجاد کنید.

 

این سازنده از کتابخانه وسیعی از فونت‌ها، نمادها، رنگ‌ها و سبک‌ها استفاده می‌کند تا به شما گزینه‌های زیادی برای طراحی لوگوی خود بدهد. همچنین، رابط کاربری آن ساده و کاربرپسند است و استفاده از آن آسان است.

 

بهترین هوش مصنوعی‌های ساخت لوگو, بهترین سایت ساخت لوگو رایگان

تنظیمات سبک لوگوی Tailor Brands

 

ویژگی های کلیدی برندهای Tailor: 

• فرآیند طراحی آرم بصری ساده با صدها نماد، طرح‌های رنگی و طرح‌بندی

• بیش از ده گزینه مختلف لوگو را براساس انتخاب رنگ، فونت و سبک شما ایجاد می کند.

• امکان دانلود نسخه های PNG و JPG لوگو با کیفیت بالا بر روی پس زمینه سفید یا شفاف

• ترکیبات لوگوی مورد علاقه خود را ذخیره کنید و یک نمونه رایگان دانلود کنید.

• طرح های کارت ویزیت، کتاب های برندینگ و موارد دیگر را ایجاد می کند.

 

پرسشنامه Tailor Brands یکی از جامع‌ترین پرسشنامه‌های موجود در بازار است. این پرسشنامه از شما در مورد سبک لوگوی مورد نظرتان، رنگ‌ها، فونت‌ها و حتی شکل‌های نمادهای خاص سؤال می‌پرسد. این اطلاعات به Tailor Brands کمک می‌کند تا لوگویی ایجاد کند که دقیقاً مطابق با نیازهای شما باشد. 

در حالی که سایر مولدهای آرم از پرسشنامه‌های عمومی‌تر استفاده می‌کنند که ممکن است ارتباطی با نام تجاری شما نداشته باشند، پرسشنامه Tailor Brands به شما کمک می‌کند تا لوگویی ایجاد کنید که با برند شما همسو باشد.

 

اگر به دنبال یک راه آسان و سریع برای ایجاد یک لوگوی حرفه ای و همچنین سایر عناصر برندسازی برای کسب و کار خود هستید، Tailor Brands یک گزینه عالی است. Tailor Brands یک پلتفرم همه‌کاره است که طیف گسترده‌ای از ابزارها و خدمات را برای کسب‌وکارهای کوچک و متوسط ارائه می‌دهد.

 

بهترین هوش مصنوعی‌های ساخت لوگو, بهترین سایت ساخت لوگو رایگان

LogoAI یک تولید کننده لوگو هوش مصنوعی

 

5. LogoAI

LogoAI یک تولید کننده آرم هوش مصنوعی است که رابط کاربری ساده ای دارد. این رابط کاربری امکان طراحی کلیک و رها کردن را فراهم می کند، اما بسته به نسل لوگویی که برای سفارشی سازی انتخاب می کنید، می تواند در برخی از گزینه ها در هنگام تولید لوگو محدود باشد. برخی از سبک ها دارای یک طرح رنگ محدود هستند که استفاده از رنگ های سفارشی شما را هنگام ساخت لوگو دشوار می کند.

 

با این حال، LogoAI در مناطق زیادی می درخشد. برای شروع، این یکی از معدود تولیدکنندگان در لیست ما است که نسخه متحرک لوگوی شما را در اختیار شما قرار می دهد. این می تواند یک ویژگی مفید برای کسب و کارهایی باشد که می خواهند لوگوی خود را در وب سایت یا رسانه های اجتماعی خود استفاده کنند.

 

در مرحله دوم، LogoAI گزینه های زیادی برای ویرایش هر جنبه از لوگوی شما دارد. از نماد شما تا متن شما، LogoAI گزینه های ویرایشی مانند کج کردن، چرخش و سفارشی سازی رنگ عمیق آیکون ها با رنگ های ثابت و شیب هایی را ارائه می دهد که سایر تولیدکنندگان لوگو به طور کامل از آن صرف نظر می کنند.

 

بهترین هوش مصنوعی‌های ساخت لوگو, بهترین سایت ساخت لوگو رایگان

گزینه های متن LogoAI

 

ویژگی های کلیدی LogoAI: 

• بیش از 50 فونت برای انتخاب، از جمله فونت های گوگل

• فونت سفارشی خود را برای استفاده در مولد هوش مصنوعی آپلود کنید.

