چگونه لینک پروفایل اینستاگرام خود را پیدا و کپی کنیم؟ دریافت لینک پروفایل اینستاگرام در دسکتاپدریافت لینک اینستاگرام در گوشی هوشمند سوالات متداول دریافت لینک اینستاگرامسخن پایانی دریافت لینک اینستاگرام


چگونه لینک پروفایل اینستاگرام خود را پیدا و کپی کنیم؟ دریافت لینک پروفایل اینستاگرام در دسکتاپدریافت لینک اینستاگرام در گوشی هوشمند سوالات متداول دریافت لینک اینستاگرامسخن پایانی دریافت لینک اینستاگرام
0
چگونه لینک اینستاگرام خود را در چند مرحله ساده بیابیم؟ آموزش دریافت لینک...

چگونه لینک اینستاگرام خود را در چند مرحله ساده بیابیم؟


آموزش دریافت لینک اینستاگرام

 

در این مقاله از بیتوته، نحوه دریافت لینک اینستاگرام را به شما آموزش خواهیم داد. نحوه دریافت لینک اینستاگرام بسیار آسان است و در عرض چند دقیقه می‌توانید آن را یاد بگیرید.

برای اینکه افراد شما را در اینستاگرام پیدا کنند و دنبال کنند، باید لینک پروفایل اینستاگرام خود را با آنها به اشتراک بگذارید. این لینک یک آدرس وب منحصربه‌فرد است که به صفحه پروفایل شما منتهی می‌شود. URL اینستاگرام شما یک آدرس وب منحصربه‌فرد است که به صفحه پروفایل شما منتهی می‌شود. لینک پروفایل اینستاگرام ترکیبی از آدرس دامنه اینستاگرام و نام کاربری شما است.

این مقاله به شما نشان می دهد که چگونه لینک پروفایل اینستاگرام خود را از مرورگر دسکتاپ ، اندروید و آیفون خود کپی کنید.

 

وقتی از برنامه اینستاگرام در آیفون استفاده می‌کنید، ممکن است به لینک پروفایل اینستاگرام خود فکر نکنید. این لینک در هیچ کجای برنامه تلفن همراه نمایش داده نمی‌شود، اما یافتن آن آسان است تا بتوانید با یک کپی و پیست ساده آن را با هر کسی به اشتراک بگذارید. 

 

اینستاگرام می تواند به عنوان یک برنامه وب استفاده شود. می توانید از هر مرورگری در رایانه رومیزی یا مرورگر تلفن همراه در تلفن هوشمند خود استفاده کنید. 

1. با نام کاربری و رمز عبور وارد پروفایل اینستاگرام خود شوید. 

2. نام کاربری یا عکس نمایه خود را در گوشه سمت راست بالا انتخاب کنید و سپس Profile را انتخاب کنید تا به صفحه پروفایل بروید.

 

دریافت لینک اینستاگرام, دریافت لینک اکانت اینستاگرام

روی نماد پروفایل در گوشه سمت راست بالا کلیک کنید

 

3. اگر در Chrome هستید، روی «Profile» کلیک راست کرده و «Copy Link Address» را انتخاب کنید. اگر از فایرفاکس یا Edge استفاده می کنید، روی لینک "Profile" کلیک راست کرده و "Copy Link" را انتخاب کنید.

 

دریافت لینک اینستاگرام, دریافت لینک اکانت اینستاگرام

Copy Link Address را انتخاب کنید

 

4. شما با موفقیت لینک را در پروفایل اینستاگرام خود کپی کردید. برای استفاده از این لینک، مکان‌نمای خود را در هر فیلد متنی در رایانه خود قرار دهید، روی آن کلیک راست کرده و «paste» را از منو انتخاب کنید یا از کلید میانبر ctrl+v استفاده کنید.

 

دریافت لینک اینستاگرام, دریافت لینک اکانت اینستاگرام

لینک اینستاگرام را در یک فایل متنی پیست کنید

 

برخی از حساب‌های اینستاگرام خصوصی هستند و حتی اگر از لینک پروفایل اینستاگرام برای رفتن به آن‌ها استفاده کنید، ممکن است قابل مشاهده نباشند. اکانت های غیرفعال شده اینستاگرام نیز قابل مشاهده نیستند.

 

لینک پروفایل اینستاگرام در هیچ کجای برنامه اینستاگرام در تلفن هوشمند قابل مشاهده نیست. همچنین آن را در هیچ کجای تنظیمات برنامه پیدا نخواهید کرد. اما همانطور که نام اکانت خود (یا هر شخص دیگری) را می دانید، لینک پروفایل اینستاگرام به راحتی جمع آوری می شود.

