تصاویر 2خودرو جدیدBMW


			
		تصاویر 2خودرو جدیدBMW
0
بی‌ام‌و از دو اتومبیل جدید خود با نام‌های X۵ M و X۶ M رونمایی کرد. کراس‌اورهای جدید...



بی‌ام‌و از دو اتومبیل جدید خود با نام‌های X۵ M و X۶ M رونمایی کرد. کراس‌اورهای جدید BMW خودروهایی لوکس‌تر، بزرگ‌تر و در عین حال سبک‌تر از نسل‌های قبلی سری X بی‌ام‌و است. خودروهای X۵ M و X۶ M از لحاظ قدرت موتور نیز به طرز چشمگیری ارتقاء یافته‌اند.

کراس‌اورهای بی‌ام‌و دارای موتورهای V۸ با ظرفیت ۴.۴ هستند و هم‌چنین هر دو خودرو به قابلیت xDrive برای تمامی چرخ‌ها تجهیز شده‌اند. قدرت موتور این اتومبیل‌ها برابر ۶۰۰ اسب‌بخار و گشتاور آن‌ها برابر ۷۵۰ نیوتن‌متر است. طبق ارزیابی‌های صورت گرفته زمان لازم برای سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت از لحظه شروع حرکت در خودروهای جذاب بی‌ام‌و تنها ۳.۸ ثانیه است.

 

اخبار,دنیای خودرو,2خودرو جدیدBMW


خودرهای جدید بی‌ام‌و، کراس‌اورهایی جذاب و توانمند

نیروی موتور خودروهای جدید بی‌ام‌و از طریق یک جعبه دنده ۸ سرعته خودکار به چرخ‌ها منتقل می‌شود. کیفیت این انتقال انرژی تا حدی سریع و باکیفیت است که موتور کمترین میزان انرژی را هدر می‌دهد و رسیدن به حداکثر سرعت را برای خودرو به راحتی امکان‌پذیر می‌سازد. حداکثر سرعت اتومبیل‌های X۵ M و X۶ M برابر ۲۵۰ کیلومتر بر ساعت است.

 

اخبار,دنیای خودرو,2خودرو جدیدBMW
 
اخبار,دنیای خودرو,2خودرو جدیدBMW


سازندگان خودروهای بی‌ام‌و مدعی هستند که سیستم‌های کنترلی اتومبیل‌های X۵ M و X۶ M رانندگی در شرایط گوناگون آب و هوایی را بسیار راحت ساخته و ایمنی کامل برای راننده و سایر سرنشینان را در حین حرکت به ارمغان می‌آورد. از دیگر ویژگی‌های این خودروها می‎‌توان به سیستم‌های سرگرمی و ناوبری، نمایشگر ۱۲.۳ اینچی و روکش‌های چرمی صندلی اشاره کرد.

 

اخبار,دنیای خودرو,2خودرو جدیدBMW
 
اخبار,دنیای خودرو,2خودرو جدیدBMW


کراس‌اورهای جدید BMW در بهار سال ۲۰۲۰ میلادی به در اختیار مشتریان قرار می‌گیرد. بی‌ام‌و قیمت خودروی X۵ M را ۱۱۴ هزار دلار و اتومبیل X۶ M را ۱۱۷ هزار دلار اعلام کرده است. البته قیمت‌های اعلام شده برای مدل ارتقاء یافته این خودروها است و ممکن است قیمت در زمان عرضه کمتر باشد.

 

مشرق

 

رای خود درباره این پست انتخاب کنید
  • icon
  • icon
    نظرات
      arrow