• هفت طرح رنگ اصلی با گزینه انتخاب رنگ سفارشی  

• لوگوها را می توان در قالب های PNG، SVG و PDF در دسترس قرار داد.

• نسخه های ویدئویی و متحرک GIF لوگوی خود را دانلود کنید.

 

LogoAI یک تولید کننده آرم هوش مصنوعی است که گزینه‌های ویرایش متن قدرتمندی را برای ایجاد یک لوگوی منحصر به فرد و جذاب ارائه می‌دهد. با LogoAI، می‌توانید شکل، اندازه و موقعیت متن لوگوی خود را تغییر دهید. همچنین می‌توانید فونت، رنگ و سبک متن را سفارشی کنید.

 

6. Designs.AI

 

بهترین هوش مصنوعی‌های ساخت لوگو, بهترین سایت ساخت لوگو رایگان

Designs.AI یک مولد آرم هوش مصنوعی

 

Designs.AI یک استودیوی طراحی در مقیاس کامل با چندین ژنراتور هوش مصنوعی برای کپی، ویدئو و لوگو است. مولد آرم هوش مصنوعی به شما این امکان را می دهد که لوگوهای متعددی را بر اساس صنعت و برند خود بسازید. هنگامی که لوگوی شما تولید شد، کنترل های مختلفی دارید که می توانید برای سفارشی کردن لوگوی خود از آنها استفاده کنید.

 

Designs.AI از تغییر پس‌زمینه‌اش گرفته تا جابه‌جایی نمادها از کتابخانه آیکون‌های گسترده‌اش، یک مولد لوگو با استفاده آسان با ابزار کافی برای ساخت یک لوگوی ساده است. فونت های گوگل مولد را تقویت می کنند، بنابراین می توانید از میان مجموعه ای از فونت های محبوب و مبتنی بر وب که می توانید در برندسازی خود و در نهایت در وب سایت خود استفاده کنید، انتخاب کنید. هنگامی که لوگوی خود را طراحی کردید، می توانید آن را با فرمت های SVG، PNG، JPG و PDF دانلود کنید. با اشتراک ماهانه، می‌توانید با استفاده از لوگوی خود، یک کیت کامل برندینگ و رسانه‌های اجتماعی، داستان برند و ماکت‌ها ایجاد و مدیریت کنید.

 

بهترین هوش مصنوعی‌های ساخت لوگو, بهترین سایت ساخت لوگو رایگان

کیت ساز برند Designs.AI

 

ویژگی های کلیدی Designs.AI: 

• بیش از 10000 نماد برای استفاده در دسترس است.

• پیشنهادات هوشمند برای ترکیب فونت، رنگ و سبک

• هشت دسته سبک فونت، 20+ پالت رنگ و 60+ سبک حاشیه نماد

• تراز، تبدیل عمودی و افقی و ابزارها و گزینه‌های خنثی کردن/دوباره

• فاصله حروف فونت، اندازه فونت و موقعیت نام تجاری و شعار را تغییر دهید.

 

سازنده کیت برند Designs.AI یک راه عالی و رایگان برای ردیابی رنگ های استفاده شده در لوگوی شما برای استفاده در بقیه نرم افزارها است. هر تعداد رنگی را که می خواهید اضافه کنید و بتوانید کد هگز آنها را برای استفاده در پلتفرم Designs.AI یا خارج از اکوسیستم آن کپی کنید. علاوه بر این، هنگامی که بسته خود را ارتقا می دهید، می توانید تعداد نامحدودی پالت رنگ و فونت برند ایجاد کنید که می توانید از آنها برای ایجاد دارایی های بیشتر در Designs.AI استفاده کنید.

 

7. Hatchful Logo Maker (by Shopify)

 

بهترین هوش مصنوعی‌های ساخت لوگو, بهترین سایت ساخت لوگو رایگان

Hatchful یک تولید کننده آرم هوش مصنوعی رایگان

 

Hatchful توسط Shopify یک تولید کننده لوگو کاملا رایگان است. به همین دلیل، یکی از مولدهای اساسی در لیست ما است. شما نمی توانید فاصله نام کسب و کار خود را تغییر دهید، نمی توانید رنگ های خود را انتخاب کنید، یا آرم ها و فونت های خود را مانند سایر تولیدکنندگان هوش مصنوعی آپلود کنید. با این وجود، Hatchful از هوش مصنوعی برای ایجاد ترکیب رنگ و لوگو استفاده می کند که می توانید از آنها برای ایجاد اصول اولیه هویت بصری خود استفاده کنید.

