آذرهولوگرام


			
		آذرهولوگرام
0
خرید هولوگرام  شرکت خانه چاپ چکاوک (آ‎ذر هولوگرام) توانسته است با تلفیق هولو...



خرید هولوگرام

 
شرکت خانه چاپ چکاوک (آ‎ذر هولوگرام) توانسته است با تلفیق هولوگرافی و روشهای چاپ سنتی و همچنین بکارگیری روشهای جدید و مبتکرانه، محصولاتی با کیفیت و سطح امنیت بالا تولید و عرضه نماید که این امر نه تنها منجر به رفع نیازهای داخلی و عدم وابستگی به محصولات خارجی در زمینه انواع هولوگرام و محصولات هولوگرافیک را باعث شده است بلکه با دارابودن قابلیت رقابت با رقبای بین المللی توانسته است به عنوان شرکتی پیشرو در زمینه تولید و فروش محصولات هولوگرام در بازارهای بین المللی شناخته شود.


به دلیل حساسیت استفاده و خرید هولوگرام، داشتن اطلاعات لازم در مورد هولوگرام و انواع محصولات و افکتهای هولوگرام کمک شایانی به انتخاب صحیح و در نتیجه رفع نیاز واقعی مینماید. لذا با اندکی تامل و کسب اطلاعات میتوانید به راحتی به اهداف خود از خرید هولوگرام دست یابید.
 
نکات مهم در هنگام خرید هولوگرام
از جمله مزیتهای خرید هولوگرام از تولیدات داخل کشور علاوه بر حمایت از صنایع داخلی، ایجاد اشتغال کارکنان ایرانی در عوض مشغول کردن کارکنان خارجی و جلوگیری از خروج ارز از کشور، اختصاصا دارای مزیتهای ویژه نیز میباشد که به برخی از آنها اشاره میگردد.


هولوگرام معمولا به عنوان برچسب های اطمینان بر روی محصولات و اوراق استفاده میگردد که اصل بودن و یا متمایز کردن کالا و یا اوراقی را از دیگر کالا ها و یا اوراق نشان میدهد. هم اینک اکثر هولوگرام های وارداتی از کشور چین و یا هند تامین میگردند که علاوه بر زمان زیادی که تهیه و ارسال آن میگیرد، در اکثر موارد دارای کیفیت بسیار پایین میباشد که تصحیح و یا تعویض آن و یا حتی در موارد فوری چاپ مجدد آن مجددا زمان طولانی را در بر میگیرد و احتمال زیان سفارش دهنده به دلیل فوت وقت بسیار میباشد.

 

همچنین به دلیل باقی ماندن مستر و کلیشه و طرح اصلی در این کشورها امکان سوء استفاده و جعل آن با همان مشخصات ساخته شده بسیار می باشد که همگان از وضعیت تقلب و جعل در زمینه های مختلف در کشور های یاد شده آگاه هستیم که باعث ضررهای هنگفت به صاحبان صنایع و تجار در کشورهای مختلف گردیده است.
 

برچسب هولوگرام

 
در این زمینه شرکت خانه چاپ چکاوک مفتخر است با استفاده از متخصصان نخبه اقدام به راه اندازی پیشرفته ترین خط تولید هولوگرام در ایرن نموده است که تمامی مراحل تولید از ابتدا که شامل ساخت کلیشه تولید و یا به اصطلاح مستر که مغز اصلی تولید میباشد تا فرایند چاپ و تکمیل بر چسب همه توسط متخصصان توانمند ایرانی صورت میگیرد که به دلیل تولید صد در صد در داخل کشور زمان تولید به کوتاهترین زمان ممکن تقلیل پیدا کرده است که معموالا بین ۳ تا ۷ روز محصول آماده تحویل میباشد.

 

آذرهولوگرام

 
در اینجا لازم به تاکید مجدد میباشد که کلیشه اصلی که مغز اصلی هولوگرام میباشد و تمام آنچه در انتها بر روی هولوگرام مشاهده میشود ، نشات گرفته از کلیشه اصلی میباشد که شامل تکنولوژی بسیار پیشرفته و پیچیده ای میباشد که هر چه افکتها و آیتمهای بکار برده شده در آن بیشتر و کم نظیر تر باشد دارای تکنولوژی بسیار پیشرفته تر و پیچیده تری میباشد. برای اطلاعات بیشتر به بخش افکتهای امنیتی هولوگرام و هولوگرام های کاملا سه بعدی مراجعه شود.


شرکت خانه چاپ چکاوک هم اینک تنها مجموعه در خاور میانه و به واسطه تلاش جوانان متخصص این کشور جزو معدود کشورهایی در دنیا میباشد که موفق به دستیابی به این سطح از تکنولوژی گردیده است.

 

رای خود درباره این پست انتخاب کنید
  • icon
  • icon
    نظرات
      arrow