عرضه خودروی کوروت Z06 در اواخر سال ۲۰۲۱ (+تصاویر)


			
		 عرضه خودروی کوروت Z06 در اواخر سال ۲۰۲۱  (+تصاویر)
0
شرکت شورولت اعلام کرد خودروی جدید این شرکت با نام Corvette Z06 تا اواخر سال ۲۰۲۱ به مشتر&#...



شرکت شورولت اعلام کرد خودروی جدید این شرکت با نام Corvette Z06 تا اواخر سال ۲۰۲۱ به مشتریان عرضه می‌شود.

به گزارش  باشگاه خبرنگاران، با اینکه قرار بود خودروی جدید شرکت شورولت به زودی معرفی و در اختیار مشتریان قرار گیرد، ولی به تازگی این شرکت اعلام کرده است اتومبیل کوروت Z06 را تا اواخر سال ۲۰۲۱ به طرفداران خودرو‌های سوپراسپرت خود عرضه می‌کند.

 

اخبار,دنیای خودرو,خودروی کوروت Z06


کوروت جدید به موتور V8 با ظرفیت ۶.۲ لیتر و ۴۹۵ اسب‌بخار قدرت و گشتاوری برابر با ۶۹۷ نیوتن‌متر مجهز شده است. مطمئنا این اعداد هر علاقه‌مندی به اتومبیل‌های سوپراسپرت را شگفت زده کرده و درک قیمت بالای این خودرو را برای او آسان‌تر می‌کند. هر دستگاه از این خودرو ۸۰ هزار و ۹۰۰ دلار قیمت دارد.

 

اخبار,دنیای خودرو,خودروی کوروت Z06


احتمال ارتقاء قدرت موتور خودروی کوروت Z06
خودروی کوروت Z06 علاوه بر داشتن از مشخصات فنی برتر، از ظاهری جذاب و چشم‌نوار نیز برخوردار است و هر بیننده‌ای را دقایقی به تماشای خود وادار می‌کند. کارشناسان خودرو رقیب اصلی این اتومبیل را خودروی  کادیلاک CT6-V می‌دانند. اتومبیل قدرتمند کادیلاک با موتور V8 دارای ظرفیت ۴.۲ لیتر، قدرت ۵۵۰ اسب‌بخار و گشتاور ۸۶۷ نیوتن‌متر است. مطمئنا پس از عرضه خودرو کوروت Z06، رقابتی بسیار دیدنی بین شرکت کادیلاک و شورولت شکل می‌گیرد.

خبر‌های غیررسمی از درون شرکت شورولت حاکی از آن است که احتملا مهندسان این شرکت تا زمان عرضه رسمی این خودرو در سال ۲۰۲۱، موتور آن را تقویت کرده و احتمال حضور موتوری با قدرت ۸۰۰ اسب بخار و گشتاور ۹۴۸ نیوتن متر بر روی آخرین مدل کوروت Z06 وجود دارد. جعبه دنده ۱۰ سرعته خودکار این خودرو نیروی موتور را به خوبی به چرخ‌ها انتقال داده و سبب می‌شود اتومبیل با حداکثر قدرت و سرعت حرکت کند.


سازندگان خودروی کوروت Z06 برای تولید بدنه این اتومبیل از فیبرکربن استفاده کرده‌اند. فیبرکربن نقش بسیار موثری در کاهش وزن خودرو دارد. سیستم تعلیق ورزشی در اتومبیل کوروت Z06 ثبات و آرامش را در رانندگی برای تمامی سرنشینان خودرو به همراه آورده و هرگونه خطر انحراف و چپ شدن اتومبیل را از بین می‌برد.

 

 

رای خود درباره این پست انتخاب کنید
  • icon
  • icon
    نظرات
      arrow