 

رابط Hatchful تمیز و آسان برای استفاده است، تنها با سه گزینه اصلی. شما می توانید نام و شعار کسب و کار خود را ویرایش کنید، فونت خود را تغییر دهید و رنگی را از پالت های رنگ تولید شده انتخاب کنید. به طور کلی، برای ابتدایی ترین آرم ها، از Hatchful استفاده کنید. و اگر هنوز نام کسب و کاری را مشخص نکرده اید، می توانید از Shopify's Business Name Generator استفاده کنید.

 

بهترین هوش مصنوعی‌های ساخت لوگو, بهترین سایت ساخت لوگو رایگان

فایل‌های لوگوی رایگان Hatchful

 

ویژگی های کلیدی Hatchful توسط Shopify : 

• با فونت های گوگل ادغام شده است

• ده سبک رنگی مختلف

• صدها گزینه رنگ و فونت

• دارایی های رایگان رسانه های اجتماعی براساس لوگوی تازه ایجاد شده شما

 

Hatchful بیشترین فایل های لوگو را از همه تولید کننده های لوگو در لیست ما در اختیار شما قرار می دهد. هنگامی که طراحی لوگو خود را کامل کردید، یک پوشه ZIP در ایمیل خود دریافت خواهید کرد که اندازه لوگوی شما به وضوح و ابعاد مناسب برای بسیاری از شبکه های رسانه اجتماعی تغییر یافته است. همچنین در صورت نیاز به ایجاد هر گونه تغییر و بارگیری مجدد دارایی های طراحی خود، بنرهایی دریافت خواهید کرد و به ویرایش لوگوی خود دسترسی خواهید داشت.

 

8. Logomaster.ai 

 

بهترین هوش مصنوعی‌های ساخت لوگو, بهترین سایت ساخت لوگو رایگان

Logomaster.ai یک تولید کننده آرم هوش مصنوعی

 

Logomaster.ai واقعاً یکی از استادان تولید آرم هوش مصنوعی است که به شما امکان می دهد در 5 دقیقه یک لوگوی حرفه ای ایجاد کنید. این فرآیند با یک پرسشنامه ساده شروع می شود که به شما امکان می دهد صنعت، شعار، نام تجاری و همچنین سبک لوگوی خود را به اشتراک بگذارید. در مرحله بعد، می توانید فونت ها، رنگ ها و آیکون های خود را انتخاب کنید.

 

با تمام این گزینه‌ها، ترکیب‌هایی که می‌توانید با هوش مصنوعی ایجاد کنید، گسترده هستند. علاوه بر این، Logomaster.ai دارای یک رابط ویرایش قدرتمند است که به شما امکان می دهد بدون استفاده از نرم افزار طراحی، لوگوی خود را سریع ویرایش کنید. این پلتفرم با فونت های گوگل ادغام شده است، بنابراین می توانید فونت های مورد علاقه خود را پیدا کنید و از میان یک کتابخانه عمیق از پس زمینه، اشکال و خطوط برای اضافه کردن به لوگوی خود انتخاب کنید.

 

در صورت رضایت می توانید لوگوی خود را در قالب های فایل با وضوح بالا و آماده وب دانلود کنید و بسته به بسته ای که انتخاب می کنید، می توانید انواع دیگری از لوگوهای خود را دریافت کنید.

 

بهترین هوش مصنوعی‌های ساخت لوگو, بهترین سایت ساخت لوگو رایگان

رابط ویرایش لوگو Logomaster.AI

 

ویژگی های کلیدی Logomaster.ai: 

• بیش از 100 قالب طراحی لوگو

• 100+ گزینه نماد

• 15+ پالت رنگی از پیش ساخته شده

• شش دسته فونت، دارای بیش از 100 فونت در مجموع، ارائه شده توسط فونت Google

• تزئیناتی مانند قاب ها، حاشیه ها، الگوها، جداکننده ها و خطوط تزئینی را اضافه کنید.

