قیمت پراید بالاخره عقب‌نشینی کرد


			
		قیمت پراید بالاخره عقب‌نشینی کرد
0
قیمت انواع پراید در بازار بالاخره به نیمه کانال ۴۰ میلیون تومان رسید.  به گزا&...



قیمت انواع پراید در بازار بالاخره به نیمه کانال ۴۰ میلیون تومان رسید.

 به گزارش خبرآنلاین، پرفروش‌ترین و ارزان‌ترین خودرو در بازار ایران طی چند هفته اخیر کاهشی قابل توجه را در نیمه اول سال تجربه کرده است.

 

پراید در اولین روزهای پس از پایان تعطیلات نوروزی به قیمت ۵۰ میلیون تومان در بازار عرضه شد اما در اولین روزهای پاییز حتی به قیمت ۴۵ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان نیز به فروش رسیده است. بسیاری از فعالان بازار قیمت مناسب برای پراید ۱۱۱ را که می تواند منجر به ترغیب حضور مشتریان در بازار شود، در محدوده ۴۲ تا ۴۴ میلیون تومان می دانند.

 

 یکی از فعالان بازار در این خصوص گفت: در این محدوده قیمتی هنوز خریدار هست و خیلی ها حاضرند با این قیمت خودروی پراید را بخرند، قیمت تحویل کارخانه پراید ۳۹ میلیون و ۶۸۱ هزار تومان است.

 

پراید

 

 امروز در بازار قیمت هر دستگاه پراید هر چند ۴۶ میلیون تومان اعلام شد اما فعالان بازار می گویند قیمت ها در روزهای آتی رو به کاهش است.

 

 بر این اساس قیمت سایپا۱۳۱ حدود ۴۱ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان و قیمت سایپا ۱۳۲ برابر با ۴۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان اعلام شده است. سایپا ۱۵۱ نیز ۴۲ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان در بازار فایل شد.

 

بسیاری از فعالان بازار معتقدند در صورت کاهش نرخ پراید به کمتر از ۴۵ میلیون تومان، روند ریزشی قیمت این خوذرو و تطبیق آن با قیمت کارخانه تندتر از قبل خواهد شد.

 

 

رای خود درباره این پست انتخاب کنید
  • icon
  • icon
    نظرات
      arrow