1. برنامه اینستاگرام را در آیفون خود باز کنید و در صورت نیاز با نام کاربری و رمز عبور وارد شوید.

2. روی نماد پروفایل در گوشه سمت راست پایین نوار منو در پایین ضربه بزنید.

 

دریافت لینک اینستاگرام, دریافت لینک اکانت اینستاگرام

روی نماد نمایه در گوشه سمت راست پایین ضربه بزنید

 

3. نام کاربری به صورت برجسته در بالای عکس پروفایل در صفحه نمایه نمایش داده می شود.

 

دریافت لینک اینستاگرام, دریافت لینک اکانت اینستاگرام

به نام کاربری اینستاگرام توجه کنید

 

4. لینک پروفایل اینستاگرام ترکیبی ساده از آدرس سایت اینستاگرام و نام کاربری شما است.

https://www.instagram.com/yourusername/

 

و لینک حاصل لینک پروفایل اینستاگرام شما خواهد بود.

 

از لینک پروفایل اینستاگرام در پست‌های وبلاگ، امضای ایمیل یا هر جای دیگری استفاده کنید تا دسترسی محتوای خود را افزایش دهید. از طرف دیگر، می‌توانید کدهای QR را از برنامه اینستاگرام تولید کنید و اجازه دهید از هر برنامه دوربین شخص ثالثی قابل اسکن باشد. اسکن کد QR منحصر به فرد، حساب اینستاگرام مرتبط با آن را باز می کند. 

 

1. لینک پروفایل اینستاگرام چیست؟

 

لینک پروفایل اینستاگرام یک آدرس وب منحصربه‌فرد است که به صفحه پروفایل شما منتهی می‌شود. این آدرس شامل نام دامنه اینستاگرام، اسلش رو به جلو، و سپس نام کاربری شما است.

 

2. آیا می‌توانم لینک پروفایل اینستاگرام خود را تغییر دهم؟

خیر، نمی‌توانید لینک پروفایل اینستاگرام خود را تغییر دهید. لینک پروفایل شما به نام کاربری شما متصل است و نمی‌توان آن را تغییر داد.

 

3. چرا لینک پروفایل اینستاگرام من در برنامه تلفن همراه من نشان داده نمی‌شود؟

لینک پروفایل اینستاگرام در برنامه تلفن همراه اینستاگرام نمایش داده نمی‌شود. برای یافتن لینک پروفایل خود، باید مراحل ذکر شده در بالا را دنبال کنید.

 

4. آیا می‌توانم لینک پروفایل اینستاگرام خود را با دیگران به اشتراک بگذارم؟

بله، می‌توانید لینک پروفایل اینستاگرام خود را با دیگران به اشتراک بگذارید. برای این کار، می‌توانید آن را کپی و پیست کنید یا آن را در شبکه‌های اجتماعی دیگر به اشتراک بگذارید.

 

5. چگونه در استوری های اینستاگرام خود لینک قرار دهم؟

وقتی استوری را در اینستاگرام پست می کنید ، می توانید از ویژگی استیکر برای افزودن لینک استفاده کنید. ابتدا ابزار sticker را از نوار پیمایش بالا انتخاب کنید، سپس برچسب  Link را انتخاب کنید. سپس لینک مورد نظر خود را اضافه کنید، روی Done ضربه بزنید و قبل از انتشار استیکر آن را روی استوری خود قرار دهید.

 

6. چگونه لینک اینستاگرام خود را در بیو توییتر خود قرار دهیم؟

هنگامی که لینک پروفایل اینستاگرام خود را پیدا کردید، می توانید آن را در بیو توییتر خود به اشتراک بگذارید. در توییتر، لینک اینستاگرام خود را کپی کنید و به پروفایل توییتر خود بروید. Profile > Edit Profile را انتخاب کنید و لینک را در قسمت Bio یا Website قرار دهید .

 

لینک پروفایل اینستاگرام یک ابزار قدرتمند است که می‌تواند به شما کمک کند تا حساب خود را در اینستاگرام رشد دهید. با اشتراک‌گذاری لینک پروفایل خود در وب‌سایت خود، پست‌های رسانه‌های اجتماعی دیگر، و سایر مکان‌ها، می‌توانید به افراد بیشتری کمک کنید تا شما را پیدا کنند و از محتوای شما لذت ببرند.

 

گردآوری:بخش کامپیوتر و اینترنت بیتوته 

 

رای خود درباره این پست انتخاب کنید
  • icon
  • icon
    نظرات
      arrow