 

Logomaster.ai یک تولید کننده لوگوی هوش مصنوعی است که از رابط ویرایش قدرتمندی برای ایجاد لوگوی سفارشی استفاده می کند. این رابط از توابع کلیک و کشیدن، مجموعه گسترده ای از ابزارهای ویرایش و لایه ها برای ایجاد لوگوی منحصر به فرد و جذاب استفاده می کند.

 

رابط ویرایش Logomaster.ai به گونه ای طراحی شده است که به راحتی قابل پیمایش باشد. حتی اگر با مفاهیم مورد استفاده در برنامه های طراحی مانند Canva یا Adobe Photoshop آشنا نباشید، باز هم می توانید از آن استفاده کنید.با استفاده از رابط ویرایش Logomaster.ai، می توانید به راحتی رنگ ها، لایه ها و سایر عناصر لوگوی خود را تغییر دهید. این به شما امکان می دهد تا لوگوی خود را با دقت و جزئیات سفارشی کنید.

 

9. Logobean  
بهترین هوش مصنوعی‌های ساخت لوگو, بهترین سایت ساخت لوگو رایگان

Logobean مولد لوگو هوش مصنوعی

 

Logobean یک تولید کننده آرم هوش مصنوعی آنلاین با رابط پیچیده و در عین حال قدرتمند است. رابط Logobean گزینه های زیادی دارد که می توانید از آنها برای ویرایش و استایل بیشتر جنبه های لوگوی خود استفاده کنید. شما می توانید نماد، فونت و پالت رنگ را مانند سایر تولیدکنندگان لوگو انتخاب کنید. با این حال، Logobean به شما کنترل های اضافی می دهد. چرخش و چرخاندن نمادها، فاصله خطوط و حروف، اندازه فونت، و ترازبندی متن همگی می توانند روی نام تجاری، شعار و نماد لوگویی که ایجاد می کنید اعمال شوند. علاوه بر این، می‌توانید رنگ‌های مختلفی را از انتخابگر رنگ انتخاب کنید، و این امکان را برای استعمار لوگوی خود باز می‌کند.

 

بهترین هوش مصنوعی‌های ساخت لوگو, بهترین سایت ساخت لوگو رایگان

پیش نمایش رابط Logobean

 

ویژگی های کلیدی Logobean: 

• با فونت های گوگل ادغام شده است

• پنج طرح پالت رنگ مرکزی، با بیش از 20 پالت رنگ در هر طرح

• راهنمای سبک لوگوی دیجیتال و تعاملی را با دستورالعمل های برند برای استفاده از لوگو و تایپوگرافی ایجاد می کند.

• فایل های لوگو را به صورت PNG و SVG دانلود کنید.

• نمونه کار آنلاین مدیریت لوگو که در آن کاربران یا تیم شما می توانند لوگو و دستورالعمل های برند مرتبط را دانلود کنند.

 

رابط پیش‌نمایش Logobean به شما امکان می‌دهد تا ببینید که چگونه لوگوی شما در موارد مختلف استفاده می‌کند. ببینید لوگوی شما در پس زمینه تیره تر چگونه خواهد بود یا سایه روشن تری دارد. محل قرارگیری روی یک پاکت را ببینید و تصمیم بگیرید که روی یک دفترچه چگونه به نظر می رسد. Logobean پس از اتمام طراحی لوگوی شما، پیش نمایش های متعددی از ماکت ارائه می دهد تا بتوانید ببینید که لوگوی آینده شما در طبیعت چگونه خواهد بود.

 

10. Logo.com  
بهترین هوش مصنوعی‌های ساخت لوگو, بهترین سایت ساخت لوگو رایگان

Logo.com یک تولید کننده لوگو هوش مصنوعی

 

