۱- استفاده از فروشگاه سازهای آنلاین۲- استفاده از سیستم‌های مدیریت محتوا (CMS) رایگان۳- استفاده از سیستم های فروشگاه بلاگی۴- استفاده از لندینگ پیج ساز هامزیت های یک فروشگاه ساز قوی:نتیجه‌گیری

۱- استفاده از فروشگاه سازهای آنلاین۲- استفاده از سیستم‌های مدیریت محتوا (CMS) رایگان۳- استفاده از سیستم های فروشگاه بلاگی۴- استفاده از لندینگ پیج ساز هامزیت های یک فروشگاه ساز قوی:نتیجه‌گیری
0
۴ روش ساخت سایت که شرکت‌های طراحی سایت به شما نمی‌گویند   آیا تا به حال فکر ...

۴ روش ساخت سایت که شرکت‌های طراحی سایت به شما نمی‌گویند


 

آیا تا به حال فکر کرده‌اید که شاید روش‌هایی برای ساخت سایت وجود داشته باشد که شرکت‌های طراحی سایت از گفتن آن‌ها خودداری می‌کنند؟ در این مقاله، به بررسی چهار روش کمتر شناخته شده برای ساخت سایت، به‌ویژه برای فروشگاه‌های اینترنتی می‌پردازیم.

 

اگر بخواهیم خیلی سریع پاسخ دهیم بهترین و سریعترین روش ساخت سایتی که شرکت های طراحی سایت به شما نمیگویند استفاده از یک فروشگاه ساز برای ایجاد یک فروشگاه آنلاین است.این روش طراحی سایت از اوایل سال ۲۰۱۲ شروع به گسترش پیدا کرده و تا به امروز به یکی از روش های آسان و حرفه ای برای داشتن سایت تبدیل شده است. این ابزارها اغلب دارای قالب‌های آماده و ابزارهای کشیدن و رها کردن هستند که فرآیند طراحی را بسیار آسان می‌کنند. همچنین باید به این نکته توجه کنید که هر فروشگاه سازی مناسب نیست و باید در انتخاب فروشگاه ساز به اندازه کافی دقت کنید.

 

بهترین راه برای تشخیص یک فروشگاه ساز خوب دیدن نمونه کارهای طراحی فروشگاه آن شرکت است که باعث میشود شما مطمئن شوید سایت های ساخته شده با آن تا چه اندازه قابل توسعه هستند و تا چه میزان رشد شما را میتوانند پوشش دهند.

 

نحوه ی ساخت سایت

 

سیستم‌های مدیریت محتوا مانند وردپرس یا جوملا انتخاب‌های محبوبی برای ساخت فروشگاه اینترنتی هستند. آن‌ها انعطاف‌پذیری نسبتا خوبی دارند و امکان شخصی‌سازی را فراهم می‌کنند. این انعطاف‌پذیری بالا به شما امکان می‌دهد تا ویژگی‌های منحصر به فردی را به سایت خود اضافه کنید. اما بزگرترین مشکل استفاده از سیستم های مدیریت محتوا مثل وردپرس نگهداری و توسعه آن ها هست چون شما همیشه به یک تیم برنامه نویسی نیاز دارید تا بتواند سایت را برای شما منیج کند و چنانچه تعداد محصولات شما بالای ۱۰۰۰ محصول باشد به دردسر میوفتید و نیاز به منابع بسیار زیاد هاست دارید که باعث می‌شود هزینه های نگهداری سایت شما به شدت زیاد شود.

 

این روش بیشتر برای فروشگاه های کوچیک با تعداد محصولات زیر ۲۰ عدد مناسب هست و معمولا برای کسانی پیشنهاد میشه که نیاز دارند محصولات خود را سریع اماده فروش کنند و قرار نیست روی برندینگ سایت خودشون کار کنند به طور مثال شما میخواهید یک فایل را به مدت یک هفته به فروش بگذارید و نیازی به ادامه فعالیت ندارید در این مواقع استفاده از پرداخت یارهایی که فروشگاه اینترنتی عرضه میکنند پیشنهاد میشه مانند فروشگاه ساز زرین پال - فروشگاه ساز نکست پی و فروشگاه ساز پی پینگ.

