مروری بر مشخصات مزدا CX-۹ مدل ۲۰۲۰


			
		مروری بر مشخصات مزدا CX-۹ مدل ۲۰۲۰
0
شرکت خودروسازی مزدا به تازگی مدل جدیدی از خودروی شاسی بلند CX-۹ خود را روانه باž...



شرکت خودروسازی مزدا به تازگی مدل جدیدی از خودروی شاسی بلند CX-۹ خود را روانه بازار آمریکا کرده است. 

به گزارش ایسنا، مزدا به عنوان یکی از بزرگترین و فعال‌ترین شرکت‌های خودروسازی ژاپنی سهم قابل توجهی در بازارهای جهانی علی الخصوص بازار ایالات متحده دارد که به تازگی با معرفی و عرضه مدل ۲۰۲۰ از خودروی شاسی بلند CX-۹ خود، سعی کرده نظر و توجه خیل عظیمی از مشتریان و طرفداران این خودرو در آمریکا را به خود جلب کند.

 

از مشخصات فنی و کلیدی این مدل خودروی جدید می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

 

پیشرانه بنزینی: چهار سیلندر با ظرفیت دو لیتری

 قدرت و گشتاور: ۱۷۷ اسب بخار و ۲۲۴ نیوتن متر

 جعبه دنده: ۶ سرعته دستی – دیفرانسیل جلو

 سرعت و شتاب صفر تا صد کیلومتر بر ساعت: ۸.۵ ثانیه

 حداکثر سرعت: ۲۰۵ کیلومتر بر ساعت

 

شرکت خودروسازی مزدای ژاپن در بازار ایالات متحده آمریکا با ایجاد تغییر و تحولاتی جدید در شاسی بلند معروف خود، مزدا CX-۹، مدل ۲۰۲۰ آن را روانه بازار کرده است تا مشتریان و علاقمندان بتوانند از قابلیت و امکانات آن بهره‌مند شوند.

 

بر اساس گزارش وب سایت اتواکسپرس، نسخه توربوی این خودرو همچنین ۲۵۰ اسب بخار قدرت و ۴۳۴ نیوتن متر گشتاور تولید می‌کند که پیشرانه بنزینی ۲.۵ لیتری آن قدرت و شتاب بیشتری را برای راننده و سرنشینانش به ارمغان می آورد. این خودرو همچنین به یک گیربکس ۶ سرعته اتوماتیک و سیستم چهار چرخ محرک مجهز شده است که موجب می‌شود نخستین خودروی مزدایی باشد که از دستیار کشش آف‌رود بهره می‌برد.

 

بر اساس نظر و تحلیل کارشناسان فعال در حوزه خودرو، از دیگر مشخصات این خودرو می‌توان به صندلی های راحت آن اشاره کرد و رفاه و آسایش سرنشینان خودرو را در حین سفرهای طولانی مدت به ارمغان خواهد آورد.

 

از دیگر قابلیت‌های آن می‌توان به چراغ‌های حساس به گرد و غبار، برف پاک‌کن‌های حساس به قطرات باران، کنترل نور بالا، آینه‌های گرم شونده، صندلی‌های جلو مجهز به سیستم گرمایش، چراغ‌های LED، شیشه‌های عقب دودی، صفحه‌نمایش ۷ اینچی، بلوتوث، سیستم تهویه مطبوع ۳ ناحیه‌ای، دوربین دنده‌عقب، ورود و استارت بدون کلید اشاره کرد.

 

گفته می شود قیمت مدل ۲۰۲۰ مزدا CX-۹ در نسخه های نسخه‌های دیفرانسیل جلو و چهار چرخ محرک به ترتیب از ۳۳۷۹۰ و ۳۵۶۹۰ دلار آغاز می‌شود.

 

 

 

رای خود درباره این پست انتخاب کنید
  • icon
  • icon
    نظرات
      arrow