پلتفرم Logo.com کتابخانه وسیعی از قالب‌ها، نمادها، فونت‌ها و رنگ‌های لوگو را ارائه می‌دهد که به کاربران این امکان را می‌دهد تا آرم‌های خود را براساس نیازها و ترجیحات منحصر به فرد خود سفارشی کنند. Logo.com همچنین ابزارها و ویژگی هایی را برای کمک به کاربران در تنظیم دقیق طرح های لوگو ارائه می دهد. کاربران می‌توانند چیدمان را تنظیم کنند، رنگ‌ها را تغییر دهند، سبک‌های فونت را تغییر دهند و عناصری را اضافه یا حذف کنند تا لوگویی ایجاد کنند که نشان‌دهنده برندشان باشد. علاوه بر طراحی لوگو، Logo.com خدمات برندینگ دیگری نیز ارائه می دهد. کاربران می‌توانند گزینه‌های مختلفی را برای طرح‌های کارت ویزیت، تبلیغات رسانه‌های اجتماعی، لوازم التحریر و سایر مواد هویتی برند بررسی کنند، که امکان ایجاد یک تصویر یکنواخت و منسجم از برند را در پلتفرم‌های مختلف فراهم می‌کند. 

 

بهترین هوش مصنوعی‌های ساخت لوگو, بهترین سایت ساخت لوگو رایگان

تابلوی برند رایگان Logo.com

 

ویژگی های کلیدی Logo.com: 

• تعداد نامحدودی از آرم ها را از پرسشنامه شما تولید می کند

• 100 پالت رنگ سفارشی و تم

• رابط کاربری آسان با ابزارها و کنترل های ساده برای طراحی لوگو

• ذخیره و به اشتراک گذاری تغییرات لوگو برای استفاده و دانلود در فرصتی دیگر

 

نسخه رایگان Logo.com یک تابلوی برند ارائه می دهد که شامل تمام عناصر بصری برند شما است. تابلوی برند Logo.com را می توان به راحتی مشاهده و اشتراک گذاری کرد. این به صورت یک سند PDF ارائه می شود که می توانید با تیم خود به اشتراک بگذارید.تابلوی برند Logo.com یک ابزار ارزشمند برای هر کسب و کاری است که می خواهد اطمینان حاصل کند که همه از عناصر بصری برند خود به طور یکپارچه استفاده می کنند. این یک نمای کلی آسان و قابل اشتراک گذاری از تمام عناصر بصری برند شما را ارائه می دهد.

 

هوش مصنوعی (AI) در حال تغییر سریع دنیا است و طراحی گرافیک نیز از این قاعده مستثنی نیست. AI می‌تواند وظایف طراحی خاصی را خودکار کند، مانند ایجاد الگوها، طراحی رابط کاربری و تولید گرافیک متحرک. این می‌تواند به طراحان گرافیک کمک کند تا کارآمدتر کار کنند و زمان بیشتری برای تمرکز بر خلاقیت داشته باشند.

 

با این حال، AI نمی‌تواند جایگزین طراحان گرافیک شود. طراحان گرافیک خلاقیت، تفکر انتقادی و دیدگاه‌های انسان محوری را به ارمغان می‌آورند که AI نمی‌تواند آنها را تکرار کند. این مهارت‌ها برای ایجاد آثار گرافیکی موثر و ماندگار ضروری هستند. در وضعیت فعلی AI، طراحان گرافیک برای موفقیت به ترکیبی از مهارت‌های انسانی و ماشینی نیاز دارند. آنها باید بتوانند از AI برای خودکار کردن وظایف تکراری استفاده کنند، اما همچنین باید بتوانند از خلاقیت و مهارت‌های خود برای ایجاد آثاری منحصر به فرد و جذاب استفاده کنند.

 

AI می‌تواند ابزار طراحی ارزشمندی باشد که کارایی و تولید ایده را افزایش می‌دهد. با این حال، طراحان گرافیک باید از AI به عنوان یک ابزار استفاده کنند، نه جایگزینی برای مهارت‌های انسانی آنها.

 

1. بهترین مولد آرم هوش مصنوعی چیست؟

Looka Logo Maker بهترین تولید کننده آرم هوش مصنوعی کلی برای کسب و کار شما است. از فناوری هوش مصنوعی برای ایجاد طرح‌های منحصربه‌فرد و با برند در عرض چند ثانیه و تنها با چند درخواست استفاده می‌کند. علاوه بر این، ابزارهایی با کاربری آسان برای تغییر رنگ ها، فونت ها و سبک ها فراهم می کند. لوگوی خود را در قالب تصویر یا وکتور با وضوح بالا دریافت خواهید کرد. Looka Logo Maker همچنین ویژگی‌های برندسازی اضافی مانند کارت‌های ویزیت، قالب‌های رسانه‌های اجتماعی و کیت‌های برند سفارشی را ارائه می‌دهد.