توجه داشته باشید چنانچه شما هدف بلند مدت دارید و نیاز دارید امکانات فروشگاه شما قابل توسعه باشد با استفاده از این روش به چالش های خیلی جدی بر می خورید.

 

روش ساخت سایت

 

روش اخر و کمتر پیشنهاد شده استفاده از سایت های لندینگ پیج ساز است. معمولا این سایت ها به شما کمک می‌کنند تا به سرعت بتوانید یک صفحه لندینگ پیج ایجاد کنید و با استفاده از این صفحه فرود میتوانید محصولات و خدمات خود را در معرض نمایش قرار بدید. اما بزگرترین معایت این روش این هست که شما نمی توانید درگاه پرداخت داشته باشید و همچنین کار توسعه تقریبا وجود نخواهد داشت. این روش هم مانند روش قبل فقط به کسانی پیشنهاد میشه که برای مدت زمان کوتاهی میخواهند سایت داشته باشند و بعد از آن نمی خواهند ادامه دهند.

 

در ایران سرویس های مثل لندین و لندیک این سرویس را ارائه می دهند.

 

مزیت های یک فروشگاه ساز قوی

 

کاربری آسان:رابط کاربری ساده و قابل فهم برای همه.

امکانات متنوع:قابلیت‌های متنوع مانند مدیریت محصولات، موجودی، و سفارشات توسعه پیدا کرده برای بازار ایران.

پشتیبانی از تجارت الکترونیک:سازگاری با روش‌های پرداخت آنلاین و حمل و نقل ( الوپیک - اسنپ - پست ).

قابلیت انعطاف‌پذیری:سفارشی‌سازی آسان طراحی و عملکردها.

امنیت بالا:حفاظت از اطلاعات مشتری و تراکنش‌های مالی به صورت ابری در چند سرور مستقل.

سئو و بهینه‌سازی موتور جستجو:بهبود دیده شدن در نتایج جستجو با بروزرسانی دائم امکانات سئو.

پشتیبانی و آموزش: پشتیبانی فنی و راهنمای استفاده آسان به صورت آنلاین و تلفنی ۲۴ ساعته.

تطبیق‌پذیری با دستگاه‌های مختلف: سازگاری با موبایل، تبلت و کامپیوتر و همچنین ساخت اپلیکیشن برای فروشگاه.

تحلیل و گزارش‌گیری: ابزارهای تحلیلی برای درک بهتر بازار و مشتریان با قابلیت اتصال آسان به آنالتیکس و ابزار های بازاریابی.

قابلیت گسترش: امکان افزودن ویژگی‌های جدید و اتصال با سایر سیستم‌ها ( حسابداری - انبارداری ).

 

ساخت سایت می‌تواند با روش‌های متفاوتی انجام شود. از فروشگاه سازهای آنلاین گرفته تا برنامه نویسی سفارشی، گزینه‌های متعددی پیش روی شما قرار دارد. انتخاب بهترین روش بستگی به نیازها، مهارت‌ها و بودجه شما دارد. اما میتوان گفت بهترین، سریعترین، آسانترین و کم هزینه ترین روش برای ساخت یک فروشگاه اینترنتی استفاده از سیستم های فروشگاه ساز حرفه‌ای است.

 

در پایان شما میتوانید در بخش نظرات سایت سوالات خود را در رابطه با انتخاب یک فروشگاه ساز و روش مناسب طراحی سایت از ما بپرسید. کارشناسان ما به سرعت به شما پاسخ خواهند داد.

 

رای خود درباره این پست انتخاب کنید
  • icon
  • icon
    نظرات
      arrow