 

2. چگونه می توانم با هوش مصنوعی لوگو بسازم؟

Looka یک تولید کننده لوگوی هوش مصنوعی است که به شما کمک می کند تا یک لوگوی حرفه ای و منحصر به فرد برای کسب و کار خود ایجاد کنید. این پلتفرم ساده و کاربرپسند است و به شما امکان می دهد تا لوگوی خود را در عرض چند دقیقه ایجاد کنید. برای شروع، نام شرکت و صنعت خود را وارد کنید. سپس، Looka مجموعه ای از سبک ها، رنگ ها و نمادهای لوگو را برای شما ارائه می دهد. از این موارد برای الهام گرفتن استفاده کنید و لوگوهایی را که بیشتر دوست دارید انتخاب کنید. پس از اینکه چند لوگوی اولیه ایجاد کردید، می توانید آنها را با استفاده از ویرایشگر لوگوی Looka سفارشی کنید. این ویرایشگر به شما امکان می دهد تا رنگ ها، فونت ها، طرح بندی ها و نمادها را تغییر دهید تا لوگوی خود را به طور کامل مطابق با نیازهای خود تنظیم کنید.

  

3. مولد آرم هوش مصنوعی چیست؟

مولد لوگو هوش مصنوعی یک ابزار آنلاین است که از هوش مصنوعی برای طراحی لوگو برای مشاغل و برندها استفاده می کند. این ژنراتورها از الگوریتم‌های یادگیری ماشینی برای تجزیه و تحلیل الگوها، رنگ‌ها، اشکال و تایپوگرافی که معمولاً در لوگوها یافت می‌شوند، استفاده می‌کنند. کاربران یک اعلان کتبی ارائه می کنند و هوش مصنوعی برای آنها یک لوگو ایجاد می کند. 

 

4. آیا می توانم با هوش مصنوعی یک لوگو با پس زمینه شفاف بسازم؟

بله، با Tailor Brands Logo Maker می توانید یک لوگو با پس زمینه شفاف ایجاد کنید. این پلتفرم به شما امکان می دهد نسخه های PNG و JPG لوگوی خود را با کیفیت بالا دانلود کنید و به شما امکان می دهد پس زمینه شفاف را انتخاب کنید. علاوه بر این، می‌توانید از پاک‌کننده پس‌زمینه آرم هوش مصنوعی Fotor برای ایجاد پس‌زمینه شفاف در عرض چند ثانیه از لوگوی خود بهره ببرید 

 

5. حق چاپ لوگوی هوش مصنوعی متعلق به چه کسی است؟

آرم‌های هوش مصنوعی (AI) آثاری هستند که توسط هوش مصنوعی ایجاد می‌شوند. این آرم‌ها معمولاً از ترکیبی از نمادها، متن و رنگ‌ها تشکیل می‌شوند.آرم‌های هوش مصنوعی متعلق به شخص خاصی نیستند. این بدان معناست که هیچ کس حق انحصاری استفاده از آنها را ندارد. هر کسی می‌تواند از یک آرم هوش مصنوعی استفاده کند، بدون اینکه نیازی به اجازه از کسی داشته باشد.

 

بهترین هوش مصنوعی‌های ساخت لوگو، آن‌هایی هستند که می‌توانند طیف گسترده‌ای از نیازهای کاربران را برآورده کنند. این هوش مصنوعی‌ها باید بتوانند لوگوهایی با کیفیت بالا و خلاقانه ایجاد کنند که با نیازهای برند و مخاطبان آن مطابقت داشته باشد. در نهایت، بهترین هوش مصنوعی ساخت لوگو برای شما، به نیازها و ترجیحات شما بستگی دارد. اگر به دنبال یک هوش مصنوعی هستید که بتواند لوگوهایی با کیفیت بالا و خلاقانه ایجاد کند، یکی از هوش مصنوعی‌های ذکر شده در بالا را انتخاب کنید.

 

گردآوری:بخش کامپیوتر و اینترنت بیتوته 

 

رای خود درباره این پست انتخاب کنید
  • icon
  • icon
    نظرات
      arrow